Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beter met zadel!
Score 71.5 bij de ene jury en score 69.5 bij de andere! Slechts 1 balkje licht aangetikt en verder geplust op 5 vd 6 hindernissen!! Missie ruimschoots volbracht! Zoooooo ontzettend knap! En wat voel ik me trots als mama die grondwerk zooooo enorm belangrijk vind! Whoop whoop.
Een stukje stap vergeten in het Showmanship at Halter pattern kostte een DQ. Oeps daar had ik niet erg in gehad tijdens het oefenen met dit team en Cyann had er dan ook niet echt erg in. Pattern niet op papier maar alleen op je mobiele phone is toch iets minder duidelijk....shame on me!
Op zich gingen ze vrij netjes, dus n tevreden Cyann. Alleen van het niet stil willen staan tijdens de line up met het heen en weer gewiebel van Scarlet, vond ze dan niet zo super geslaagd,
maar ja....die vreemde paarden ook, scarlet vindt ze nou eenmaal niet allemaal te vertrouwen
. Logisch, dit moet ze nog leren. En helemaal blind vertrouwen op Cyann doet ze nog niet, maar das een kwestie van tijd.
. Hek: vlekkeloos. Toen rechtergalop met 2 balken. Thuis als volgt geoefend "ga maar net voor de balken in galop zodat je zeker weet dat je goed uitkomt met de tussensprong en neem die tijd na die linker bocht om haar goed in te stellen voor de rechtergalop." Dus zo gezegd, zo gedaan. Daar ging Cyann, whoop rechtergalop. Scarlet vindt galop nog lastig en wil geen balk raken, met als gevolg dat ze die twee balken nam alsof ze op 50 cm hoog waren met de bijbehorende noodgang. Niet veel anders als dat het thuis ging. Daarna trok Cyann aan de noodrem, nee niet netjes maar ja ze moest stoppen (ivm zijwaarts balk). En om nou de jury, die er recht voor zat, op te laten springen omdat je erop af dendert, wil je al helemaal niet op je geweten hebben
. De zijwaarts ging weer vlekkeloos. Einde Trail. Missie volbracht.
Alhoewel.. 1 x knipperen en ja dan mis je dat.
Het werd als draf bestempeld en dus nul score en verdien je geen plaatsing. Das dan vette pech, maar mocht de pret uiteindelijk niet drukken. Reaktie Cyann: "Geen plaatsing nou en! Vond wel dat ze het goed deed! En in galop over de balken!" Dus Cyann kwam trots de bak uit. Nou idd super gedaan, rust ingebouwd in het trail parcours "check", plussen daar waar het kan "check" en langer stilstaan waar mogelijk, ff uitademen "check" en iets meer verzameling bij m.n. de overgangen "check", dat was het doel. Dat was gelukt en ondanks die speedy galop, was Scarlet weer bij de les in de zijwaarts. 

Ze wordt steeds mooier!!! Jezus wat is ze goed gelukt! Ik dacht dat ze nou wel richting naarling zou gaan, maar uhm... Is nie!!! Binnenkort weer shoot, voor nu ff phonefoto
Wat zijn de verdere plannen op medisch gebied hierna?