Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilan schreef:Uh AR, volgens mij heb jij duidelijk niks met schimmels, of vergis ik me nu![]()
Zahlina schreef:Wauw Isabel.. Gefeliciteerd!!!!!
Was dit nu die man die schimmels zocht met mooie koppies????
Zahlina schreef:Is altijd moeilijk om paarden te verkopen maar je heb nu wel een goede rede om op vakantie te gaan in Dubai..
En je gaat er nieuwe gekkigheid voor in de plaats krijgen.
Djilan schreef:Lekker weer daar in Dubai
ArabianRanch schreef:Even een update vanaf de kant van AR :
- onze puur egyptische merrie Nawal bint Salima is verkocht naar Dubai International Stud (hoe de naam van de Sheikh is weet ik zo niet) Nawal zal - naar alle waarschijnlijkheid - eind maart die kant op gaan. Ik denk dat de Sheikh haar gaat dekken met Royal Colours, aangezien hij die OOK heeft gekocht
Aan de ene kant vinden wij het heel jammer dat Nawal weggaat, maar het 'opent' weer andere deuren voor ons
![]()
- We krijgen binnenkort een nieuwe merrie op stal, haar naam is Carisma bint Psaida. Ze zit al een half jaar in mijn hoofd, veel contact met de fokkers over haar gehad, fotokes uitgewisseld, maar de prijs was voor ons te hoog. Nu de Sheikh zich aandiendekwam dus de mogelijkheid om Carisma te kopen. Gelukkig was ze nog niet verkocht
![]()
Carisma (2 jaar oud) is een dochter van showpaard 1e klas: JK Catalyst (PR Krystl Prince by Padrons Psyche. Ze komt uit Psaida (AS Sinans Pacha by Ansata Sinan).
Carisma is een opvallende verschijning, zie onderstaande foto's (hier was ze 1 jaar oud). Ze is nu een stuk lichter, met zwarte manen en staart.![]()
Dus net als Zahlina zijn wij ook zo vrolijk, zo vrolijk![]()
Zahlina schreef:De merrie is 60% crabbet, ze is een dochter van Scapino BB uit een engelse moeder, het veulen zal dus 75% crabbet zijn..
Ik verwacht dit jaar maar 2 veulentjes, van Zahlina en Gvarna be9ide van Tigger.
Volgend jaar hopelijk nog meer veulens, wil 2 merrie leasen, Zahlina weer, hopelijk krijgen we Shanon drachtig en Gvarna gaat weer naar Kaleb voor een herkansing van een tweede Wissy...
Daarnaast zijn we ons aan het orienteren voor embriotransplantatie toe te passen bij Roos maar dan wil ik wel de garantie op een merrieveulen en ik geloof dat we in NL nog niet zo ver zijn..
ArabianRanch schreef:Zahlina schreef:Is altijd moeilijk om paarden te verkopen maar je heb nu wel een goede rede om op vakantie te gaan in Dubai..
En je gaat er nieuwe gekkigheid voor in de plaats krijgen.
Ze zal naar alle waarschijnlijkheid daar geshowd gaan worden, hopelijk kunnen we daar bij zijn (volgend jaar?). Is zeker een goede reden om richting Dubai te vertrekken
Jalenka_Kiya schreef:Hee Femke (en Tamara natuurlijk) wat een verhuizingen weer! Wel leuk voor Emil dat hij dan bij Kastana komt te staan en dat is natuurlijk ook gezellig voor jullie! Van de zomer op de Kossack lijkt me ook heerlijk voor hem! Is het voor jullie dan nog wel te doen om er heen te gaan of wordt dan dat wel minder?