en ja zwak voor zwart is er wel een beetje hoor
 en ja zwak voor zwart is er wel een beetje hoor  tenminste, bij Arabs. Die van jou is ook zo heerlijk
 tenminste, bij Arabs. Die van jou is ook zo heerlijk  goed dat je gesetteld (
 goed dat je gesetteld (  ) bent!
 ) bent!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ja zwak voor zwart is er wel een beetje hoor
 en ja zwak voor zwart is er wel een beetje hoor  tenminste, bij Arabs. Die van jou is ook zo heerlijk
 tenminste, bij Arabs. Die van jou is ook zo heerlijk  goed dat je gesetteld (
 goed dat je gesetteld (  ) bent!
 ) bent!                                                         
 Ja die bruine puntjes zijn echt niet tegen te gaan
 Ja die bruine puntjes zijn echt niet tegen te gaan   Dacht eerst dat het kwam omdat Shief bij ons vaker wordt geborsteld etc dan bij haar oude eigenaren, maar op de foto's dat we haar net hadden had ze het al
 Dacht eerst dat het kwam omdat Shief bij ons vaker wordt geborsteld etc dan bij haar oude eigenaren, maar op de foto's dat we haar net hadden had ze het al   Overigens zit ik zelden aan de manen en voorpluk
 Overigens zit ik zelden aan de manen en voorpluk

Kan jij niet investeren in een mooie merrie voor mij, dan ga ik veulentjes fokken
 Kan jij niet investeren in een mooie merrie voor mij, dan ga ik veulentjes fokken  

Ik kon vandaag weer eens overwerken
 Ik kon vandaag weer eens overwerken  (ben al wel 3 dagen weer na mn vakantie aan het werk en heb alweer 2 dagen extra lang erop
 (ben al wel 3 dagen weer na mn vakantie aan het werk en heb alweer 2 dagen extra lang erop  ). Ben dus ook nog maar een goede 3 kwartier thuis.
 ). Ben dus ook nog maar een goede 3 kwartier thuis.                                                         
 Maar heb tussendoor nog een paar dagen
 Maar heb tussendoor nog een paar dagen  

Ik ga kijken Amy
 Ik ga kijken Amy 

Ik heb jarenlang extreme rugpijn gehad, was na 2 behandelingen bij een orthomanueel arts over (arts, geen therapeut). had ik dat maar geweten
  Ik heb jarenlang extreme rugpijn gehad, was na 2 behandelingen bij een orthomanueel arts over (arts, geen therapeut). had ik dat maar geweten  echt overal geweest, massage, fysio, chiropractor, dokter, en dit hielp meteen.
 echt overal geweest, massage, fysio, chiropractor, dokter, en dit hielp meteen.                                                         

maar het was ook over na 2x. Ik had altijd lage rugpijn en pijn ter hoogte van mijn nieren, en kon niet normaal in bed liggen, auto rijden, op de bank zitten. Wel paardrijden gelukkig. Hij voelt eerst alle botjes, tekent met een stift dingen op je rug, en gaat dan duwen of slaan met dat hamertje. Zal eens kijken wat ze op de site noemen als uitleg wat nou anders is.
 maar het was ook over na 2x. Ik had altijd lage rugpijn en pijn ter hoogte van mijn nieren, en kon niet normaal in bed liggen, auto rijden, op de bank zitten. Wel paardrijden gelukkig. Hij voelt eerst alle botjes, tekent met een stift dingen op je rug, en gaat dan duwen of slaan met dat hamertje. Zal eens kijken wat ze op de site noemen als uitleg wat nou anders is.

) en na de behandeling weer alles na ging, maar dat van jou zal wel uitgebreider wezen
 ) en na de behandeling weer alles na ging, maar dat van jou zal wel uitgebreider wezen  

) in plaats van groepen wervels. Al dacht ik altijd dat iedereen die dingen individueel (
 ) in plaats van groepen wervels. Al dacht ik altijd dat iedereen die dingen individueel (  ) deed!
 ) deed!                                                         
 Fijn dat het toen iig geholpen heeft.
 Fijn dat het toen iig geholpen heeft.                                                         

en lekker in elkaar getimmerd inderdaad Miran! Alleen dat is nun een jaar geleden en de rugpijn begint langzaam weer op te spelen... Komt ook door werken/nu de opleiding denk ik.
 en lekker in elkaar getimmerd inderdaad Miran! Alleen dat is nun een jaar geleden en de rugpijn begint langzaam weer op te spelen... Komt ook door werken/nu de opleiding denk ik.                                                         
 Soortje leedvermaak?
 Soortje leedvermaak?