Voor alle mensen hier even een vraag: wat zou ik kunnen vragen voor mijn halsters? mijn borststukken? (die 2 dus apart) en wat zal ik vragen voor een compleet setje?
Ik vind het ook moeilijk wat ik kan vragen hoor, maar het verschilt gewoon erg qua materialen en natuurlijk ook hoeveel tijd je in en halster stopt. De ene is makkelijker te maken dan de ander.
idd haha, daarom zeg ik..jezelf geen 10eur uurloon geven xD -mn eigen eerste simpele ding heb ik al 8 uur aan gezeten ofzo -
Sieltjuh
Geplaatst: 06-01-13 21:36
idsie schreef:
ik ben met dit halster al wel bijna 10 uur bezig geweest. maar geen enkele showtuig maker vraagt 100 euro voor een halstertje:P
Ownee? Kan toch best wat sites opnoemen die dat wel er voor vragen Maar idd, eigenlijk moet je het maar als hobby zien, waar je wát vergoeding voor vraagt.
Heb je de prijzen van kabelhalsters al eens goed bekeken ? 100 euro voor kwalitatief werk, lijkt mij niet abnormaal hoor.
Suus___
Geplaatst: 06-01-13 21:39
Wat ben je ongeveer kwijt qua materiaal aan n halster?
Sieltjuh
Geplaatst: 06-01-13 21:44
Suus___ schreef:
Wat ben je ongeveer kwijt qua materiaal aan n halster?
Ligt compleet aan wat je er aan hangt Sierband kan ook erg verschillen qua prijs. Ik heb halsters waar ik 2,50 de meter betaal voor het sierband en halsters waar het 6,95 de meter is. Dan heb je nog knopen, kwastjes, kralen etc. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt
Ik heb (als ik een grove schatting maak) zo ongeveer €30,- aan materiaal in mijn groen/gouden halster zitten. Dan heb ik verzendkosten nog niet meegerekend. Ik heb er €60,- voor gevraagd Ik denk dat ik er ongeveer uurtje of 5?? aan heb besteed? Misschien iets langer? Oftewel, laag uurloon hoor voor mijn leeftijd
Maar wat ik al zei, ik zie het als hobby, waarbij ik niet alles kan houden Ik kan er wel meer voor vragen, maar je moet ze ook kwijt raken Als je je kan onderscheiden met de prijs tov de grote makers, dan is dat natuurlijk altijd interessanter
YamaSaki
Geplaatst: 06-01-13 22:39
Ja het is een leuke hobby En zolang je maar je materialen + winst eruit haalt ^_^