Prachtige foto's weer van Sahar!!! Hij is echt een kanjer
ArabianRanch
Geplaatst: 10-03-10 17:29
RhealLover schreef:
Isabel wat wordt Harry toch volwassen , Sjaak die heeft nu echt een klein koppie met een mega lijf
Al_Zawraa
Geplaatst: 13-03-10 12:06
Harry ziet er goed uit Isabel, en wat wordt hij al groot!
Hier nog een foto van Rahnanah, morgen 4 weken oud.
ArabianRanch
Geplaatst: 13-03-10 14:50
Al_Zawraa schreef:
Harry ziet er goed uit Isabel, en wat wordt hij al groot!
Dank je Roma Hij is wel ONTZETTEND aan het puberen op dit moment
Jouw kleine meisje ziet er ook zo übercute uit
Anoniem
Geplaatst: 15-03-10 00:51
Ooh waarom heb ik dit topic over het hoofd gezien al die tijd ? Ik zou hier ook graag meekletsen
Mijn echte voornaam is: Nikki Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Wageningen Daar woon ik met: Mezelf Ik heb een geweldig lieve vriend, maar die woont in Hilversum (waar ik alleen in het weekend ben, helaas). Het woord 'bokt' alleen al drijft hem tot wanhoop dus nee, hij heeft hier geen account In het dagelijks leven ben ik: Student, ik studeer Equine, Leisure & Sports Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: Geen eigen paard, maar ben op zoek naar een bijrijdpaard waarmee het klikt hier in Wageningen. Ik heb een tijdje geholpen op een renstal voor Arabische Volbloeds, waar ik ook mijn 5-weekse stage in de zomer ga doen. Ook werk ik al een jaar of 5 op een stoeterij voor Arabische Volbloedpaarden. Als stoeterij niet echt actief op het moment, maar dat maakt het werk er niet minder leuk op Dat is dus ook meteen mijn band met de arabieren. Geweldige paarden en erg genoeg kom ik er steeds meer achter dat er maar weinig andere paarden zijn waarmee het op dezelfde manier 'klikt' als met hen Verder heb ik de volgende huisdieren: Drie campbelli dwerghamsters (Benthe, Bindi en Tessa/Koe) en een Syrische hamster (Woody / Beertje). Dit ben ik (foto): Zie avatar.
Ik heb even heeeeel gauw een paar bladzijdes doorgebladerd om wat andere welkomsposts te lezen, vast lang niet allemaal (260 pagina's doorzoeken wordt me iets te gortig ) maar wat een prachtige paarden komen hier voorbij zeg
Bedankt allemaal Haha Zevenbergen, nee, zo sportief zijn en ik m'n fiets nou ook weer niet vrees ik Moragh (sorry, ik kan je echte naam even niet vinden), bedankt voor het aanbod, klinkt leuk ! Het hangt er denk ik vanaf waar het is in Heelsum. Ik zal wel even PB'en
Op het AV forum hadden jullie een gave foto van Najjar geplaatst om verliefd op te worden met het ene showhalster met bedel tussenin daar had ik ook al gezegd om verliefd op te worden ook hier, prachtio dier