Yildiz; Wat balen dat die CEM swabs opnieuw moesten. Nour is wel een heel sociale hengst of niet?

Tie heeft een mooi kleurtje onder haar jasje! Wanneer ging je ook alweer beginnen met dekken?
En ik zag zonet die vreselijk gave foto van jou en Nour op FB, wauw!! Echt prachtig!
Beterschap voor Shym met zijn benen. Verbeterd het nu alweer een beetje? Zijn altijd van die nare, hardnekkige kwaaltjes. En wat balen van dat huis, zul je altijd net weer zien.
Nu heb je in ieder geval een beetje duidelijkheid Annika. Hopelijk zorgt dit dieet ervoor dat het tandvlees rust krijgt. En fijn dat Euf het wat beter doet dan de vorige winter. Ik zie af en toe van die stalling foto's langskomen op FB, leuk om te zien al dat jonge spul.
Ik vind je laarzen heel gaaf Gelske! Op stal loop ik 's winters (en groot deel van het voorjaar/zomer) op legerkisten

Fijn dat je huis eindelijk verkocht is Roma. Toch weer een zorg minder, behalve een tegenwerkende ex dan...
Aziza is echt weer een plofpaard, jeetje

Hihi, ik wou net zeggen wat een leuk, blij hoofd Set heeft op die foto's, scroll ik verder tot de derde

Haha, heerlijke foto Yvonne, die vier pretbekkies over het hek!

Ik ben benieuwd wat voor paard je gaat kopen Ditta!
Mish haar eerste osteobehandeling heeft ze positief ervaren zo te lezen, gelukkig! Hopelijk zijn haar klachten nu verbeterd

Van harte gefeliciteerd Brenda!!
Hier gaat het ook zijn gangetje. Ik ben bezig met een fotowand, dus ik kom nu allerlei foto's tegen van vorig jaar. Ook een kiekje van Azi en Munir waarop ze ongeveer even oud zijn en hetzelfde kijken, heel schattig. Ook kwamen vorige week Lazio zijn spullen binnen, dus we kunnen hopelijk weer even vooruit. Ik wacht enkel nog op een bit, maar kan gelukkig eentje lenen tot de mijne binnen is. Enne... ik heb mijn haar ook weer geverfd

Gisteren ging het trainen met Laasje echt heerlijk. Heel trots baasje en paard met een blij prethoofd

Ik heb van de mannen nog een topic gemaakt:
[ITP] Sunrise & Stallions
De grootste kroelkont van het stel

Azi en Munir, slaapkopjes

Nieuw halster voor Munir

Lazio zijn nieuwe spullen

Past!

Yus aan het relaxen

Een tussendoorkiekje met mijn telefoon van mams en dochter

Na het werken. Ben nog even aan het klooien met de maat, als het halstergedeelte op maat zit, hangt het bit veel te laag (daarom zit het op de foto hoger). Moet de bithangers nog korter knippen, anders zit het biothane opgerold op een frotseltje. Hij heeft een heel kort hoofd