Zuslief, die eindelijk over haar aversie tegen Pas heen was heeft vandaag vliegles gehad. En niet eens haar eigen schuld, (ex)stalgenoot was de 'schuldige'
Heel stom eigenlijk.. Zusje was zonder zadel aan het hobbelen op Pas. Ik was op stal bezig met een paard masseren, dus heb niet gezien wat er gebeurde. Het komt erop neer dat Pas is geschrokken, die sprong dus opeens opzij en zette even een sprintje in. Op zich geen probleem, zusje is gewend aan zonder zadel rijden, maar ze was wel even evenwicht kwijt. Dus ze hing nog iets scheef en was bezig met het terugnemen, toen 1 van de honden opeens in de bak kwam lopen, precies op het pad van Pas. Dus Pas springt om die hond heen, maar omdat ze nog niet helemaal recht zat ging ze er toen dus wel af.
Punt is dat de honden gewoon achter het hek zaten (er zitten 2 hekken tussen) en die vrouw laat altijd alles open staan, dus dat de rede was dat er uberhaupt een hond door de bak kon lopen. En toen mijn zusje was gevallen, en niet heel zacht, jaap in de broek en een schaafwondje. Heeft die vrouw gewoon staan lachen en is niet eens komen helpen, ze zag het, gniffelde en liep weg Heel blij dat die weg gaat.
MirandaMalik
Geplaatst: 26-05-13 19:23
Nou ja das wel heel raar, gelukkig dat jullie daar snel van af zijn...sommige mensen Voorlopig niet meer zonder zadel denk ik...
Naja, dat is ook aso. Gewoon staan uitlachen Je gaat toch op zn minst vragen of het wel gaat
Op een vorige stal van ons hadden ze er op den duur ook zo'n handje van om allemaal honden mee te nemen naar stal en los te laten lopen. Overal hondenstront en van die honden die de bak in vlogen als je aan het rijden was Schijnbaar hebben ze het beleid nu wel aangepast, maar echt, vond dat zo strontirritant.
Barcelano
Geplaatst: 26-05-13 19:39
Ow honden schijt en rennende honden achter je paard op stal...breek me de bek niet open Brenda super leuk die jonge grut inrijden Montoyo zijn date is gearriveerd, leuk kleurtje ook (zwart) Morgen maar even schouwen..
Minder leuk...de sleutel van de auto kwijtgeraakt op stal Heb alles afgezocht met stal genoten maar nee...niks gevonden.
En je hebt die auto net twee dagen ofzo? Hoe krijg je het voor elkaar
Wel balen daarom
mooney
Geplaatst: 26-05-13 19:43
Ik rij al weken zonder zadel, was het gedoe met zadels even helemaal zat en voor je zit is het niet verkeerd (haha helemaal met zo'n hoge schoft, leer je heel snel netjes stil te zitten ). Vandaag stonden er hindernissen in de bak, dus terwijl zuslief even bij kwam van de klap heb ik even een paar sprongetjes gemaakt zonder zadel, blijft leuk Maar hopelijk kan het zadel snel opgevuld worden, dan kan ze weer lekker met zadel rijden. En ik ook als ik daar zin in heb.
De mensen waar Pas en Kirs staan hebben zelf 5 honden, dus die zijn er altijd. De honden mogen alleen niet tussen de paarden lopen zonder toezicht, dus je kan het paarden gedeelte afsluiten voor de honden. Maar als er geen hekken dichtgedaan worden dan komen ze wel kijken, want ze willen altijd wel aandacht. Ze rennen trouwens niet achter de paarden aan en blaffen doen ze alleen tegen mensen die ze niet kennen. Maar ze zijn er zo aan gewend dat ze dus wel eens voor de voeten van de paarden lopen
Jes, muts dat je bent hondenpoep hebben we de laatste tijd ook veel last van op mn werk, dus we gaan daar maar weer even extra goed op letten. Op stal waar Noah staat mogen de honden niet los, en ruimt iedereen alles netjes op gelukkig
Ik ben vandaag lekker in soest geweest met Nootje, wat was dat lekker zeg!! kon het niet laten om even voor de foto te steigeren...
Barcelano
Geplaatst: 26-05-13 20:19
Haha nee hoor niet van mij auto Die van me vriend Actie foto van Noah