gaat denk ik sneller dan wanneer ik eindelijk foto's heb geplaatst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sirarvi schreef:@Roma Je mag ook foto's vd app hier plaatsen hoorgaat denk ik sneller dan wanneer ik eindelijk foto's heb geplaatst

Ze zijn immers wel wit!
wat een goed bericht!! En dat van een verzekering
wanneer komt het onderzoek?
Wat zal dat n opluchting voor je zijn! Kun je eindelijk dar hoofdstuk afsluiten.
Maar nog altijd even knap! ❤️
)
)
, Heerlijke kudde heb je de mannen staan er inderdaad rustig bij nog even en dan kan Fadani ook zich bij het rijtje toevoegen.
.
Eindelijk is gelukt een afspraak te maken met de hoefsmid!! Ik heb direct twee raspen besteld (afronden en steunselrasp) en ik krijg een minicursus om ze zelf bij te houden.
Het is ook zo koud. Ik liep vandaag met drie jassen rond op stal. (Mijn naam is Ditta trouwens.)
Ik had gereageerd op een merrietje, en er op de één of andere manier volledig over heen gelezen dat ze drachtig was. Echt behoorlijk dom. Daar toen ook mijn excuses voor aangeboden maar niets meer terug gehoord. Dus nu durf ik niet meer zo goed.
Maar je moet nog meer paarden bekijken lees ik, ik ben heel benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden.
Maar het blijft een leuk ventje. Waarschijnlijk houd ik hem nog wel even aan, want ik weet zeker dat hij als 2 jarige er beter bij zal staan/minder timide zal zijn, waardoor hij waarschijnlijk een stuk beter verkocht kan worden.
Update staat in mijn topic (zie onderschrift).
En dan volgende week de camera er nog boven en dan zijn we er helemaal klaar voor

en dat hij nu wel beter in conditie is gebleven! Gelukkig maar, want het was echt balen dat hij toen ineens zo'n terugval had gehad.
Leuk paard is het toch, en ze ziet er prachtig uit. Zahra is echt supergaaf aan het worden trouwens. Wat een body zit daar alweer op, powergirl is het.
Die is weer rond. Ik zit zo hard voor je te duimen hier dat je nog een meisje cadeau krijgt van haar. Dat zou echt het allermooiste geschenk zijn zo richting het eind van haar fokcarrière. Ik hoop het echt voor je! Verder volg ik jullie stiekem in je topic, maar ik post daar niet zo vaak
Vind het leuk om de updates van je zoektocht te lezen! En tuurlijk heb je jezelf niet voor gek gezet, ieder mens ziet wel eens wat over het hoofd! Dat komt wel goed 
Ze liep de laatste keer met longeren niet helemaal lekker op 1 kant. Kortere passen met 1 achterbeen. Op het harde niks te zien, maar in de natte bak wel. Aangezien we haar binnenkort toch nog wilden laten checken door de osteo hebben we dat bezoekje dus maar iets naar voren geschoven. En wat is Mish dan toch een droppie he
Heeft de osteo van voor tot achter ingepakt, ze stond bijna te slapen tijdens de behandeling en als ze niet sliep dan zat ze wel met die enorme kiekers van haar bóvenop de osteo te loeren wat zij in hemelsnaam aan het doen was
Zó interessant he, als mensen aan je lijf zitten te pielen.
Wat bijzonder was dát zeg.
. Lekker boef zijn hoort gewoon bij kleine veulentjes ik hou daar wel van hij en ja dan moet je wel zoon lief koppie trekken vergeet je het zo weer
. Wat word je anderen mannetje groot zeg die is als net zo groot als je twee jarige die is echt hard gegaan dat vind ik trouwens ook nog steeds een heerlijk ventje. Jammer van je EX nog even door bijten dus en dan weer verder met je leven en je mooie plannen.
. Wel even fijn om hem zelf ook even onder de man te zien wow dan zie je echt het verschil van lopen nu met van de zomer. Er kwam later nog iemand in de bak rijden en dan blijf je toch wel zien dan hij lang hengst is geweest dan maakt ie zich toch altijd nog even een beetje groter en mooier zeker met een van zijn dames erbij
.
en ze gaat acuut minder fijn lopen zodra er plassen liggen
daar heeft ze echt een bloedhekel aan. Maar in elk geval, lekker even vakantie voor de kleine meid 
Haha Sjaak nog altijd de vent aan het uithangen dus! Grappig

Plus het feit dat ze er op deze manier aan gewend blijven. Nu moet ik zeggen dat Aleeyah echt super braaf was, die had ik gewoon los midden in de stalgang staan. En Almaz deed eerst een beetje moeilijk, maar daarna stond hij heerlijk te slapen. Ik ben bang dat ik de moeilijkste nog moet

Ben toch zo benieuwd naar haar veulen!
Ik rij al weer wat jaartjes eenhandig maar voor Lisanne was t de eerste keer. En ik dacht ook dat ze dat kon (misverstand) want ze had eigenlijk met snaffle, tweehandig én met cap moeten rijden (kreeg ik nog voor op m'n kop, terecht hoor, maar had idd niet bij stilgestaan omdat ik zelf natuurlijk met hoed en shanks mag rijden en Tie een senior is. Stom van me)
de snelle achteruitgang van mijn fjord verwijt ik ook aan slecht bekapwerk. Nou weet ik niet of dat echt de oorzaak is maar ik heb wel zwaar het vermoeden. Ik heb me dus verdiept in hoeven en ben tot de conclusie gekomen dat er veel anders kan. Nu heb ik dus een bekapper die aardig in de richting komt van mijn idee dus die wil ik houden. Maar ja.. Hier is dus een afspraak maken (en nakomen) wat lastiger..
. Is het nog wel te volgen zo op de camera wij hadden altijd wel een hoek niet zo goed en ja hoor die mutsen lijken altijd wel dan juist daar vaak te gaan staan als je gaat waken. Wat gaat een jaar toch snel ov er drie weken al weer een veulen van Aziza het lijkt nog zo kort geleden dat Amir geboren is. Dat is eng ja als ze zich vast rollen wel fijn dat je ze zo in de gaten kunt houden .
. Een weekje vrij is altijd fijn ben benieuwt of je echt verbetering merk bij je dames.
. Toen later even met Qaseem en zijn moeder die was super braaf op de heen weg alleen hadden we pech want er was iemand tot mijn verbaasing toch aan het rijden. Dus maar even met het tweetal gegraasd en toen naar huis gegaan dat vond Qaseem denk ik toch raar dus die was op de terug weg erg lastig
.
.
). In ieder geval beterschap met je meidje.
).

wat een knappies