Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kellaxy schreef:Het overbouwde valt mee als je kijkt naar de kont en de schoft. Liggen wel ongeveer op 1 lengte. Met het longeren vlak ervoor ging het prima en toen ik er net op zat ook, zelfs even me hand op zoeken maar verbinding blijven houden is moeilijk. Ze leek het zelfs weer leuk te vinden om aan het werk te mogen tot dat ik haar voorwaartser wilde. Daarna terug naar stap en toen wilde ze niet meer in draf. Toen besloot ik te oefenen op halt houden en toen wilde ook de stap niet meer.. ja de osteopaat heeft naar mijn zadel gekeken en die vond hem prima liggen.. ik probeer het aankomende week nog een keer, doet ze het dan weer, geef ik haar inderdaad even rust.. moeilijk!
kellaxy schreef:Ja ik was er ook bang voor maar nu de osteopaat er ook naar heeft gekeken en hem goed heeft gekeurd.. Misschien even zonder zadel proberen. Als ze dan nog protesteerd zal het echt geestelijk zijn.. kun je maandag of dinsdag in de ochtend toevallig barcelano?
moorcats schreef:Ik ben degene die op manege Veldt staat. Ik ben hier al 15 jaar klant en er is in de loop van de jaren best veel veranderd. Tuurlijk het blijft een manege, waar het vooral overdag drukker is dan op een privestal, maar een zooitje is het niet (meer) Er zijn sinds de manege gepacht wordt door D. B.entvelzen een stuk meer regels gaan gelden, er is sinds twee jaar geleden een binnenbak speciaal voor pensionners bijgekomen, dus je kan altijd rustig rijden. Bezems slijten hier tegenwoordig juist door het gebruik, de paarden staan er keurig bij en het voeren is gewoon op tijd. Ik vind het pensiongeld schappelijk als je kijkt naar de voorzieningen die we hebben. Daar betaal je bij stallen in de omgeving minimaal 100 euro meer voor. Ik heb ook wel eens dagen dat ik het minder leuk vind, maar ik ben over het algemeen heel tevreden. En Efita ook!