Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
barbaras schreef:Hoi allemaal, sorry dat ik effe zo binnen kom vallen, Ik lees vaak mee maar ben recreatie western hobbelaar. Soms met een lesje er bij. Ruintje is nu 21 jaar en werkt nog met plezier maar ben zelf voorzichtig met hem.
Heeft iemand van jullie een tip voor het een-oor hoofdstelletje van mijn hengst (15 jarig ex koerspaard dus ook alleen recreatief daar hij geen rust in zijn donder heeft) die soms nog wel eens af wil vallen met zijn snaffeltje? vindt een frontriem niet mooi maar hij gaat te makkelijk af bij deze headbanger...
. Ik heb aan de mijne een keelriem laten maken zodat ik ook gewoon lekker met snaffle en oor hoofdstel kan blijven rijden.
Zo te horen echt top gegaan en mega jump vooruit!

(Heb ook een ontzettend leuke jonge bonte kruising arabier op het oog, die ik helaas niet mag kopen van mijzelf
)
Klinkt als een pittig ding!
Erg ontspannen en relaxte sfeer. Wel wat weinig deelnemers, vond ik, maar da's misschien alleen deze keer. Ik heb goed gekeken welke onderdelen ik zelf in september wil starten. Daan en Marije deden het super, vooral in de pleasure vielen ze positief op. Ben thuis gelijk weer even gaan oefenen met Alter.
Veel te veel gedoe, die paardendames
Idd wat weinig deelnemers, maar dat verschilt erg per wedstrijd en locatie. Kan de volgende zo maar twee keer zo veel zijn. Da's bijna nooit van tevoren te voorspellen... Maar hoe dan ook: die ontspannen sfeer en hulpvaardigheid van iedereen, die blijft hoor! Daar zijn het DAWRA-shows voor
Wil je al onthullen wat je gaat starten?
Kan ik van de winter verder oefenen.
Daarop staat per onderdeel hoe de jury jou beoordeeld heeft en zie je ook je punten. Je mag hem niet meenemen, maar een fotootje ervan kan natuurlijk wel. Bij ons geeft de jury vaak ook nog wel mondeling even heel kort commentaar, maar daar is op de grotere wedstrijden geen tijd voor.
. Zo lief en geduldig!! Wanneer de kleine meid stopte kwam hij even zijn neus tegen haar aan drukken om te zeggen.. hee ga een door ik wil aandacht haha. Zelfs de hond van Krista vind hij leuk, hoe druk en luidruchtig hij ook is.
maar toch best draakje dus?

) en natuurlijk is ze hier en daar nog wat stijf, wat ging ze lekker! Ik vind het eigenlijk echt zonde om haar te laten verpieteren als fokmerrie, ze geniet zo intens van het werken...
: [ITP] Time flies...Van baby naar GGK AV Hengst!
En idd, wat zal het voor haar zelf ook naar zijn, als je het gewoon niet kunt tegenhouden... Ik hoop dat er iets relatiefs onschuldigs/behandelbaars uitkomt!!!