Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tidjani kant dan ... Haha ik ben me er lichtelijk in aan het verdiepen maar ben er nog niet hoor

ArabianRanch schreef:Hier is er ook weer een laagje sneeuw bij gekomen![]()
Vorst zit hier wel in de grond, gelukkig kunnen de horsies wel naar buiten.
Ik kreeg gisteren nog een paar leuke foto's van AR Fayyim in mijn mailbox![]()
Full brothers ...... (Fayyim wordt 2 jaar en Sahar 1 jaar, beiden in april geboren)
No need to mention
nadias schreef:Ik zie net dat Swarovski Ruskoff, Makfoul du Breuil en Anakin Ruskoff (waarvan ik alleen Swarovski heb gekend) famillie zijn van een van jouw paardenTidjani kant dan ... Haha ik ben me er lichtelijk in aan het verdiepen maar ben er nog niet hoor
Wat leuk! Hij werd in 2008, 2007 of 2006 verkocht dacht ik ... Ik heb best veel over hem gehoord, alleen niet gekend. Heb je hem nog steeds?
Blij dat het goed met hem gaat!
Verder dat hij wel een hoog knuffelgehalte had, maar met rijden inderdaad dus moeilijk was ...
. Zonde dat zowel vader als dochter er niet meer zijn
.
Een of andere malloot vond het nodig om zijn auto voor mijn neus op het fietspad te parkeren, maar door de gladheid lukte het niet meer om op tijd veilig tot stilstand te komen. Enkel het gas los laten was niet voldoende, dus toen voorzichtig bij geremd wat dus een flinke schuiver tot gevolg had
Scoobie heeft zo op het eerste gezicht niets, ik echter wel. Vlak boven mijn knie begint het al blauw te worden met een lichte zwelling en mijn arm zegt ook af en toe dat ie zeer doet

Lek-kurrr-dii-hiinngg!!!

echt net 1meter voor mijn auto stond ie stil (erger is nog dat het een leen auto is die van mij staat nog in de garage)
helemaal klaar mee met al dat wit, hoop ellende daardoor gehad met auto en paardjes
Ik ben verliefd :mrgreen: AndreaB schreef:Hoe heet de man met de witte benen?? Wat een ontzettend lekker bekkie heeft hijIk ben verliefd :mrgreen:
)Al_Zawraa schreef:Aziza is vanmiddag rond kwart over 2 bevallen van een MERRIEveulen, AZ Rahnanah Bint Aziza genaamd![]()
![]()
![]()
Het ging niet helemaal soepel vanwege een elleboogslot, maar dat was gelukkig snel verholpen.
Hier even een preview totdat er betere foto's van de kleine dame zijn.
Benieuwd naar droogfoto's .....