Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wetsernfriek schreef:Oei Jessica, wat een naar verhaal, hopelijk is het er even met de schrik bekomen, en goed rusten en bekomen! Ja een lip kan hard bloeden, min of meer zelfde voorval over 2 weken met een kind op school gehad, je kan daar weinig aan doen aan een lip, en dat bloed heftig, maar dan geneest dat ook heel snel!
Ik begrijp dat het niet moet makkelijk geweest zijn er blijven op zitten en dan die slagen op je hoofd en lip! Veel sterkte alvast, beide de nodige rust geven en dat komt allemaal wel goed met de nodige tijd!
Ik ook wat minder ging vandaag met shameless rijden, en daar aangekomen niet kunnen rijden want ze zeiden dat hij echt hard sloeg als je aan de linkerkant kwam ter hoogte van single, en bij het rijden altijd even wilt stijgeren en nadien, is het gedaan, dus Annemarie vertelde me dat het iets lichamelijks is en dat het een gewone veearts niet zal vinden, dus gaan ze afspraak maken met een holistische veearts http://www.holistischdierenarts.nl/
Eric Laarakker
(dus rond de tafel gezeten en ze gaan afspraak maken en met hem daar naar toe gaan, hopelijk is het niets te ergs)
Verder Jessica, bij Annemarie en Karel en Suzanne werken ze met allerhande problemen, ook paarden die van alles schrik hebben enzo, om hun vertrouwen te geven enzo, misschien een idee om met Nada na de nodige rust en tijd eens naar toe te gaan, kan je misschien trucs leren om met haar aan de slag te gaan, ze leveren daar echt super werk!!
mvg Glenn