Ons ventje maakt er allemaal niet zoveel van die sneeuw en kou.
Triquetra3
Geplaatst: 24-12-09 21:51
Mooie foto's komen er weer voorbij
Isabel; wat heeft Sahar toch een lekker arrogant koppie
EvaPony
Geplaatst: 25-12-09 20:23
Mijn echte voornaam is: Eva Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Limburg Daar woon ik met: ouders Ik heb wel/geen relatie : nee Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: In het dagelijks leven ben ik: scholier Indien student: ik studeer: Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: 2 De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: arabier , shetlander Ik heb zelf geen Arabische Volbloed, maar mijn band met de Arabische volbloeden is: Ik fok onder de stalnaam: Verder heb ik de volgende huisdieren: poes, konijn Dit ben ik (foto): Heb geen op pc staan (komt binnekort!)
Ik wil nog vertellen dat: leuke topic !!
ArabianRanch
Geplaatst: 26-12-09 01:04
Baikal schreef:
Isabel; wat heeft Sahar toch een lekker arrogant koppie
Mijn echte voornaam is: Yvonne Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Noord-Brabant, Boxmeer Daar woon ik met: ouders Ik heb wel/geen relatie : nee In het dagelijks leven ben ik: scholier Indien student: ik studeer: VWO 6 Ik heb het volgende aantal paarden: 3 De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: arabier Nib Hiduc star (grand Duc×Pasch Hianca), Kyra iets met welsh, een veulen wat nog in de buik zit (welsh×new forest, de mensinghe's Rinaldo) Ik fok onder de stalnaam: uhm nog niks maar als promise stables Verder heb ik de volgende huisdieren: 1 hond sopy of nibblestar,2 konijnen skipper en surprise, 3 vissen Dit ben ik (foto): ik en mijn arab mijn welsh pony die op de foto 198 dagen drachtig is nu 224: En inderdaad ze ziet er op de foto niet uit.
Gefeliciteerd met het kopen van Hiduc Yvonne, hij is een gaaf paard!
kyrkelover
Geplaatst: 06-01-10 19:20
Moragh schreef:
Gefeliciteerd met het kopen van Hiduc Yvonne, hij is een gaaf paard!
Dankjewel!! Ken ik jou eigenlijk?? Ik denk het niet dat ik je al een keer bij Marg gezien heb of ergens anders. Ik hoop aankomend jaar ook endurence met hem te starten moet alleen nog even uitzoeken hoe dat allemaal zit met startkaart en zo. Ik snap het nog niet helemaal.
Moragh
Geplaatst: 06-01-10 20:08
Nee je kent me niet (of je zou over me gehoord moeten hebben van marg) Ik ken marg al heel lang en soms doen we ook wat samen met de paarden. ken Hiduc en veel familieleden zus ook En ik heb het (half)zusje van Durash (en nu ook een Sheikan dochter)
Leuk als je hem in endurance gaat starten hoor, hij heeft er een super afstamming voor!
JKiya
Geplaatst: 12-01-10 13:39
We kunnen helaas niet veel doen met de sneeuw dus na onze actiefotoshoot op de besneeuwde wei hebben we nu ook portretplaatjes geschoten van Kiya. Ik maak zelf showtuig en we hebben een deel van de 'collectie' op de foto gezet
Hier is er ook weer een laagje sneeuw bij gekomen Vorst zit hier wel in de grond, gelukkig kunnen de horsies wel naar buiten.
Ik kreeg gisteren nog een paar leuke foto's van AR Fayyim in mijn mailbox
Full brothers ...... (Fayyim wordt 2 jaar en Sahar 1 jaar, beiden in april geboren)
AR Sahar ibn Valerio ("Harry")
Rianne_E
Geplaatst: 31-01-10 15:14
Jeetje wat is Fayyim al wit zeg! En zo te zien gaat zijn broertje hem ook al achterna. Ze zijn beiden erg gaaf
Het sneeuw hier weer volop. Gelukkig kan Ribaykha wel iedere dag naar buiten en geniet ze van haar vakantie. Ik denk dat hier inmiddels wel zo'n 5 tot 10 cm is gevallen in totaal.
Michelle_S
Geplaatst: 31-01-10 18:02
prachtige foto´s van de volle broertjes! Wat een hals heeft Fayyim al zeg! Knapperts! :[
Hier ook mijn Jetje in de sneeuw, ze wordt al een echt volwasse meid!
groetjes!!
dakhilah
Geplaatst: 31-01-10 19:34
hoi, Fayyim & Harry zijn 2 knappe kerels zeg , gaat helemaal goed met de groot groei perikelen Dat zullen straks mooie volwassen ...all round .... hengsten worden Miriam en Isabel voor straks veel plezier & succes met de heren gr,sas.
Triquetra3
Geplaatst: 31-01-10 19:39
Wat zijn Fayyim en Sahar toch twee heerlijke arrogante broertjes, geweldig
Mijn echte voornaam is: Nadia Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Haarlem Daar woon ik met: Mijn ouders en zus Ik heb wel/geen relatie: Geen relatie Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: - In het dagelijks leven ben ik: Scholier Indien student: ik studeer: Havo Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: 11 arabische renvolbloeden De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: Kerbella, Mimi Miel, Djelforce, Svetlana, Sandokan om er een paar te noemen Ik heb zelf geen Arabische Volbloed, maar mijn band met de Arabische volbloeden is: Speciaal, ik vind het namelijk geweldige paardjes, vooral Djetkan Ik fok onder de stalnaam: - Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 cavia's, 1 kat, 3 konijnen Dit ben ik (foto): Linkje voor foto met mijn lieve verzorgarabierveulentje http://i46.tinypic.com/f0ojk7.jpg