Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nergens iets dik of warm, maar toch loopt ze niet rad. We verwachtte dat het kwam door het trainen de dag ervoor, was toen bezig met galop naar stop en zo'n 2x stopte ze hem niet goed vanuit achter en dan plant ze echt die voorbenen de grond in (ze loopt kreupel op haar rechter schouder). We dachten, is vast overbelast, even aantal daagjes wei rust, wat stappen en moet het beter gaan. Dat ging het ook, maar erna toch ineens weer niet terwijl we nog niks meer hadden gevraagd.. Hoefsmid laten komen om iig problemen met haar hoeven uit te sluiten, maar daar lag het niet aan. Hij zag direct dat het van hoger komt en gaf aan dat het waarschijnlijk een verrekte spier oid was en dit kan zo wat langer duren (onze hoefsmid werkt met de nederlandse Kader ruiters in de Endurance en is op wedstrijden vaak de rechterhand van de DA's als het om kreupelheden gaat), dus dat gaf ons wel wat geruststelling. Toch voor de zekerheid maar een afspraak met de osteo gemaakt en daar gaan we a.s. vrijdag heen. Ik blijf het appart vinden dat het nu al bijna 3 weken duurt, in de wei dartelt ze vrolijk rond en zie je vaak niks aan haar, maar soms zie je haar ineens weer onregelmatig gaan. Met wandelen loopt ze goed, maar durf nog niks op te bouwen.
Het stomme is dat je verder niks aan haar merkt, ze is energiek, glanst, eet goed, drinkt goed, maarja het gaat dus niet 100% goed.
).
Dit heeft hij echt nog nooit gedaan en ik gaf ook echt een kreet van verbazing hihi, iedereen keek om wat er aan de hand was.. oepsie
Snel maar weer aan gegaloppeerd, maar deze kon ik op mijn buik schrijven. Sowieso had Desh het zwaar, want tussendoor was hij nog 3x teruggevallen naar draf. Ach ja, maakte ook niet uit, ik was al ontzetten tros op hem en hij deed het de hele dag al waanzinnig! Uiteindelijk werden we verbazingwekkend ook nog eens 1x als 2e geplaatst (ikke nie snappe nie?!) en 1x als 6e geplaats (thats more like it).
Echt heel bizar en bijna lachwekkend, kom je daar als eerste keer L3er op een double judged Bshow met een vrij groot deelnemersveld, met een paard waar je sinds oktober niet meer op hebt gereden en 2 uurtjes de dag ervoor mee hebt geoefend, om hopelijk die 25 puntjes toch maar binnen te sprokkelen en je inschrijf kosten niet volledig weg te gooien.. Kom je thuis met 58punten

Zo groot, dan is die van ons echt n dwerg met z'n 138 voor n jaarling.