Tiene, wat fijn dat je gezondheid nu wat stabieler is, maar wat naar dat je nog steeds zo snel overbelast bent, lijkt me erg lastig, kan me voorstellen dat je snel teveel doet als je ergens lekker mee bezig bent, maar als je er daarna dan 5 dagen last van hebt is dat echt niet leuk

Wat ben je lekker met je jongens bezig, top dat ze het zo goed doen. En wat ziet Fin er goed uit! Hij is echt een stuk voller geworden.
Yildiz, is dat echt een 1,5 paardstrailer? Hij lijkt mij ook groter, eerder een 1 3/4?
En of je met je B-rijbewijs met een 1,5 paardstrailer mag rijden is wel afhankelijk van je auto en wat de trailer mag laden. Het maximaal te beladen gewicht van de trailer moet dan namelijk wel onder het ledig gewicht van de auto blijven, en de totale combinatie (max te beladen gewicht trailer + leeg gewicht + laadvermogen auto) moet onder de 3500 kg blijven (even zo uit mijn hoofd

Wat een mooie foto van Zahra! Ik moet het spul hier ook weer eens scheren, vooral Almaz, want dat is echt een beertje

Gelske, oh oh wat een stoute paardjes, die Dibah en Jhadorah! Fijn dat Sjaak, Sil en Qaseem wel gewoon braaf waren

Hier keek ik gisteren op de camera en toen had Almaz zijn eigen deken los gesloopt en hing hij onder zijn buik

Mijn kleine, lelijke wolbaaltje met zijn deken onder zijn buik

Vandaag Fardani weggebracht, en het oefenen heeft zich echt uitbetaald, want het ging super! Wel had hij voor de zekerheid wat Tranquigel gehad, maar hij was echt super braaf!

Het was nog even spannend vanochtend of we de boot gingen halen, want we zaten met trailer+auto vast in het weiland

Op de weg was het erg rustig, en we waren er hartstikke op tijd, iets na half 12 waren we er al. Toen een uurtje gebleven, en ook de terugweg verliep vrij vlot, dus om 4 uur waren we alweer terug op het eiland. Maar ja, toen nog even de auto's omgewisseld (we hadden de auto van mijn ouders mee), boodschappen gedaan, gegeten en nog de paarden verzorgd, en dan is het alweer bijna 21.00 uur

Amir en Aleeyah waren ontzettend onrustig met binnen zetten, sterker nog Amir was zo stout dat hij zichzelf binnen gezet heeft

Met Fardani gaat het top, hij vond de andere paarden super gezellig, al vanaf het moment dat hij aankwam. Hij was ook helemaal niet onder de indruk van het vier koppige, soms luidruchtige welkomstcomité

Ik kreeg vanmiddag al een aantal foto's en net ook het bericht dat ze inmiddels lekker staan te eten met een draadje ertussen, maar dat ze erbij staan alsof ze al een week zo staan

Hier een filmpje van de kennismaking (speciaal ook voor Gelske

Amir heeft vanochtend zijn laatste antibiotica weer gehad, nu heel hard hopen dat het hoesten nu ook wegblijft als hij niet meer op de antibiotica staat..