Aleeneh schreef:Jeetje, wat is die al wit voor z'n leeftijd! Knap ding
Hij is idd al erg licht , al zie je bij daglicht nog wel wat kleur , vooral in zijn staart. Beetje rossig nog. Zal even proberen een babyfoto te plaatsen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had een hele oude gekregen van mijn oma, maar die was helemaal op. En mijn oom heeft een fietsenwinkel en die had een hele mooie tweedehandse voor een mooie prijs (met een beetje familiekorting
), dus deze kon ik niet laten staan.

)
) de auto van mijn vriend mee op vrijdag, dus vond ik het zonde om mijn auto aan te houden, terwijl ik hem amper gebruikte. Vandaar de elektrische fiets, zodat ik de fiets kan pakken naar het andere dorp, dan ga je toch wat sneller fietsen dan met een gewone fiets 
)
ben benieuwd wanneer je uiteindelijk precies gaat dekken.
en wat vervelend van je jonkies, ik hoop echt voor je dat ze gauw beter worden want dit is echt niet leuk zo. En spannend met Aziza!

staat leuk zo.
Alleen Almaz hoest z'n eigen nu suf, en zijn temperatuur was wat omhoog gegaan naar 38.6, dus direct gebeld (en hem vanochtend al wat van Amir zijn antibiotica gegeven
) en ook voor hem mag ik nu antibiotica ophalen. En voor Aleeyah nog één extra, want doordat het schijnbaar een heel nasty virus is wil hij ze eigenlijk 10 dagen op de AB hebben ipv 7-8 dagen.
. Een hond van ons was helemaal van streek. En ook Dibah was behoorlijk van slag die stond echt te weven (wat ze normaal echt nooit doet) en te zweten in haar stal. Echt zo sneu want je kunt gewoon niks voor zulke dieren doen. De rest was wat onrustig maar verder niet. Vanmorgen was de rust er gelukkig weer alle stallen zijn weer netjes dus hebben we het weer gehad.

hulde voor zo'n buurman!
).
.

Mijn vorig paard is zo over 1.60 omheining gesprongen, maar in de les wel miepen bij 40cm...
De viespeuk!!

Echt onwijs blij mee, heeft veel te lang geduurd!

Nour had er totaal geen oog voor, nep hengst haha! Blij mee hoor!

Het enige wat me nu nog echt stoort, is dat ik nog heel makkelijk overbelast ben en ik weet niet of dat nog ooit verandert. Laatst paar uurtjes in de stad gaan wandelen: letterlijk 5 dagen niet goed aan mijn knie geweest. Vandaag veel met de paarden gedaan en alweer die knie die zo pijn doet... Maar ja, het had heel anders kunnen lopen, dus ik ben best dankbaar dat ik nu uberhaupt terug met de paarden kan bezig zijn.
Hij was wel hyper, wou alleen draven
Maar goed, de ontspanning zal wel komen.
. Hoe ging het met de kleine meid leuk he zo met moeders op stap
.
. Toen met Sil en Qaseem dat is mijn brave team rustig heen even lekker lopen in de bak en weer rustig terug. Toen met Noor ik wilde vandaag toch eens bitloos probeeren . Maar er waren twee friezen in de bak die ze heel eng vind dus ben ik er maar niet opgegaan wel even aan de longe gedaan en toen was ik toch wel blij dat ik er niet op zat
. Thuis nog wel even op haar gezeten en dat ging verders goed ze was behoorlijk nat dus een zweet deken omgedaan en weer bij de anderen in de bak gezet en mijn lieve Sjaak er weer uit. Ik was Sjaak lekker aan het poetsen en toen ik even naar de paarden keek zag ik dat Qaseem Noor haar deken had gesloopt dit is zweet deken twee
. Snel de rest stand maar afgedaan gelukkig was ze wel weer droog. En toen mijn gaan rijden met Sjaak die gelukkig wel heel braaf was
ziet er goed uit met het zadel op! Wat is het voor zadel?