Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeannette schreef:Sta je bij manege Veld?Bij ons is de overkapping vd stro opslag weggewaaid gisteravond. Die stond achter de binnenbak. Platen van ruim 4 meter zijn over de binnenbak richting de voorkant gewaaid. Ik zat net in de auto ( god zij dank) toen er een enorm kabaal onze kant op kwam. Je beseft gewoon niet wat er gebeurt. Een van de anderen stapte net in haar trailer om voer te pakken toen er een plaat tegen haar deurtje aan knalde. Engeltje op haar schouder. Een auto is flink beschadigd. Trailers verder niet. En een puinhoop, poeh. Ik wilde de auto al uitspringen om naar de paarden te gaan en te kijken of een ander nog wel op haar paard zat. Mijn man greep mij bij mijn arm, mocht nog niet naar buiten en terecht natuurlijk. Degene die in haar trailer was kwam echt wezenloos naar buiten en stond tussen de chaos. Mijn man roepen dat ze daar direct weg moest en naar binnen moest gaan. In eerste instantie dachten we dat het dak van de binnenbak was. Tsja dan kan er nog meer komen. Achteraf was dat niet zo. Later besef je eigenlijk pas dat je door het oog van de naald kruipt. Ik liep drie minuten daarvoor nog rond met de hooikar.
yashilha schreef:Weet iemand hoe je van je mobiel filmpjes op YouTube krijgt?
Deze doos kan het natuurlijk weer niet vinden