Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij blijft lekker thuis dit jaar overigens hoor, hij begint nu echt heel knap te worden maar hij heeft nog wat tijd nodig 
Eerste poging stond ze gelijk als een huis, ik was er echt verbaasd van
Daarna wel paar keer door moeten pakken maar ze snapt het echt perfect wat het idee is. Voor show maar nog een paar keer meepakken maar op zich moet het goed komen
En voor jou ook natuurlijk
Ellendig, die onzekerheid.
Annikab schreef:Ben heel benieuwd hoe de Barefoot je bevalt Joyce, wil je me dat nog laten weten? Wil er denk ik op termijn ook 1 voor Ely.
.
Ik heb er nu een keer mee gereden en dat is erg goed bevallen. Wel eventjes wennen!
set_elkol schreef:Dat ze nu niet goed hengstig wordt kan ook komen doordat ze er niet goed uitzag trouwens, de hengstigheid kan uitblijven bij verwaarloosde paarden. Toch snap ik goed dat je je druk maakt, moeilijk om in onwetendheid te zitten!

Yus is al deels op westernbasis gereden. Misschien dat ik ooit nog les neem, maar eerst gaan we lekker kilometers maken! Dat is wat we beide het leukste vinden, naar buiten!

)
Bejaarde, demente kat zat er volgens mij midden in
Normale halsters zijn ook Eskadron, een leren merkloze en dr showhalsters zijn allemaal van Sieltjuh

Maar goed, alles na mn Cinquecento was eigenlijk beter
Sorry Amy, ik las bij jou iets over F&F6, maar ik heb echt niets met auto's, behalve dan dat ze me moeten vervoeren 
dan hebben we ook weer 1 merrie die veel op de wei gaat ivm drachtig dus ach misschien wil ik wel te veel luxe voor haar misschien vind ze het hier ook wel prima, en ik denk dat ik het niet echt trek als zij weggaat klinkt heel penny achtig maar ze is voor mij heeeeel bijzonder