Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 12:46

Lekker Marije, zo'n eyeopenerles! Vind jullie zo hard groeien en een kei leuke combinatie, jij en Daan!

Dank je wel Bella! Mmmm...inspiratie voor outfit...volgens mij kunnen we hier met zn allen wel leuke voorbeeldjes van geven als je dat tenminste leuk vindt?

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:03

Graag :j Ik vind bijvoorbeeld de set met paars die jij voor jouw merrie hebt erg mooi! :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 13:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:54

Hè die blauwe heb ik nu.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:59

Die lichtblauwe bloese vind ik erg mooi!

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:55

Thanks voor de plaatjes trouwens Yildiz! Zag in de openingspost van dit topic ook nog een zwarte set van jou.
Ik ga binnenkort wel even naar Arthur's. Wil de blousen toch wel graag eerst in het echt zien. Kom er online niet uit :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 20:24

raven schreef:
Hè die blauwe heb ik nu.

Je hebt de hele set! >;) :P
Ja die is echt gaaf idd! Je ziet t niet zo op de foto maar echt heel mooi met kant en glimmende kraaltjes, echt heul mooi!

Die oranje vind ik ook mooi, ook een HH, toch wel mijn favo merk, heel mooie stof en lekker zomers.

Die zwarte heb ik zelf laten maken door k vriendin. Mooie stof ook. Maar ben snel setjes beu dus ook verkocht.

Joepie Jazzy is hengstig!!! Morgen gaat ze naar KI station. Fingers crossed voor een vruchtbare poging! +:)+

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:50

Afbeelding

Afbeelding

de blouses en combi die bedoelde:

Proficiat Yildiz met Nourtje ondanks dat hij het wat onzeker deed, super dat hij zijn premie behaalde, dat komt dik in orde, benieuwd of Jazzy en Nour combi snel zal lukken, ik duim alvast!!!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 21:52

Thanks Glenn! Hij was niet echt onzeker (ligt niet in z'n aard) maar wel voorzichtig met gladde ijzers op t harde. Los in t zand heeft ie bijna de papieren van keuringmeester meegegrisd uit joligheid! Jammer dat ik dáár geen foto van heb, hilarisch!!! _O-

Die eerste blouse is echt heul mooi!!!

Nog meer voorbeelden? :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:59

Hee hou 's op hier!! >;) -:(-

Straks zit ik weer eBay af te struinen op zoek naar nieuwe showpakkies! O:) :=

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 22:10

Goed voor de economie! }:)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:12

:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:53

Hahaha stelletje koopdorstige mensjes hier!
Ik mag niks zeggen haha oeps :o
Morgen komt als het goed is me nieuwe pad binnen en me bijpassende beschermers zijn ook onderweg. :+
Maar ben nog steeds op zoek naar witte pc's of witte pegasus airboots. Aangezien ik geen enkele reactie krijg van de UHG wil ik daar ook niks meer bestellen!
Dus wacht geduldig af.

Verder nog steeds in dubio welk setje ik ga showen in heteren. Pfff

Bella, ik heb een donkerblauw setje, paars setje en zwart setje. Zal morgen een foto plaatsen van de blauwe en de paarse. De zwarte zijn nog geen foto's van.

Nogmaals gefeliciteerd met Nour yildiz. Hij heeft goed zijn best gedaan.
En jazzy hengstig. Spannend!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:03

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:43

Tja. Ik heb er ook maar weer een reactie geplaatst marije. Ik wist dit dus helemaal niet en zal er maar vanuit gaan dat ik geen reactie of bevestiging hoef te verwachten. Erg jammer!

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:21

Oh, jullie zijn geweldig met alle voorbeelden!!! _/-\o_ :D

Als het goed is krijg ik vandaag mijn Ariat laarzen via mp binnen!

En je zou haast zeggen dat er in NL markt is voor een webshop met goede dienstverlening :=

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:35

hier ook goed nieuws het semen transport papier, binnen dus kunnen we haar officieel registreren!

Shamilah leert snel zeg amaai, ik leer de veulens zo met een 8 lopen, dus touw rond de borst een kruis en dan achter de achterhand, dat ze leren druk vooruitgaan, ik wou eens kijken als ik nu links iets korter ging nemen of rechts wel met twee handen wat spelen, en ik kon haar heup lichtjes verplaatsen terwijl ze stapte, grappig!

Ze heeft haar eerste mooie drafpasjes gedaan, maar mama volgen lukt toch het beste in reiningspeed!
voetjes geven lukt al, aardig juist achteraan, is het soms nog effe van die benen zijn van mij en ninja haha!

Ik keek gisteren even op de facebook van Gerard Hairis en zijn arabs deden het weer super op de reiningdays tussen de quarters, je ziet onze arabs kunnen wel duidelijk mee tussen de dikbillen .

ja we zouden een webshop moeten starten :
western bling voor Arabische paarden, ;-)

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:04

Donkerblauwe set
Afbeelding

Paarse set
Afbeelding
Aparte foto van de blanket
Afbeelding

Donkerblauw/Zwart
Afbeelding

En dan heb ik nu nog een zwarte showblouse erbij met koperkleurig en goudkleurig erin.

Glenn, ze leert al snel dus. Word nu dus wel echt tijd voor nieuwe foto's!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:12

Wetsernfriek schreef:
hier ook goed nieuws het semen transport papier, binnen dus kunnen we haar officieel registreren!

Shamilah leert snel zeg amaai, ik leer de veulens zo met een 8 lopen, dus touw rond de borst een kruis en dan achter de achterhand, dat ze leren druk vooruitgaan, ik wou eens kijken als ik nu links iets korter ging nemen of rechts wel met twee handen wat spelen, en ik kon haar heup lichtjes verplaatsen terwijl ze stapte, grappig!

Ze heeft haar eerste mooie drafpasjes gedaan, maar mama volgen lukt toch het beste in reiningspeed!
voetjes geven lukt al, aardig juist achteraan, is het soms nog effe van die benen zijn van mij en ninja haha!

Ik keek gisteren even op de facebook van Gerard Hairis en zijn arabs deden het weer super op de reiningdays tussen de quarters, je ziet onze arabs kunnen wel duidelijk mee tussen de dikbillen .

ja we zouden een webshop moeten starten :
western bling voor Arabische paarden, ;-)

mvg Glenn

Gaaf Glenn dat die 8 zo goed werkt en het veulen het zo goed doet. Nog bij Karel geweest? Ff laten weten dan hey.

En ja onze arabs kunnen het best wel en laat Cyann maar schuiven....ze heeft zich met June gekwalificeerd voor het EK NRHA te Frankrijk (8-12 juli a.s.). Ze heeft zich in de kwalificatie periode (mei 2013 tot april 2014) als 3e geplaatst van Nederland (1e 10 kwalificeren zich automatisch) en staat als 11e in de standings van Europa (eerste 20 van europa kwalificeren zich automatisch). We weten alleen nog niet of we gaan....kost allemaal weer een berg en competitie is behoorlijk. Dus we gaan hier nog in beraad.

Ook gaat ze super met June der dochter CT Radical Baskalena. Ze is dit weekend als 1e en 3e geplaatst in de Showmanship at Halter in de L3 vd 6 starts!! Leverde een gouden medaille op. En als 1e en 2e geplaatst in de In Hand Trail vd 7 starts, score 68 en 67!! Dit leverde een zilveren medaille op. Wedstrijd was double judged.
Helaas gaf Scarlet een flinke bok in de TRAIL waardoor Cyann haar niet meer in galop kreeg over de 4 balken. Hierdoor kreeg ze een DQ, evenals 11 andere vd 14 starts. De lol was er niet minder om en ze deed het verder super goed onder het zadel, liet ook een rechtergalop zien met lastige draai en galopsprong in T met direct een stop. Derde keer trail starten wordt nu vast wel een plaatsing...gaat met giga sprongen vooruit, alleen jammer dat ze soms zo hoog zijn :+ . _O-

Oh enuh Canisia ging ook super goed.....Canisia waar blijft je verslag voor onze fb-loze?? :D

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:59

Voor de niet facebookers, wij zijn zondag ook op de amateur geweest met die kleine.
Hier een klein verslagje
Gister hebben we met Forelocks Yacky Chan mee gedaan aan de amateur keuring. En we waren winner van de jaarling hengsten. Daar door moesten we nog n keer voor de junior hengsten. Hier zijn we tweede geworden. Super gaaf en wat was die braaf. Patrick Mulder was nog genomineerd voor beste voorbrenger van de dag. Helemaal trots. N fantastische dag gehad.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:06

Wat goooeeed! Gefeliciteerd met zowel Patrick als met de kleine!

Nancy whooooooow wat een prestaties! Jeetje wat goed!! Frankrijk joh? Wat een reis....!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 15:07

Toppertje die Cyann!!! *\o/* Op naar la France zou ik zeggen! :D

En Pat en Yacky wist ik natuurlijk al, jammer dat ik t niet live heb kunnen zien, maar t filmpje maakte veel goed!

Oh ik heb n nieuwe showblouse gekocht :') , geen eens blauwe, dus blijf genoodzaakt hiervoor uit te kijken. Deze "kittige" ~~}> kwam ik tegen en vind ik echt vet gaaf bij m'n zwarte Mayatex, hoed en chaps:
Afbeelding

Gisteren Jazzy trouwens naar KI station gebracht. Vanochtend is ze opgevoeld: morgen mag Nour z'n ding gaan doen! Fingers crossed! +:)+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:09

Wow wat een lef Yil! :)) Hij is wel cool!

Ben benieuwd hoe Nour z'n date gaat!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:56

Sow yildiz! Jij durft idd. :D
Ik persoonlijk hou er niet zo van. Sorry Y;(
Maar he ieder zijn ding :D

Spannend morgen met Nour op pad! Ik ben heel benieuwd. Nu al! *\o/*

Nogmaals gefeliciteerd Joyce! *\o/*

Cyann doet het heel goed!
En ja dat je er over na denkt snap ik. Kost idd een berg geld en de concurrentie is idd erg groot.
Net als wat wendy ook zegt, ze zetten vaak de kleintjes op paarden die in de top lopen. Op het EK komen de beste en daar is moeilijk tegenop te boksen!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 20:09

Let op, een brunette gaat zon velletje uber chique staan! ;)

Ja, denk ik ook Jes! Maar jee, wat een ervaring om zoiets mee te maken! Als je voor winst gaat moet je niet gaan, maar als je voor de ervaring gaat en de wil is er.... En soms rijden ook toppaarden niet top, kunnen rare dingen gebeuren, blijft sport he?

Ja morgen Fingers crossed he?

Heb vanochtend echt super lekker ritje gemaakt met Nour! Beetje stout geweest... Heb m ff laten gaan op t zand, niet volledig ihkv opvoeding, maar genoeg om te voelen dat ik misschien helemaal niet moet gaan reinen. Rensport?! :D
Djiez, wat n kanon!
Ook in draf houdt zelfs een grote KWPNer hem niet bij. Enige is een draver... :')
Zo fijn beest om te rijden! Voel me beetje schuldig, heb nog steeds geen zadel op Tie gehad na t veulen. Gewoon geen behoefte. Heb niet idee dat Tie het heel erg vindt; nog altijd even aanhankelijk en vindt het moederschap en de regelmatige massages geen straf. Ach ja...