Om mijn kleine mutsje ook even voor te stellen:
S.A. Mishkaljiyah, ook wel Mish.

Werd al verliefd toen ze uit haar mama kwam rollen. Over een weekje wordt ze drie jaar oud, wat vliegt de tijd. Samen zijn we vooral bezig met hele dikke maatjes worden en rustige voorbereidende dingetjes; knuffelen, wandelen, een rondje aan de longe, wat grondwerk hier en daar, en vooral veel lekker jong zijn

Wat vervelend zeg, al die zieke mensen. Allemaal heel veel beterschap toegewenst, hopelijk kunnen jullie wel een beetje van de kerstdagen genieten

Yildiz, wat heb jij toch een fantastische paardjes, genieten hoor. Wat kan Tie hard dan! En toch zo fijn te rijden, dat is heerlijk

Die foto's die je van je knapperds post zijn wel zo gaaf he. Jazzy heeft zo'n chique koppie, wat een karakter zit daarop als je die zo ziet!
Marlijn, wat lijkt Shym me toch een heerlijk paard om mee te werken. Je verhalen doen me ook een beetje aan Mish denken, volgens mij lijken die twee qua karakter wel een beetje op elkaar

Hij is ook zo mooi

Roma, wat is je schuilstal gaaf geworden zeg! Zo mooi ruim. Je paarden moeten misschien nog even wennen, maar wedden dat ze er straks blij mee gaan zijn! Heerlijk dat je je paarden dat kan gunnen

Hoe gaat het nu met Amir? Wil hij een beetje opknappen inmiddels? Pff en Almaz ook al, ze zijn lekker de pineut daar bij jou dus. Wat schiet het al op met Aziza, had niet door dat zij alweer zo snel aan de beurt zou zijn maar het is al bijna weer aftellen dus

Hopelijk krijgt Fardani het fijn bij zijn nieuwe thuis, lijkt me wel moeilijk hoor om afscheid te nemen.
Joyce, wat heb jij toch altijd creatief haar

Ik typ snel weer even een updateje over Mish