Om mijn kleine mutsje ook even voor te stellen:
S.A. Mishkaljiyah, ook wel Mish.

Werd al verliefd toen ze uit haar mama kwam rollen. Over een weekje wordt ze drie jaar oud, wat vliegt de tijd. Samen zijn we vooral bezig met hele dikke maatjes worden en rustige voorbereidende dingetjes; knuffelen, wandelen, een rondje aan de longe, wat grondwerk hier en daar, en vooral veel lekker jong zijn

Wat vervelend zeg, al die zieke mensen. Allemaal heel veel beterschap toegewenst, hopelijk kunnen jullie wel een beetje van de kerstdagen genieten
Goed voor jullie zelf zorgen hoor!Yildiz, wat heb jij toch een fantastische paardjes, genieten hoor. Wat kan Tie hard dan! En toch zo fijn te rijden, dat is heerlijk
Hopelijk is het bij Nour toch een stukkie consequent fijner aan de hulpen zijn en beter in de spiertjes komen enzo, dat je dan iets minder last van je rug gaat krijgen. Die foto's die je van je knapperds post zijn wel zo gaaf he. Jazzy heeft zo'n chique koppie, wat een karakter zit daarop als je die zo ziet!
Marlijn, wat lijkt Shym me toch een heerlijk paard om mee te werken. Je verhalen doen me ook een beetje aan Mish denken, volgens mij lijken die twee qua karakter wel een beetje op elkaar
Beetje mutserig en schrikkerig zo nu en dan van monsters om zich heen, maar als ze het vertrouwen hebben wel echt heel fijn om mee te werken. Mish is de laatste tijd veel relaxter geworden, sinds we wat meer met haar zijn gaan doen, zal met Shym wellicht ook wel zo werken.Hij is ook zo mooi
Wat een lekker ding zeg.Roma, wat is je schuilstal gaaf geworden zeg! Zo mooi ruim. Je paarden moeten misschien nog even wennen, maar wedden dat ze er straks blij mee gaan zijn! Heerlijk dat je je paarden dat kan gunnen
Jullie hebben er wel hard aan gewerkt dan, als het frame vrijdag pas stond!Hoe gaat het nu met Amir? Wil hij een beetje opknappen inmiddels? Pff en Almaz ook al, ze zijn lekker de pineut daar bij jou dus. Wat schiet het al op met Aziza, had niet door dat zij alweer zo snel aan de beurt zou zijn maar het is al bijna weer aftellen dus
Spannend!Hopelijk krijgt Fardani het fijn bij zijn nieuwe thuis, lijkt me wel moeilijk hoor om afscheid te nemen.
Joyce, wat heb jij toch altijd creatief haar
Ik typ snel weer even een updateje over Mish
maar moet er nu van tussen. Ben in elk geval weer bijgelezen
Is denk ik echt opbouw en goed letten op beider houding. Super trots op gup. Tie was met tijd en wijle weer zo pushy (lees op kont van Nour douwen, voorop willen lopen, overal van schrikken). En m'n boef was uber braaf. Kon d'r heel dicht bij zich hebben (dat ik zelfs echt zoiets had van nou, kick that pony!) en was ook heel licht op m'n hulpen. En ja idd Joyce, hij heeft, zeker voor n hengst, echt n geweldig karakter, open en eerlijk en zacht.

Mooi!

.
Was alweer een goeie 3 weken geleden ofzo dus dat mag ook wel weer 

we hebben haar met wandelen net aangeleerd dat ze absoluut niet langs me heen mag lopen, en nu moest ze ineens wel met haar hoofd net voorbij me, haha, dat snapte ze echt niet. Dus de rest van de les bezig geweest met Mish aanleren dat het in dit geval wel mag als ik dat van haar vraag. 

Rachel. Foto's plaatsen is niet zo moeilijk meer hoor. Gewoon op die button drukken foto's toevoegen rest wijzigt zichzelf.
En proppen is zo vervelend en hardnekkig, ik weet er alles van. Lijkt me een goed plan om de tandarts ook even te laten kijken ja, ben benieuwd wat die ervan zegt.
Haha zo zielig is ze niet hoor.