Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stoute Set. 

gaaf zo met die muntjes!
heb ook zo'n hekel aan pluizige oren...
flink door gezet alleen overdreef de diva het flink en ging errug hard. Zag haar een pas overslaan rechts achter maar ze leek goed te lopen. Rustig laten draven niks aan de hand, maar toen ik haar bij me riep trok ze wel even gewicht eraf. Nogmaals rustig laten draven en niks aan de hand, op harde uitgestapt ook niks te zien maar op stand weer even gewicht eraf.
toen ik beide plekken ging behandelen merkte ik dat die laatste iets bloedde, dus misschien plekje open gesprongen en daardoor last?
was verder nergens warm en op stal en met de stal in draaien was er niks meer aan de hand.
ontwikkelen ze ook goed van!

Noah staat al jaren op een groot land, en die crosst ook wel eens lekker heen en weer op topsnelheid (met z'n kudde mini's achter hem aan
) Maar omdat hij het regelmatig doet en zelf goed aanvoelt wanneer het kan heb ik er geen problemen mee.
ik moet het ook weer een keertje oppakken, doe het de laatste tijd zo weinig!! Kleine kunstjes wel, maar het liggen heb ik denk ik al 2-3 maanden niet meer geoefend 
En voor het lezen van m'n lange verhaal
(Niet de binnenkant hoor, begin ik niet aan)
Leuk! En Set met kuren
Haha ergens wel herkenbaar hoor de jonge tink in het groepje met Shief en de oude tink krijgt zo nu en dan ook een snauw
Die oudjes moeten zich vast afreageren ofzo 
je kan volgens mioj een hoop leuke dingen met VD!
Ook zo'n goedzak met merrie trekjes 
Maar dan eigenlijk inslinken haha
ze krijgt nu 3 weken die selenium preparaat, en weet niet of het daardoor komt maar ze was hyper de pieper haha zo schattig. Druk maar ze blijft ontzettend braaf, gekke combi.. Maar een paar kreeg gingen we bijna opstijgen 
Dan werkt die selenium preparaat wel goed voor haar spieren

dat naar achter als je aan zijn staart zitten ik niet, is dat niet onhandig als je om andere redenen aan zijn staart moet zitten?

te kort selenium resulteert vaak in een paard die lusteloos, stijf en stram is. Lusteloos is ze nooit geweest maar wordt nu dus zacht gezegd hyper haha.