Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:Bij ons is alles 200 of 300 grams, en ze dragen maar 1 deken tegelijk
ik ga van mijn principes afstappen en een veulen onder een deken zetten dit jaarin de nacht iig. al moet ik die er eerst maar eens aan laten wennen natuurlijk, geleidelijk aan. Dat word spitten tussen de dekens naar ini-mini-maatjes
Barcelano schreef:ShamalArabs schreef:Bij ons is alles 200 of 300 grams, en ze dragen maar 1 deken tegelijk
ik ga van mijn principes afstappen en een veulen onder een deken zetten dit jaarin de nacht iig. al moet ik die er eerst maar eens aan laten wennen natuurlijk, geleidelijk aan. Dat word spitten tussen de dekens naar ini-mini-maatjes
daarom wil.ik dekens van div grams.
Ben te lui om er meerdere op en af te doen:)
ShamalArabs schreef:Bonjoy schreef:Ah oke, meende dat die 'L-vorm' niet meer bij jullie hoorde omdat ik daar in die keren dat ik langsreed geen paarden zag staanStaat wel eens een shetje en ander klein ponytje toch?
![]()
![]()
Als jij daar een shet en een kleine pony ziet, dan zit je totaal ergens anders en niet bij ons.
Bonjoy schreef:Iets kleins in ieder geval. Welsh, mag ook.