Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jokari schreef:da's mooi geworden Amalarab.
en veel oogjes, zie ik.
RhealLover schreef:Ziet er netjes uitleuk gedaan met de oogjes. Het is neit zozeer de ketting die te lang is, het halster zelf had 2cm aan beide zijdes korter kunnen zijn (net 2 vingers onder de bovenkaaklijn
) Dan komt de neus beter uit
Jalenka_Kiya schreef:Romana lees het topic even door of gebruik de zoekfunctie, dan kun je al heel veel informatie vinden. Ook staat er op de WIKI een uitleg van Bonjoy hoe zij haar halsters maakt.
Die foto's van de eerste pagina zijn van ruim 3 jaar geleden. Ik wordt er telkens over gepbt maar ik heb die foto's NIET meer, dat is ook de reden dat ze niet meer online staan. Als je de tekst leest kun je vinden dat bijna alles van dat halster van de markt kwam.
Maten en sites voor benodigdheden zijn al vaker keer gegeven. Leuk als je ook komt knutselen maar steek even wat werk in het doorlezen. Iedereen doet het weer anders en Bonjoy heeft een mooie uitleg gemaakt die je in de wiki kunt vinden, maar eigen creativiteit komt er ook bij kijken.