__Nicky schreef:Ik lees zo bij maar wil jullie deze foto laten zien. Wat een leuk duo, plezier straalde er echt vanaf! Je rijdt haar super netjes Shanna, heel vriendelijk

En wat een knappe merrie!
[
Afbeelding ]
set_elkol schreef:Shanna en Shief

Bonjoy schreef:Echt prachtig!
joysjuh1987 schreef:waauw wat een leuke combi

DMHorses schreef:Ja jullie deden het super, heb tijdens de liberty ook van jullie genoten shanna!
Iloontjeehh schreef:Toppers Shanna en team!!!

Sieltjuh schreef:Shan en Shief, wat een supermooi setje zijn jullie zo samen! En dat hoofdstel van Shief staat echt prach-tig!! Echt heel mooi

Letizia schreef:Wat een knap stel S&S!!
Bonjoy schreef:En nogmaals, wat een prachtige combi zijn jullie Shanna!
Aleeneh schreef:Jeetje Shanna wat een supergave foto's met jou en Shief. Het plezier straaalt er inderdaad vanaf, ik vind jullie echt heel leuk samen. Hoe is het met jullie gegaan qua plaatsing?

En hoe is het de rest vergaan?
Annikab schreef:Knappe Shief en Shanna! Ik heb de Ridden Class gemist, maar heb jullie wel aangemoedigd bij de Liberty!
amyz schreef:Shanna nogmaals gefeliciteerd, je knappe merrie deed het echt heel braaf allemaal en was ook zo zoet op stal. Weer een ervaring rijker voor jullie

MirandaFuego schreef:En Sahn, wat een knap duo zijn jullie!

Ik vond het de moeite waard om al jullie super lieve reacties even te quoten. Zondagavond zat ik tijdens het koffer inpakken door nog even vlug te lezen op bokt, echt wauw ik had de tranen over m'n wangen lopen. Klinkt vrij dramatisch nu maar ik was zo trots die dag! Echt heb meerdere momenten met een brok in m'n keel op show gelopen. En dan doen jullie lieve reacties me echt heel veel!! Super bedankt
De week voor de show werd ik in ene heel onzeker en zenuwachtig, teriwjl ik van mezelf best nuchter ben en bijna nooit echt meer onzeker. Maar in ene vond ik het best eng om als buitenbeentje zomaar mee te doen tussen de 'grote mensen' (serieuze mensen is misschien een beter woord)
Maar echt heb me druk gemaakt om niks.. Wat een súper lieve mensen allemaal! Zaterdag al, maar zondag ook.. Zoveel betrokkenheid en interesse in Shief over hoe oud ze is etc. lieve reacties over hoe mooi ze is en vooral: we hebben echt veel gehoord dat mensen een bijzondere band zagen tussen angela en mij, en Shief. Dat vind ik zo lief! Ze is ook echt een merrie naar ons hart en voor ons is ze goud.. Wordt bijna weer emo nu ik dit schrijf
Shief, ze blijft me verbazen, ze doet het allemaal zo ontzettend braaf en stoer!! Zaterdag weer een hele nieuwe route voor haar, we zijn bijna 2 uur onderweg geweest op de fiets (ikzelf fiets er 20 minuten over zonder paard) Drukke tolweg over, druk stoplicht, stukke straatweg.. Het maakt haar allemaal geen biet uit en ze vind alles super leuk. Eenmaal op stal wat onwennig maar al gauw stond ze lekker te eten en schijnbaar is ze heel relaxt de nacht in gegaan! Zondag ochtend werden we verwelkomd met een hele harde lieve hinnik, ze zag er uitgerust uit..
's Ochtends nog de jonge rubrieken gekeken en toen Shief maar gaan opzadelen. Pff ik was niet meer te pruimen, ik was zoooo zenuwachtig! Shief leek wel onder invloed, die was zo zen met opzadelen. Paard uit stal, hup richting de baan. Het was opstappen en wegrijden. Werkelijk geen stap verkeerd gezet
Nieuw terrein, nieuwe paarden, drukte, maakte allemaal niet uit. Heb lekker kunnen inrijden en toen moesten we de ring in. M'n zenuwen leken wel weggevlogen en ik kon alleen nog maar lachen en glunderen. Wat heeft ze stoer gelopen! Stap en draf gingen stukken al super fijn! Galop heeft ze der best voor gedaan, maar daar meoten we nog kilometers in maken. Maar ohh ik was zo ontzettend trots!! We reden maar met z'n 2e en ik wist al dat ik 2e werd, gunde het m'n mederuiter ook super! Reed netjes dus 1e plaats erg verdiend!! Echt heel veel lieve woorden gehoord van onbekende, van bokkers, zelfs van mensenn van de organisatie en fotografen. Veel hadden echt bewondering voor Shief haar 'verhaal' en hoe tof ze het dan nu allemaal doet! Trotser konden wij al niet meer worden op Shief, maar we moesten nog de liberty doen!
Shief gewassen, bak hooi gegeven, water.. Hulptroepen ingeschakeld voor wat make-up op Pief, en klaar voor de liberty. Nog erge lol gehad met een andere voorbrenger wiens naam ik niet weet, door de lol geen zenuwen meer en vooral erg veel zin! We moesten de ring in, opstellen.. Ik dacht nog; zullen we hard genoeg hebben geoefend? Shief is immers vroeger eens op training geweest voor opstellen maar dat is nooit echt gelukt.. Toen deed Shief waar ik echt nog steeds kippenvel van krijg! Ze stond als een huis, gelijk. WAT een topper! Het maakte me al geen reed meer uit hoe ze zou lopen als ze los was, daar hadden we ook niet op geoefend.. Maar dat applaus tijdens het opstellen deed mij echt een brok in m'n keel krijgen, vond het zo bijzonder
Er zaten 7 paarden in de rubriek, waarvan 1 niet mee deed en 1 kreupel bleek. Dus bleven met 5 over. De hele dag riep ik al stiekem: ohh ik zou het zo tof vinden als we een-na-laatste worden!! En jahoor, 4e plaats!! Na de liberty nog van vele gehoord dat ze vonden dat ze de 3e plaats had verdiend, maar hé dat maakte mij niet uit ik was super trots!!
Shief lekker op stal gedaan met hooi en water, wij nog de kampioenschappen gekeken met knappe Mo
Na afloop van show Shief opgezadeld en te paard weer naar huis gereden. Toen drong het allemaal pas echt tot me door wat een top karakter deze merrie heeft. Ze doet nu werkelijk alles voor ons! Een jaar lang hebben we haar vertrouwen moeten winnen, een band moeten opbouwen voor we uberhaupt iets bereikte. Maar nu, ze doet alles! Vol overgave.
Het is een heel verhaal en heel wat gezwets maar ik moet het echt kwijt! Nooit gedacht dat ik zoveel om een dier kon geven en zo trots op een dier kon zijn.
Meiden die er zondag waren ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid en de support! Sommige van jullie heb ik echt maar heel kort gesproken (lil, nicky) maar waardeer het echt enorm
Ook jouw foto's Nicky echt super bedankt!! Ben er heeeel erg blij mee! En ook je eerste reactie, super lief!
Ook de opmerkingen over vriendelijk rijden, daar ga ik echt van blozen. Er kwam na de zadelrubriek ook een man naar me toe, hij zegt: 'Meid, ik wil jou een enorm compliment geven dat jij niet met sporen rijdt en je paard niet naar beneden trekt. Dat vind ik zo zonde dat de helft van de ruiters met die sporen loopt te prikken en handen strak naar beneden'. Wederom schoot ik bijna vol, want wat hij benoemd daar kan ik ook echt jeukende handen van krijgen
Dit is overigens mijn kippenvel moment van de dag! Ik kan het blijven terugkijken: https://www.facebook.com/photo.php?v=73 ... 8550383392
Los wist ze niet zo goed wat ze moest en ging uiteindelijk niet zo showen zoals ze thuis doet, maar dat opstellen, daar hebben we zo ons best op gedaan
Een moment om nooit te vergeten!
Ben al her en der wezen zoeken naar een foto van het opstelmoment, helaas nog niet gevonden. Hoop heel erg dat het is vastgelegd! Misschien stuur ik Jan Kan even een berichtje, het lijkt op het filmpje alsof hij er een foto van maakte.
Deze twee foto's van Jan ben ik al enorm blij mee, denk dat ze laten zien hoe ik me voelde deze dag:

Oja onze punten weet ik trouwens niet! Die van de zadel wist ik maar ben ze alweer vergeten
64 dacht ik? Ben erg benieuwd naar de resultaten
Denk als we de galop voor elkaar krijgen dat we dan al nette punten kunnen halen! En de liberty ben ik ook erg benieuwd naar!