Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is heel lastig als het masker net niet past, dan gaat het schuren...
Dan zal ik de auto van mijn vader kunnen lenen, dus dat scheelt!
is ook binnen! Vanavond een foto.
moest zo lachen, ze stond stomverbaasd te kijken naar een luchtbed en een bootje, alsof ze zich afvroeg Hoe het kon dat er ook dingen óp het water waren.

hoop dat ze er gauw bovenop komt!
Ses had ook weinig problemen met zwemmen hè? Heerlijk!!
staat haar mooi 
(Stiekem al sinds maandag maar vandaag pas toegekomen aan de laptop
)
zit nog steeds op een roze wolk
Vind dat altijd wel interessant hoe belangrijk het goede voer vaak kan zijn
Wij halen deze zomer ook weer de osteo bij Shief, niet omdat ze ergens last van heeft, maar vind het vor haar een fijne behandeling elk jaar en het helpt haar heel erg bij de scheefheid 
Zij gaat echt een mega bos manen krijgen zeg, heeft ze nu al!
Of een dracht, ook een prima timing
Niet teveel hooi op je vork nemen hoor! En wat sneu voor Dos zeg dat haar gebit niet goed onderhouden is alle voorgaande jaren/eigenaren. Zou goed kunnen dat ze daarom zo terugvalt in gewicht. Goed dat je het laat behandelen
ik zal duimen dat ze straks weer lekker kan eten. Je bent in elk geval een super baas voor haar!
Goed hoor!! Zag hele gave foto's voorbij komen op fb, ziet er erg goed uit!__Nicky schreef:Ik lees zo bij maar wil jullie deze foto laten zien. Wat een leuk duo, plezier straalde er echt vanaf! Je rijdt haar super netjes Shanna, heel vriendelijkEn wat een knappe merrie!
[ Afbeelding ]
set_elkol schreef:Shanna en Shief
Bonjoy schreef:Echt prachtig!
joysjuh1987 schreef:waauw wat een leuke combi
DMHorses schreef:Ja jullie deden het super, heb tijdens de liberty ook van jullie genoten shanna!
Iloontjeehh schreef:Toppers Shanna en team!!!
Sieltjuh schreef:Shan en Shief, wat een supermooi setje zijn jullie zo samen! En dat hoofdstel van Shief staat echt prach-tig!! Echt heel mooi![]()
Letizia schreef:Wat een knap stel S&S!!
Bonjoy schreef:En nogmaals, wat een prachtige combi zijn jullie Shanna!
Aleeneh schreef:Jeetje Shanna wat een supergave foto's met jou en Shief. Het plezier straaalt er inderdaad vanaf, ik vind jullie echt heel leuk samen. Hoe is het met jullie gegaan qua plaatsing?En hoe is het de rest vergaan?
Annikab schreef:Knappe Shief en Shanna! Ik heb de Ridden Class gemist, maar heb jullie wel aangemoedigd bij de Liberty!
amyz schreef:Shanna nogmaals gefeliciteerd, je knappe merrie deed het echt heel braaf allemaal en was ook zo zoet op stal. Weer een ervaring rijker voor jullie
MirandaFuego schreef:En Sahn, wat een knap duo zijn jullie!
Maar echt heb me druk gemaakt om niks.. Wat een súper lieve mensen allemaal! Zaterdag al, maar zondag ook.. Zoveel betrokkenheid en interesse in Shief over hoe oud ze is etc. lieve reacties over hoe mooi ze is en vooral: we hebben echt veel gehoord dat mensen een bijzondere band zagen tussen angela en mij, en Shief. Dat vind ik zo lief! Ze is ook echt een merrie naar ons hart en voor ons is ze goud.. Wordt bijna weer emo nu ik dit schrijf
Nieuw terrein, nieuwe paarden, drukte, maakte allemaal niet uit. Heb lekker kunnen inrijden en toen moesten we de ring in. M'n zenuwen leken wel weggevlogen en ik kon alleen nog maar lachen en glunderen. Wat heeft ze stoer gelopen! Stap en draf gingen stukken al super fijn! Galop heeft ze der best voor gedaan, maar daar meoten we nog kilometers in maken. Maar ohh ik was zo ontzettend trots!! We reden maar met z'n 2e en ik wist al dat ik 2e werd, gunde het m'n mederuiter ook super! Reed netjes dus 1e plaats erg verdiend!! Echt heel veel lieve woorden gehoord van onbekende, van bokkers, zelfs van mensenn van de organisatie en fotografen. Veel hadden echt bewondering voor Shief haar 'verhaal' en hoe tof ze het dan nu allemaal doet! Trotser konden wij al niet meer worden op Shief, maar we moesten nog de liberty doen!
Na afloop van show Shief opgezadeld en te paard weer naar huis gereden. Toen drong het allemaal pas echt tot me door wat een top karakter deze merrie heeft. Ze doet nu werkelijk alles voor ons! Een jaar lang hebben we haar vertrouwen moeten winnen, een band moeten opbouwen voor we uberhaupt iets bereikte. Maar nu, ze doet alles! Vol overgave.
Ook jouw foto's Nicky echt super bedankt!! Ben er heeeel erg blij mee! En ook je eerste reactie, super lief!
Een moment om nooit te vergeten!
64 dacht ik? Ben erg benieuwd naar de resultaten
Denk als we de galop voor elkaar krijgen dat we dan al nette punten kunnen halen! En de liberty ben ik ook erg benieuwd naar!

meiden!
Iedereen lekker bezig gewoon en ik ben vast iemand vergeten, sorry!
Moyo gaat ook goed, Suus was gisteren met hem aan het werk en hij is al zoveel vooruit gegaan, heerlijk nuchter dier is het ook! Druk geweest met onze paddock, wordt weer helemaal netjes dus wij zijn blij!
Oren uitscheren heb ik echt nog nooit gedaan, zou ik als paard ook eng vinden