Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Letizia schreef:Leuk koosnaampjes heb je voor je paard Miran
set_elkol schreef:Prachtig veulen!
Ik heb gisteren 5 uur lang te paard gezeten en zondag 3,5 ik heb nu echt last van mijn spierenZondag dus op en neer naar Miranda en Fuego en ook nog rondgereden, gisteren een 25km rit gereden maar bijna alleen gestapt omdat we met een groep van 8 waren, dat duurde ook heel lang dus
Wel heerlijk om zoveel tijd met Set door te brengen trouwens.
voor de liefhebbers staat deze prachtige zwarte parel tk (Wel hogere prijsklasse)
Daarnaast is het niet zomaar een merrie maar een prachtige Straight Egyptian mare uit klassieke lijnen
missfcdb schreef:Thank youvoor de liefhebbers staat deze prachtige zwarte parel tk (Wel hogere prijsklasse)
De prachtige date komt wanneer ze hengstig isDaarnaast is het niet zomaar een merrie maar een prachtige Straight Egyptian mare uit klassieke lijnen
![]()
Wij zijn ook erg benieuwd naar het veulen van dit jaar uit de prachtige poolse dame. Die heeft lijnen waar we u tegen zeggen!
Wij zijn vereerd dat we zulke goede mooie merrie's voor onze hengst krijgen.
Maar jouw dames de date's zijn ook niet misselijk!
Vooral die van El Hynder Maymunah by Ibn El Tareef
Die wordt toch gedekt door Khaliq Galvan?
[ Afbeelding ]
zal wel heel snel zijn dat het veulen er is ik ben erg benieuwd !!
dus lekker druk allemaal hihihi
Het is een prachtig paard en voor de juiste mens zal ze vast en zeker een vriendinnetje zijn.. Hopelijk kom je eruit!
...
Wat Smart ook zegt ze krijgt wel een bom hormonen door zich heen. Ik zou het goed in de gaten houden en anders misschien iets bijvoeren van bietenpulp of seniores probes om haar goed op gewicht te houden nu het veulentje erin zit.