Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:Dat stukje zwart zand is de voorkant, dat is pakweg 2000 m2 en de rest (bijna 1 ha) is gras, die L-vorm.
Ilona, dat stuk + de uitbreiding die we erbij gepakt hebben (bijna een halve ha meer). In het voorjaar begon het net te groeien, eind april was het eindelijk net boven 10 graden overdag, in maart lag er nog sneeuwonder 10 graden groeit het gras niet, maar als boerendochter zou je dat wel weten neem ik aan.
*edit* de jongens eten die andere stukken niet bij in de zomer, dus we wisselen 1 of 2 maanden als het gras goed gaat groeien tussen het reservestuk en de landjes van de jongens, die dan op het merriestuk gaan een tijdje zodat dat bij kan groeien.
set_elkol schreef:Mag ik zeggen dat ik het grappig vind dat meerdere mensen hier in het topic Barcelano Barcelona noemen? Ik snap de verwarring, en zo zie je maar weer hoe mensen lezen (en al kunnen lezen als de eerste en laatste letters van woorden op de juiste plek staan)
__Nicky schreef:Ho wacht ff, ik snap hem alIk heb serieus altijd gedacht dat het Barcelona is ipv Barcelano
Vond het al zo apart, een arabier vernoemd naar een hoofdstad
__Nicky schreef:Ho wacht ff, ik snap hem alIk heb serieus altijd gedacht dat het Barcelona is ipv Barcelano
Vond het al zo apart, een arabier vernoemd naar een hoofdstad