Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DMHorses schreef:Zo wil ik graag eens een ander kleurtje fokken dan vos, maarja komen toch weer uit op vossen, als het nu raak is word het ook weer 100%vos. Wel allemaal verschillende vossen, van zweetvos tot levervos...
Die van mij is weer standaard bont nu de dekens af zijn mooney schreef:Een mooie vos is niet lelijk toch? En een stuk praktischer dan zo'n witteDie van mij is weer standaard bont nu de dekens af zijn
Djuun is anders een uitzondering daarin hoor
Ik noem dr geregeld Miss Pis 
Sieltjuh schreef:mooney schreef:Een mooie vos is niet lelijk toch? En een stuk praktischer dan zo'n witteDie van mij is weer standaard bont nu de dekens af zijn
Djuun is anders een uitzondering daarin hoor
Ik noem dr geregeld Miss Pis
Heb zo gelachen om mn Franse stalgenoot. Wij doen Djuun dr manen en staart altijd nogal uitbundig met staart en manenspray. Zei hij de vorige keer: "When I touch my horse, he smells like horse. When I touch her, she smells like Chanel nr. 5!"
Ik vond vos ook altijd heel standaard, maar na verschillende schimmels en zwarte arabs bekeken te hebben destijds, kwam ik thuis met een rode

als ik de tijd ervoor had joh!
Zag je advertentie idd ook al via FB
Hoop dat je een goed huisje voor hem vindt.
Dacht al idd dat het zoiets was
Zou helemaal te gek zijn als het iemand is die je kent natuurlijk, maar dat vijf sterren huisje staat voor ons bovenaan en is belangrijker dan de prijs. Ik hou jullie opde hoogte!
Maakt me nu niets meer uit, het is echt een wereldpaard.. Hij mag nog wel iets groeien, maar goed, hij heeft nog even...
Iloontjeehh schreef:Ik hou ook van vos maar Asiyah gaf ons een bruin veulen, vind ik ook mooi
Ooit eens gedacht aan een schimmel jaarling hengst??
http://m.marktplaats.nl/a/dieren-en-toe ... engst.html

Zondag dus op en neer naar Miranda en Fuego en ook nog rondgereden, gisteren een 25km rit gereden maar bijna alleen gestapt omdat we met een groep van 8 waren, dat duurde ook heel lang dus
Wel heerlijk om zoveel tijd met Set door te brengen trouwens.