ik heb ik geen tips en snap wel dat je in de rats zit. Wat ben jij heerlijk bezig met je paarden gelske!
Zahra ziet er goed uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft in ieder geval geen hoogtevrees 
Daar ben ik toch wel een beetje trots op, vooral naast alle vooroordelen dat Arabieren zulk slecht beenwerk hebben.
Mijn jonge hengsten (Shoukkie en Nader) vonden dat een paar jaar geleden ook helemaal geweldig toen ze een paar maanden ergens anders op de wei stonden.
En dan hebben we het niet over zo'n speciekuip ofzo, nee over een stenen drinkbak van 2000 liter..
Al_Zawraa schreef:Eline, Mish lijkt wel een volleerd rijpaard, zo relaxed met haar zadel en hoofdstel! Hoeveel zadels hebben jullie inmiddels?
Hahaha. Ja doet ze leuk he
Toen we het zadel kregen zat er een boom in die volgens de boommeter op Mish zou moeten passen, dus we dachten, laten we eens kijken of ie dat ook echt doet
daarna hebben we 'm eruit geschroefd en de goede voor Olina erin gezet.
nu rijden we er regelmatig buiten mee met Olina.
voorlopig zijn we iig weer goed voorzien.
Komt echt een mooie body op. Wat leuk dat je weer in de kalender staat! Dit jaar geen foto'tjes van mij
En Noor gaat ook steeds fijner, of niet? Waar ben je met ze mee aan het werken qua rijden?
Hopelijk zet het bij Amir inderdaad niet door, dat gesnotter is zo naar.
Was ie ook nat, of is ie er echt overheen gevlogen? Bizarre dieren zijn het soms, die paarden.
brave poownies. Vanmorgen lekker met de pony's wezen wandelen door de buurt. Mish wordt ook al weer wat rustiger met het wandelen dan een poosje terug. Het stormde enorm maar ze vond het helemaal niet erg
En zo braaf!

knurft? Hoe krijgen ze t voor elkaar!!!!
Hopelijk houdt ie er geen schiefel aan over, grrrr!

Ik vind hem er trouwens prima uitzien qua conditie voor een jong paard hoor. Liever zo dan veel te vet...
Mooie foto's ook!
Beebiebuik wordt ook groot! Jammer dat de koop van Fadani niet door gaat, maar beide partijen moeten natuurlijk wel een goed gevoel hebben...
) hobbelen
Wat zit dat zalig zeg....
. Zag op face book al dat je ook weer lekker aan het rond hobbelen bent om Dayem. Het ziet er wel erg fijn uit je BBP dat is nog eens een leuk cadeau van sinterklaas
.
. Het gebeurt regelmatig hoor dat er eentje s,morgens voor de deur staat vooral oma Sierou had daar een handje van en nu haar kleinkind dus ook
.
Dat scheelt denk ik ook wel, dan is het een heel stuk beter te doen. Mish is juist heel prettig te hanteren naast Olina; de paarden gaan ongelooflijk goed samen en hebben geen ruzie ofzo, en ze haalt er heel veel steun uit.
lijkt goed te gaan! 

?! 

ik kon dus tijdens het koken in het donker nog naar stal om meneer te vangen want de stalbaas kreeg hem niet te pakken
ik kon hem wel zo pakken

Fijn dat hij het zo goed doet in de kudde, dat is toch altijd wel een hele opluchting.

Heel mooi!
Wanneer gaat hij weg? Toch ook echt wel een bijzonder mannetje he waar je afscheid van moet nemen?

.
. Door het dorp ging ook goed Jhadorah was wel een beetje onder de indruk maar Qaseem echt niet. Dat word echt zo mijn paard of Erwin nou wil of niet
.

Dank daarvoor!
Beterschap!

p ik heb dat ding gezien en dat lijkt me haast onmogelijk! Wat een schrik. 

Leuk toch zon stalkerd! Vond Willem t ook leuk?
), dus mocht ik eraf pleuren: men weet dan waar te zoeken denk ik altijd maar.
) door keihard tussenuit te knijpen op t zand
. Weer zon paard met humor. Helaas, baasje heeft ook humor, dus even n heul moeilijk oefening gedaan en daarna weer mn braverd terug. 
maar je moet er ook niet aan denken dat als je echt niet lekker bent en gaat neer, je paard ook los loopt.