Oh dat zou echt tof zijn! Westernarabmeeting in Deurne!!!! De veulens starten om half 10! We hebben joelers nodig want het wordt echt super zwaar voor dr! En kwart over 11 geloof ik Western ridden! Lijkt me ech kei gezellig, maken we er een feessie van daar in Deurne!
Hey gezellig komen jullie dan ook ff buurten bij mij? Ik sta met Amy bij de stand van Arabian Horse Store.
Wat een lekker bekkie heeft Yazz zeg.
Glenn wat balen van Sublimo hoop dat die snel opknapt.
Canisia haha dat waren hele mooie chaps die heb ik ook, erg fijn om mee te rijden. Nevada heeft wel vaker leuke dingen voor niet heel veel geld in de aanbieding. Wats die bruine blouse met bloemen van Suzanne? Daar had ik ook naar gekeken maar vond de kraag niet heel mooi.
Canisia, super alcantara chaps op de kop kunnen tikken, ik heb ze ook en ben er echt mega blij mee! Alleen ik heb ze wel helemaal op maat laten maken bij Anja en Renee.
Ik wens iedereen heel veel plezier morgen in Deurne, ik ben er niet bij. Ik ben helaas gevloerd door een migraine aanval. Dus lig plat sinds gister avond. Nada is ook al een vrij vanaf zondag, geen puf in me lijf op het moment. Dus ff pas op de plaats weer.
Jammer Jes, maar gezondheid is t belangrijkste! Heel veel beterschap!
Net de meisjes weg gebracht. Ze staan heerlijk rustig achteraf en niet in de drukte van de grote trainingsstallen. Wel zo fijn. Heel lief personeelslid van sjeik weet ik even niet meer slaapt op stal en waakt over onze meisjes. Joyce, Umoyax staat tegenover ons dus gezellig! Heel blij met dit stekje. We starten als laatste ik de klasse. Heb er echt zin in.
nenaavdw
Geplaatst: 02-05-14 22:39
Beterschap Jes!!
En iedereen onwijs veel succes en vooral veel plezier in Deurne!!
Ziggy vanmiddag bij Krista gebracht. Ziggy zag bij aankomst Scorpio heen en weer rennen in zijn paddock en dacht.. jij stoer? Dat kan ik veel beter en begon ook met rennen.. Het werd alleen niet meer dan een piaf omdat meneer was vergeten dat hij Scorp door het raampje zag en nog in de veewagen stond. SLIMMERT!
Nagato was wel onder de indruk van zo'n schimmel rarebier en zat tegen de tralies aan geplakt. Zig vond het wel best en had al snel door dat er veel lekkerder hooi op de grond lag dan dat hij thuis krijgt. Die Nagato moet dan maar even wachten. Arm dier.
Nu kan hij er nog om lachen.. wacht maar tot de bootcamp echt gaat beginnen hahaha
Iedereen onwijs veel plezier en succes morgen! Wij zijn er helaas ook niet bij, hebben een weekendje voor de hond dockdiven en truukjes doen met Giolo op Animal Event!
Jaa ben heel benieuwd naar de chaps én hoed!
Joyce, klopt idd die van suzanne, maar bleef ook beetje hangen op die kraag. Is net zonde en weet niet goed hoe je dat zou moeten maken..
Smart
Geplaatst: 03-05-14 06:58
Wij moedigen jullie aan hoor Yildiz.... ... Tot straks...
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 21:22
Haha, die Ziggy! Ben benieuwd wat hij allemaal gaat leren!
Jes, voel je je al wat beter?
Baukje, ik heb jullie niet gezien , maar Zaartje heeft jullie vast gehoord want ze heeft de bronze medal op zak!! En dat met d'r quarterbillen haha! Ze liep best ok (niet zoals thuis, maar toch heel ok) en zat maar 1 puntje verschil met de nr 1! Ik ben echt heel trots op d'r! En dan eindelijk....eindelijk Glenn gezien! Was echt leuk en uiteindelijk weer veel te kort want er is dan ook zoveel om over te praten! Ik hoop ook echt binnenkort op pics van Shameless, want die gaat als n speer!
Moest helaas op tijd naar huis voor m'n bijrijder (ik rij niet graag alleen met merrie en veulen naar huis), maar hierdoor konden de dames weer lekker de wei op en ben ik nog even met m'n Binky gaan wandelen. Hij wordt steeds volwassener!
Ja het gaat gelukkig alweer een stukkie beter met me. Vandaag tot nu toen nog geen hoofdpijn. Hopelijk blijft dat zo.
Gefeliciteerd met je bronzen plak yil! Super goed van Zaartje! En dan komt ook die knappe nour weer eens voorbij, Heerlijk genieten zo he van je knappe spul.
canisia
Geplaatst: 04-05-14 15:33
Waauwwwie Yil, onwijs gefeliciteerd met Zaartje!!! Echt heel gaaf!
Ik had vanochtend echt een wauw momentje! Ben een rustig bareback strand ritje gaan doen en had de neckrope omgedaan om te proberen daar op te rijden. De sidepull natuurlijk ook omgedaan voor het geval dat. Nou zelfs over de weg met auto's en bussen ging het al prima met de neckrope en door de duinen klauteren was ook geen probleem. Eenmaal op het strand de sidepull afgedaan en om me schouders heen gehangen. Vervolgens nog een heerlijk stuk over het strand gedraafd en natte voetjes gehaald in het water. Leverde behoorlijk wat rare gezichten op toen ik langs de strandtenten reed hihi. Terug door de duinen weer sidepull erbij gehangen voor de zekerheid en weer fijn naar huis gestapt.
The set up van vandaag Less is more!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 15:44
Vet cool Canisia!!!! Ik weet niet of ik dat zou durven! Super stoer!
Vandaag lekker relax dagje met het gezin en nagenieten van de show en de pics die ik krijg toegestuurd. Maris had niet juiste lens bij zich en was niet tevreden maar deze vond ik toch wel heel cool:
OEHHHHHHHH Yil wat een HEERLIJKE HEERLIJKE knappe foto's!! Ik heb af en toe wel even op de live stream zitten kijken en heb de Pleasure wel gezien. Wat zijn ze allemaal toch knap haha.
Canisia... WAAAUUUWWWIIEEE!! ik ben eigenlijk best wel heel veel jaloers haha.
Vandaag weer bij Ziggy geweest en ik werd met een luid brullend orkest vanuit het weiland begroet haha.. Hij had zich fijn vies gemaakt en de gras pollen zaten in zijn manen geklit dus dat er maar even uit geborsteld (ben veel te zuinig op die dikke lange haartjes). Er is bij Krista op stal een meisje die met de papa van Ziggy heeft gewerkt bij Flaxman en herkende Ziggy's bouw en bewegingen hahaha.. Zij gaat voor mij kijken of zij nog foto's kan vinden van Ziggy's papa. Zou het dan eindelijk...
Bimmetje
Geplaatst: 05-05-14 18:34
Wauw canisia wat gaaf!! Ik zou never nie durven met die rarebier van mij haha Diepe respect voor je!
Go Zaartje Go Zaartje!! Super mooie foto idd. Krijgen we er wel meer te zien yil?
Oh spannend Nenaa!! Ben benieuwd of je nu wat meer te weten komt. Ook fijn om te lezen dat ziggy het goed de zin heeft bij krista.
Ik kwam een oproepje tegen voor een western foto. Maar geen showfoto/wedstrijdfoto. Dus ik een foto ingestuurd en nu is ie nog uitgekozen ook om te tekenen. Zo leuk, word echt super mooi! Voor de liefhebbers om te volgen: [UK] [DIGI][WIP]Cowgirl in de bergen
Wat gaaf zeg zo'n digitale tekening! Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat, daar verwachten we hier natuurlijk wel een foto van!
Gister mocht Zig van Krista nog even samen met zijn quarter vriend Skip buiten spelen. Lukas, de vriend van Veronique (eigenaresse van Skip) had zijn geweldige camera mee en heeft even wat mooie plaatjes geschoten van het knappe stel. Wat een foto's en wat ben ik dan trots op mijn lekkere dier!
Vandaag is Ziggy al weer 7 jaar geworden dus zal ik jullie wel even plagen met de verjaardag foto's!
Zo gisteren, na lang weekend, laat thuis, was heel geslaagd weekend in Deurne, eerst vrijdag op shameless eindelijk eens gezeten, was spannend maar, kei leuk en amaai, wat is hij eigenlijk heel soepel, en gaat al vlot en licht in de mond blij!!
dan terug Brecht moeder afgezet aan station, en dan hop terug naar Nederland Deurne, Johanna en team al lang niet meer gezien, was sinds augustus Zottegem vorig jaar geleden! Leuke paarden hadden we weer mee en mooie plaatsingen behaald! RP Burj (wh justice) is toch een hele knappe bink en zo een lieve! Zwarte Eriana ...
Dan 's morgens zaterdag liep ik Yil tegen het lijf, ik hoorde haar scores kei super goed, maar kon de klas niet zien, moest paarden klaar maken, dus ja, maar dan nadien, had ik effe vrij en kon ik toch eindelijk eens Zaartje, Tie en Yil eindelijk eens allemaal in real meeten! Dikke proficiat met je mooie merrie en je knappe veulen! En brons in en zo een mooie scores!! Go for it!! Geen Nancy gespot
Dan nadien kwam ik Talitha tegen het lijf, Monica en Angela, en nog zoveel leuke arabieren mensen, was weer leuk bijkletsen!
Hier nog geen veulentje, dus nog afwachten!
Wat Super Canisa zo bareback gaan rijden , heel gaaf!!
mvg Glenn
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-05-14 22:33
Yil wat een mooie prestatie van je kleine dame!
Nena wat een coole foto's!
Canies: Wat ontzettend knap!!!
Wetsernfriek
Geplaatst: 08-05-14 21:43
Gisteren begon malha te kegelen in de dag dus hadden we gedacht vorige nacht maar niets, dus was wat opgebleven en terwijl wat internet bekeken en kwam toen het filmpje van BAIKAL'S SHANGRILLA, super 2des op de 15 tss de quarters als enige Arabier! https://www.facebook.com/photo.php?v=643920515684299
dus vandaag gaan werken , dus dacht ik het zal voor deze nacht zijn, en om 16u 15 krijg ik telefoon, proficiat je veulentje is er en een merrie, super happy , een bruin popje met wit kolletje.
De bevalling snel verlopen, nageboorte duurde even, maar ook er af, en kleine spruitje had moeite met het vinden van de melkbar, maar eenmaal gevonden, bleef ze maar drinken!
Het is een grappig ding, ze stak zo af en toe haar tongetje uit bij het rondstappen in de stal, precies van hier ben ik!
dus na 2x hengstje, eindelijk een merrietje (met hopelijk reining-genen )
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-14 21:48
Ooooooohhh!!!! Gefeliciteerd Glenn!!! Wat gaaf! En dat tongetje, dat deed Zaartje ook meteen zo! Blijkbaar kenmerk van Western arabjes Hahaha!! We eisen nu wel heeeeel veeeeeel pics hoor!!!!