Alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corine1981 schreef:Even iets heel anders dan al die mooie vrolijke arabieren:
morgen ga ik een nieuwe huisgenoot ophalen: Femi. Een Rhodesian Ridgeback pup.
Hieronder vast een foto... Meer volgen er snel (in mijn profiel dan, vooruit
corine1981 schreef:@Fem_Emil: ik ben zelf niet meer zo'n voorstander van opfok. Maar als ik foto's zie van Papparazzi doen ze het op de Kossack fantastisch, dus lijkt de keuze me niet heel moeilijk.
Is het waar hij nu staat niet meer naar zo naar jullie zin? Ik zou hem ook niet te vaak verhuizen...
Djilan schreef:Hebben jullie arabs trouwens ook van die veel te soepele halzen en hoofden als ongeleide projectielen
Als ik met Bliksem ga hardlopen moet ik altijd oppassen dat ik geen dreun voor mijn hoofd krijg van zijn hoofd wat langs komt zwaaienEn met rijden zwaait hij zijn hoofd ook wel eens zover opzij dat hij met zijn neus zowat mijn voet raakt! Gevolg is dat als we dan in draf zitten we door die actie ergens een meter opzij in de berm belanden
Klinkt bekend of niet?
yousra schreef:Wat leuk zeg AR van wie is Aicha drachtig?
dakhilah schreef:corine1981 schreef:
hoi corine,
Wat een heerlijke baby heb je daar op de foto....RidgeBacks zijn hele lieve knuffels en daarbij ook nog heel waakse honden
....
Een goede vriendin van mij heeft er ook 2 en dat zijn ook al van die lieve schatten!....ach ja ..puppies zijn ook zooooo cute...die foto van Boefje is ook heel schattig!
We hebben hier ook een "pup" van 10 maanden [66kg], een Leonberger reu ...Shrek genaamd en een 2.5 maanden jonge puppie Fjona genaamd en zij is een Dandi Dinmont terrier.....
Heel veel plezier met je mooie hondenkind!!!![]()
gr,sas.