Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
armanike schreef:Mag ik vragen waarom mijn merrie maar 1500 wordt getaxeerd en die van lauwraah boven de 3000 en dat zonder papieren en een kruising? is maar een vraagje, dus is niet aanvallend bedoeld in elk geval.
armanike schreef:ik hoef geen aanvallende reactie hoor?
Ik vroeg me alleen af wat het verschil is met mijn arab ivm met de andere hier. mijne heeft ook goede papieren, maar het zal wss zijn omdat ze niet zo overdreven die arab neus heeft.
En ik zeg niet dat mijn paard 10000 waard is. maar zeker weten meer dan een 1500. ik heb ook hogere biedingen gekregen op wedstrijden en keuringen.
armanike schreef:Mag ik vragen waarom mijn merrie maar 1500 wordt getaxeerd en die van lauwraah boven de 3000 en dat zonder papieren en een kruising? is maar een vraagje, dus is niet aanvallend bedoeld in elk geval.
armanike schreef:De moeder weet ik niet te noemen omdat ik de papieren niet bij de hand heb liggen maar deze liggen op stal ivm inentingen.
armanike schreef:Zowiso kun je ook taxeren op prestatie's.
Ik heb al talrijke aanbiedingen gekregen van mensen die graag van haar een veulen willen fokken met een spring paard door haar drang naar prestatie en goede techniek.