Ja dat is volgens mij best gangbaar in de western, ik zou daar idd ook bang voor zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Mooi zadel hoor, top dat je wat goeds hebt!
Over het groeien van paarden is niet alles te zeggen, dat wil nog al eens verschillen, maar als je weet hoe groot de ouders zijn zit het ergens daar tussen in meestal.
Citaat:Ik zou je hier nog op antwoorden. Nou Bleu is een afstammeling van mijn nu niet meer levende hengst. Hij was van het Belgische palomino stamboek. Daar kon je niet echt wijs uit worden.
Nu is de vader van Bleu een zoon van Ice dus en zijn moeder is een welsch NWR. Een vos merrie van rond de 1.50. De moeder van Bleu is een rij typische palomino merrie, maar zonder papieren. Bleu is ook een ongelukje eigenlijk, want de hengst was nog maar 1 jaar.
kellaxy schreef:Nicky, waar woonde je ook al weer?
Ik wel wel een dagje komen met geisha
en hoelang was het rijden? Is misschien wel leuk, maar dan zou ik wel een dag moeten komen want ik heb geen trailer en dan word ik gebracht en gehaald.. of baukje gaat gezellig mee. Die woont bij mij redelijk in de buurt. Hehe heb je een trailer baukje? Muhahaha
Geisha is ook zo braaf. Hou ik van.. alleen ben ik meer een schijterd als ik alleen ben haha!
Oh trouwens, hier is ook iedereen welkom! En als iemand bij mij in de buurt iemand anders gaat op zoeken, wil ik ook wel mee! Minimeeting.. haha