Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dit neemt wel even lekker mn gedachten van de veulenfok-stress haha.
 Maar dit neemt wel even lekker mn gedachten van de veulenfok-stress haha.                                                         

Annikab schreef:Vanmiddag krijgen Ely en Dos hun enting. Als Ely zich gedraagt, laat ik haar ook scannen, maar heb al besloten dat ik haar niet ga verdoven. Dan wacht ik het liever gewoon af.
Doortje groeit als kool. Vorige week kon ze nog niet met haar bekkie in mams voerbak, maar gisteren stond ze gewoon de slobber eruit te snoepen. Ook moet het halstertje alweer een gaatje losser.

voor we een opvoelbox bouwden deden we een 90cm tot 100cm breed pad maken langs een muur, met strobalen dan maar aan 1 kant. en 1 of 2 balen die erachter kunnen zodat de DA veilig staat.
 voor we een opvoelbox bouwden deden we een 90cm tot 100cm breed pad maken langs een muur, met strobalen dan maar aan 1 kant. en 1 of 2 balen die erachter kunnen zodat de DA veilig staat.

. Ziet er ook onwijs schattig uit zo'n mini
. Ziet er ook onwijs schattig uit zo'n mini  

. Ik wil volgend jaar zo graag mee doen bij Ijzerloo en de Arabissimo.. Ik heb vandaag een Hulsebos springzadel gekocht
. Ik wil volgend jaar zo graag mee doen bij Ijzerloo en de Arabissimo.. Ik heb vandaag een Hulsebos springzadel gekocht  . En nu maar trainen voor de cross en een paar parcoursen springen
. En nu maar trainen voor de cross en een paar parcoursen springen  . Zo leuk! Ik maak er gewoon een allrounder van van die pismerrie van mij
. Zo leuk! Ik maak er gewoon een allrounder van van die pismerrie van mij   

. Heb nu twee oefencrosjes gereden en dat vond ze zo leuk. Dus we hebben samen een deal gesloten.. Af en toe een dressuurproefje voor mij, dan mag zij af en toe over wat boomstammen heen rennen
. Heb nu twee oefencrosjes gereden en dat vond ze zo leuk. Dus we hebben samen een deal gesloten.. Af en toe een dressuurproefje voor mij, dan mag zij af en toe over wat boomstammen heen rennen  .
.                                                         
 .
.                                                         

nu nog 6 laaaaaaange maanden wachten
  nu nog 6 laaaaaaange maanden wachten 
                                                          haha maar die merrie is niet eens te koop dus ik heb sowieso pech.
 haha maar die merrie is niet eens te koop dus ik heb sowieso pech.

Ik vind haar heel leuk maar jullie vinden haar misschien wel niks
 Ik vind haar heel leuk maar jullie vinden haar misschien wel niks  de foto's zijn al een jaar oud denk ik, ze is nu 2 namelijk.
 de foto's zijn al een jaar oud denk ik, ze is nu 2 namelijk.                                                         
 Edit; toch wel
 Edit; toch wel  Knappe dame zeg! Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent
 Knappe dame zeg! Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent  
  Wat is dat vermoeiend zeg!
 Wat is dat vermoeiend zeg!  Havanna heeft heel goed gedaan, kreeg dikke complimenten van de gedragsdeskundige (al had ik met hem paar kleine verschilletjes van mening, maar niet echt laten merken
 Havanna heeft heel goed gedaan, kreeg dikke complimenten van de gedragsdeskundige (al had ik met hem paar kleine verschilletjes van mening, maar niet echt laten merken  ) en Havanna is enorm in de watten gelegd met brokken, nieuwe mand, groot bot, spelletje, etc. Was echt leuk
 ) en Havanna is enorm in de watten gelegd met brokken, nieuwe mand, groot bot, spelletje, etc. Was echt leuk  Cameraploeg was blij met me, was nog nooit zo vlot gegaan zeiden ze, Havanna en ik waren natuurtalenten
 Cameraploeg was blij met me, was nog nooit zo vlot gegaan zeiden ze, Havanna en ik waren natuurtalenten  
  Was alleen lastig/balen dat er heel veel werd verteld wat ik al wist, maar aangezien het natuurlijk ook info is voor de kijkers kon ik moeilijk zeggen ''jaaa weet ik'' dus volgens mij kom ik af en toe wel een beetje onwetend over, maar so be it
 Was alleen lastig/balen dat er heel veel werd verteld wat ik al wist, maar aangezien het natuurlijk ook info is voor de kijkers kon ik moeilijk zeggen ''jaaa weet ik'' dus volgens mij kom ik af en toe wel een beetje onwetend over, maar so be it  

Er staat nu: "17u Arab-Amy"
 Er staat nu: "17u Arab-Amy"

) in m'n zomerhuisje. Pfoe wat een gebeuren alsnog, en vooral heel gek. Huisje voelt als vakantie, maar Shief, studie, werk etc gaat gewoon door dus geen vakantie
 ) in m'n zomerhuisje. Pfoe wat een gebeuren alsnog, en vooral heel gek. Huisje voelt als vakantie, maar Shief, studie, werk etc gaat gewoon door dus geen vakantie 
 Haha nee slaat nergens op wat ik zeg, maare wat een leukerd! Doet me denk aan een zoon van Shief, die heeft ook zo'n bles! Kan me voorstellen dat je haar helemaal leuk vind, mooi dametje!!
 Haha nee slaat nergens op wat ik zeg, maare wat een leukerd! Doet me denk aan een zoon van Shief, die heeft ook zo'n bles! Kan me voorstellen dat je haar helemaal leuk vind, mooi dametje!! Komt het denk je ook bij uitzending gemist? Ben heel benieuwd! Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent na zo'n dag.
 Komt het denk je ook bij uitzending gemist? Ben heel benieuwd! Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent na zo'n dag.  ) Leuk zo'n allrounder!! Voor een ooit volgend paard na Shief zou ik dat ook erg gaaf vinden! Al mag ik niet klagen want Shief is best veelzijdig geworden in 2 jaar en voor haar doen
 ) Leuk zo'n allrounder!! Voor een ooit volgend paard na Shief zou ik dat ook erg gaaf vinden! Al mag ik niet klagen want Shief is best veelzijdig geworden in 2 jaar en voor haar doen  Maandag toevallig laten springen, niet onder het zadel, maar die schiet echt als een raket eroverheen haha zou het eigenlijk eens moeten filmen. Ze gaat ipv omhoog, ver naar voren haha. Zon slootje die je wel is in springparcours ziet zou een eitje voor haar zijn haha, ze springt echt ver.
 Maandag toevallig laten springen, niet onder het zadel, maar die schiet echt als een raket eroverheen haha zou het eigenlijk eens moeten filmen. Ze gaat ipv omhoog, ver naar voren haha. Zon slootje die je wel is in springparcours ziet zou een eitje voor haar zijn haha, ze springt echt ver. ! En ik vind Doortje zo schattig he
! En ik vind Doortje zo schattig he