Maar, ik moet eerlijk bekken, dat het erg tijdrovend is

Ik hoop dat je het begrijpt, vind het altijd zo rottig uitleggen

Heb nog een zwart/goud halster liggen voor afwerking, als ik die verder ga werken, dan kan ik wel foto's maken als je wilt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Bonjoy schreef:Mooie halsters!
Dankje Joyce!
Ben jij nog actief met het maken, of te druk gehad met je caviastal? (die is trouwens erg mooi geworden, maar dat compleet off-topic natuurlijk)
idsie schreef:Wauw sieltje!! prachtig:D. Waar haal jij de gouden gespjes? ik ben net het hele dorp doorgestruint maar nergens hebben ze ze te koop. en ik heb alleen nog maar silveren.
Suus___ schreef:Ik vind t zo leuk dat ik ook zit te denken aan een bijpassend borsttuig, wat heb ik hiervoor nodig?
Bonjoy schreef:Ik heb ook eens een borsttuig gemaakt (gevlochten), en het 'siergedeelte' liet ik helemaal doorlopen tot de schoft en daar heb ik de 'knooptouwen' laten beginnen.
Sieltjuh schreef:Maar idsie is hier wel echt de top showtuig maker hoor! Die heeft al zoveel moois gemaakt. Liet net nog wat werkjes van je aan mn moeder zien, die vond het ook al zo kunstig![]()
Vooral de combinaties vind ik zo knap gevonden, ik "zie" zelf die combi's niet, maar ze pakken dan toch heel leuk uit!