toeka schreef:dat ken ik. Ik heb laatst een heleboel "rest"/ test halsters afgebroken of halsters die nooit af waren gemaakt omdat ik het niet meer met mezelf eens was over de creatie
Heel herkenbaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toeka schreef:dat ken ik. Ik heb laatst een heleboel "rest"/ test halsters afgebroken of halsters die nooit af waren gemaakt omdat ik het niet meer met mezelf eens was over de creatie
Jalenka_Kiya schreef:toeka schreef:dat ken ik. Ik heb laatst een heleboel "rest"/ test halsters afgebroken of halsters die nooit af waren gemaakt omdat ik het niet meer met mezelf eens was over de creatie
Heel herkenbaarIk heb nog veel dingen liggen die niet af zijn, doel is wel om alle restanten weg te werken. Ben nu ook alles aan het sorteren want het werd nogal een rommeltje
jokari schreef:euhm nee niet direct.
(vraagje, beetje off-topic, hebben jullie wat betreft de gewone halsters, speciale arabierenmaatjes of standaard maten ? De cobhalsters die ik hier heb zijn zo verdomd groot rond dat neusje)
RhealLover schreef:xBijou schreef:Dankje!
Klopt het dus dat ik (volgens de tutorial van Bonjoy) zo'n 108 draden van elk 1,5m nodig heb..? Dat is veel!
Veel?moet je niet weten hoeveel draden in 1 vlecht zitten van me nieuwe borsttuig en tja dat zijn 4 vlechten naast elkaar