Als Mish er ook zo uit gaat zien onder het zadel teken ik ervoor
gavebier.
YildizArabs schreef:Eline al tijdje niks gehoord? Hoe gaat het met de meidjes?
Lief dat je het vraagt
Het topic gaat zo hard en ik ben zo druk dat ik geen tijd heb om telkens van die hele bijleesposten te maken, loop telkens achter en omdat ik weet dat jullie dat wel fijn vinden post ik dan uiteindelijk maar niet 
Met de pony's gaat het heel erg goed. We hebben van de week wat geklooid met ons westernzadel, en die zit nu eindelijk echt heerlijk. Hij kantelt niet meer voorover, dus ben daar met Olina heerlijk mee op pad geweest van de week. Wat is het toch fijn om gewoon een pony uit de wei te kunnen plukken, zadeltje erop, hoofdstelletje in en rijden maar. Ben lekker het bos in geweest en daarna nog een stukje door Hengelo, haha. Wel grappig, die verbaasde blikken van mensen als er ineens een pony door de straat loopt.
Ons dressuurzadel zit ons eigenlijk net niet lekker qua zitting, en omdat Desiree en onze bijrijdster graag springen zijn we uit gaan kijken naar een goedkoop maar passend vzh-zadeltje. Toevallig van de week al tegenaan gelopen, heel veel geluk mee gehad, en nu hebben we er nog een zadel bij
En deze lijkt ook supergoed op Mish te liggen, dus tenzij zij nog heel erg van rugvorm verandert hebben we wellicht ook een zadeltje om haar straks mee in te gaan rijden 

Van de week onze e-quine instructrice er weer bij gehad om een rondje met ons op wandeling buiten te gaan. Mish bouwt nog regelmatig veel spanning op in spannende situaties en wordt dan een beetje stuurloos (blind), en dat wordt dan vrij snel gevaarlijk natuurlijk. Dus daar wilden we graag wat extra ondersteuning bij
Zij heeft ons heel fijn net wat extra adviezen gegeven hoe we daar mee om zouden kunnen gaan, en sindsdien gaat het nog veel beter. Eigenlijk deden we al heel veel heel goed, maar bij sommige dingen kon ze ons gewoon net heel fijn helpen.
Ben de laatste tijd dus vooral met haar heel fijn op wandeling geweest, lekker samen met haar de omgeving verkennen en zorgen dat ze weer iets comfortabeler buiten wordt
Hadden we de laatste tijd niet helemaal goed bijgehouden en nu is ze het toch weer iets spannender gaan vinden. Verkeer helemaal niet, maar wel sloten, bruggetjes, opvliegende vogels, koeien... 
Mish is ook een bergebier

Ze vindt het ook heel fijn om midden op die berg te gaan rollen
Ik maak zsm een bijleespost, goed?
Heb er even echt de energie niet voor, maar wilde wel even reageren met hoe het gaat