@Nicky hier viel het mee met de regen net genoeg gehad zeg maar @kat ja asal verbrand wel echt op dr neus vandaar die kap en nu gaat het goed, ja ze waren zo mooi dacht nja toe maar dan whaha
Djuun was een beetje snuiverig toen ik dr vanavond van de wei afhaalde, dus maar eventjes bui afgewacht aan de longe. Sprong ze met longeren met 4 benen de lucht in Af en toe ist ook zo'n druif Moest echt keihard om dr lachen. Daarna opgezadeld en gereden en echt suuuuuperbraaf! Maffe merrie! Ze gaat zo lekker sinds ze op hooi staat, echt heerlijk
Set_Elkol
Geplaatst: 21-07-14 22:08
Wat voor weer hadden jullie Siel? Wij hadden de langste en grootste buien van NL, halleluja!
Djuun is idd een druif, mooie benaming Fijn dat het hooi zo goed bevalt!
Vandaag? Viel wel mee, beetje miezer regen, maar nog geen plas te bekennen op het weiland. Zelfs niet na zaterdagavond toen het toch wel flink had gehoost
En onze bak ligt nog steeds super
Ow en toffe foto's van je paardjes zeg
Set_Elkol
Geplaatst: 21-07-14 22:10
Bij ons staat het eerste stukje al in de blub, hopelijk droogt dat snel weer op.
Enneh ja vandaag, wij hadden gisteravond onweer en de hele ochtend hoosbuien tot 13u.
Het was een beetje de plek waarvan ik verwacht dat Set er wil bevallen Maar denk ook dat het wel opdroogt Komt helemaal goed
joysjuh1987
Geplaatst: 21-07-14 22:17
@Kat die wil asal ook whaha @nicky klopt ik ben er super blij mee @Siel djunna een heerlijke druif hihi kan de fotos hier niet plaatsen....heb op fb album gemaakt met almelose ruiterdagen hihi
Ow, dan hebben jullie wel pech gehad Kat, want hier was het niet zonnig, maar hoosbuien hebben we niet gehad
Wel zaterdag maar weg gegaan van het strand, omdat het zo betrok Zijn we thuis, komt de zon weer door
Tieneke
Geplaatst: 21-07-14 22:22
Over de halsters: onze mennekes staan nu beide met halster op de wei. Adje vooral omdat hij het nog niet goed kende, Fin omdat die zich moeilijker laat vangen soms. Zijn gewone stalhalsters. Dat van Adje is met fleece onderlegd, dus ook zacht. Fin had er ook zo eentje, maar dat is al gesneuveld...
Ik ben zo jaloers op mensen die het strand bij wijze van spreken in hun achtertuin hebben... Dat zal voor mij toch een droom blijven, vrees ik...
Wat lilskie zegt, levertraanzalf! Dat werkt echt heel goed!
Miranda, ik kan er ook niet tegen. Blegh. Eergisteren op de Elran Cup was het echt verschrikkelijk heet, gisteren had mijn moeder gelukkig een waaier mee. Verder kom ik m'n kot ook bijna niet uit nu
Set, jouw oogappels zien er idd goed uit! Set zal het wel extrazwaar hebben met dit weer...
Joysjuh1987, veel succes met het afstuderen!
Sieltjuh, een druif Fijn dat je zo'n verbetering merkt!
Ik ben dus twee dagen naar de Elran Cup geweest, fijn zo in de figuurlijke achtertuin. Vooral dag twee was de moeite en vooral omdat ik Fin z'n moeder heb kunnen bewonderen. Mèn, dat paard kan lopen! Op mijn FB heb ik nog wat meer foto's gezet voor wie graag kijkt. En... Ik heb van Claudia Brugman veulenfoto's van hem doorgekregen. O.a. foto's waarbij hij nog erg vers in het stro ligt, nog helemaal nat en zo Fin z'n voetje lijkt in orde. Net het verband eraf gehaald en het lijkt een mooie egale schaafwonde. Waarom het zo moest bloeden, is me een raadsel Nu ja, bloeden is op zich niet slecht, is het gelijk ook zuiver. Hij was wel boos op het verband toen ik het een beetje los gepeuterd had. Ik had hem even moeten lossen om een schaar te zoeken (kreeg het niet los zo) en toen ik terugkwam stond hij met z'n hoofd tegen die kogel geleund, stokstijfstil en oren naar achteren, beetje raar Anyway, hopelijk opgelost!
Ik zag je foto's op FB idd Tieneke, knappe mama heeft Fin En fijn dat zijn voetje goed gaat!
Tjah, wij wonen in Zeeland, dus daar is altijd wel een strand in de buurt Tis 5 min met de auto ofzo, maar juist omdat het zo gewoon is, kan ik het niet extreem bijzonder vinden Besef me dat pas eigenlijk als ik mensen die het niet hebben er over hoor
Echt he Siel ik woon al m'n hele leven bij het strand. Ik zou maar wat graag in een huisje wonen op de Veluwe
Set_Elkol
Geplaatst: 21-07-14 22:51
Als ik moest kiezen tussen een en al dennebos, heide, bos, zandverstuivingen of strand + duin dan werd het de eerste, maar een keertje strand zou ik wel graag willen
Letizia
Geplaatst: 21-07-14 22:54
Sieltjuh schreef:
Ow, dan hebben jullie wel pech gehad Kat, want hier was het niet zonnig, maar hoosbuien hebben we niet gehad
Spreek voor je zelf Ik was tot op m'n onderbroek nat toen ik na m'n werk in een giga onweershoosbui zat op de fiets
Succes morgen Nicky!
Halsters, tja, liever niet, op de vorige stal had de eigenaar zo'n 1size fits all halster, zo'n belgen halster die je aan kan snoeren met 1 beweging, is haast net zo veel werk als een touwtje aan klikken, ideaal
Ooh Nee alleen miezer regen Toen ik vanavond naar huis fietste vond ik het btw warmer dan toen ik eerder op de avond van jullie af kwam, dus hoop op morgen, lekker bikini weer
Ik hoop het ook voor je En ik hoop dat ik eens een keer weer op dinsdag om 5 uur naar buiten kan stappen opt werk. Vond vorige week van 8 tot 21 toch net iets te lang
Ons een beetje lekker maken met die heerlijke strandfoto's!! Ik wil ook met Noah naar t strand
Die regen viel hier nog wel mee, gisteren hebben we hier de hele dag flinke buien gehad!
Fijn dat het beter gaat met Fin Tieneke!!
Joyce ik zag de foto's, ze zijn leuk!
Noah loopt weer goed! 3 daagjes vrij gehad en gisteren weer voor het eerst een stukje gereden
amyz
Geplaatst: 22-07-14 10:13
Wat een weer gisteren idd
tam wat fijn dat je weer even hebt gereden!
Dat vind ik ook zo fijn van deze stal met 20 minuutjes stappen (ongeveer...denk ik....) zit je in het duin en van daaruit kun je natuurlijk naar het strand. Niet dat ik er nu nog veel aan heb maar hoop toch gauw duinrit te kunnen maken met nas!
Over 2 uurtjes komt de osteopaat voor nas, vind het helemaal beetje spannend vorig jaar ook een chiropractor/masseur-dinges bij Umoyax gehad maar die kon toen geen blokkades oid ontdekken en dus wist ik nog steeds niet waarom hij niet liep en een beetje iebelig was (uiteindelijk weet ik het aan de groei...). Ben nu zo bang dat er iets fout gaat met Nas... Zal wel een tijdelijk iets zijn wat slijt, maar vind alles eng ben echt als de dood haar ook te verliezen