Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Af en toe ist ook zo'n druif
Moest echt keihard om dr lachen.

Maar denk ook dat het wel opdroogt
Komt helemaal goed

Zijn we thuis, komt de zon weer door

Fijn dat je zo'n verbetering merkt!
Nu ja, bloeden is op zich niet slecht, is het gelijk ook zuiver. Hij was wel boos op het verband toen ik het een beetje los gepeuterd had. Ik had hem even moeten lossen om een schaar te zoeken (kreeg het niet los zo) en toen ik terugkwam stond hij met z'n hoofd tegen die kogel geleund, stokstijfstil en oren naar achteren, beetje raar 

Tis 5 min met de auto ofzo, maar juist omdat het zo gewoon is, kan ik het niet extreem bijzonder vinden
Besef me dat pas eigenlijk als ik mensen die het niet hebben er over hoor
ik woon al m'n hele leven bij het strand. Ik zou maar wat graag in een huisje wonen op de Veluwe

Sieltjuh schreef:Ow, dan hebben jullie wel pech gehad Kat, want hier was het niet zonnig, maar hoosbuien hebben we niet gehad

knappe merrie!

En ik hoop dat ik eens een keer weer op dinsdag om 5 uur naar buiten kan stappen opt werk. Vond vorige week van 8 tot 21 toch net iets te lang

vorig jaar ook een chiropractor/masseur-dinges bij Umoyax gehad maar die kon toen geen blokkades oid ontdekken en dus wist ik nog steeds niet waarom hij niet liep en een beetje iebelig was (uiteindelijk weet ik het aan de groei...). Ben nu zo bang dat er iets fout gaat met Nas... Zal wel een tijdelijk iets zijn wat slijt, maar vind alles eng ben echt als de dood haar ook te verliezen