Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik hoop dat je snel een goede oplossing vindt.. Is boomloos geen oplossing?

... 
Ach, Pas maakt het weer goed met zijn goede bedoelingen haha
).

Ook credits voor mijn moeder hoor, die heeft me heel erg geholpen
We zijn een keer met hindernis en al gevallen, dus we zijn weer rustig aan het opbouwen.

Hij durft niet te verruimen in draf en valt dan direct in galop. Na een kwartiertje kon hij wel aardig verruimen, maar het had even nodig om op te warmen.
[ED] help! assistent bij praktijkexamen wo. in Groenekan
Kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt, denk je een goed zadel aangemeten te krijgen... Bah.
Fuego is echt een lekker ding!
Jouw pony's waren zo verbaasd dat ik er was dat ze het niet konden geloven
Hopen dat ze inderdaad drachtig is!DMHorses schreef:Zo onze dame is weer thuis, haar moeder Soleda is het duidelijk niet eens met haar terugkeer, die is toch fel, zou ze iets aanvoelen? Over ruim 2 weken weten we het. Ben overigens erg trots op Sammie, zo braaf op de trailer echt heel rustig gestaan gedurende de 2 uur durende rit!
Moet volgens mij een prachtbeestje worden 
Gaat hier in deze hoek niet zo snel gebeuren denk ik, ken hier niet zoveel mensen met arabieren 

Djuun vond het nog steeds spannend als ze de fiets niet meer in het zicht had, maar ze was al beduidend minder onder de indruk van het pad als de vorige keer. Braaaaf paard 
Had echt weer een megabraaf paard dus heb echt genoten van onze rit 
). Veel aan mn (hand)houding gewerkt en we lijken nu een "truukje" te hebben, waardoor ik het gevoel heb dat het beter gaat. We hebben hard gewerkt. Zowel bij Djuun als bij mij stond het zweet tussen de billetjes
Maar zeer tevreden lesje weer gehad