Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 18:13

En dat is alleen de shipping nog maar, daarna krijg je ze thuis met nog eens de invoerkosten. Ja valt dan best tegen. Misschien via die link van die store in Oostenrijk?
Heb gisteren trouwens ook een blanket gekocht van m'n ATA buddy spicegirl! Komt allemaal door jullie, had al kei lang geen tack meer gekocht en was dus hartstikke clean! >;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:41

Hey Nancy, leuk dat BASKALENA het zo goed doet!! dat komt super goed en Peppy, ja die hengsten moeten toch tonen wie de man is in huis hey :-), dat komt allemaal zeker goed! en wauw al 4jaar dat gaat snel zeg!! is een hele leuke knappe zwarte dame!

En de show was met June dan ? zag er ook goed uit zo te horen, ondanks op safe, dat komt zeker goed!! volgende keer weer geleerd en kan je weer verder!

@ Yildiz, die store van Oostenrijk hoe gaat dat in zijn werk? mailen voor iets te bestellen? of klikken en dan winkelmandje, en hoe bepalen ze de verzendkosten?
Nieuwe blanket, van Spicegirl, ik denk dat menig western arab liefhebber bij haar al wat heeft gekocht, is grappig die heeft goede smaak dat vaak mooi staan op onze fijne arabjes!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:46

jeetje Glenn wat een verhaal joh over sublimo...pfff. Jammer dat het bij shameless allemaal wat langer duurt dan gehoopt. Ben ook alweer een tijdje niet langs geweest.

Heb je trouwens die youtube clinic gezien van What it Takes? Deze arab hengst is door Silver Spurs vorig jaar aangekochten werd tijdens de clinic gereden door Andrea Fappani http://youtu.be/u9kE04CFFr0

Ja was met June. Nirvana heeft zich vorige keer zo misdragen dat ie niet meer mee mag van Cyann. ;-)

En ja die spicegirl....die heeft altijd wel gave spullen te koop.

BTW weer spannende tijd Glenn, binnenkort veulen!!!

@ canisia 17 mei! Gezellig!!! Zelfde level nu toch??? dat wordt gezellig in de hand onderdelen en trail. *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 23:33

@Glenn; ja gewoon idd bestellen en je weet direct verzendkosten. Is natuurlijk binnen Europa dus geen gezeur met invoer BTW etc. En... Snelle levering!
Ben er zeer tevreden mee!

Jaaaaaa, dat filmpje heb ik gezien Nance! Heel gaaf!!!
Jee, ik hoop ook zo ooit te gaan reinen...
Nour is echt mega lenig en ssssssnel!!!! Dus wie weet.... :o

Vandaag is Stijn Yazahra komen scheren. Eigenlijk had ze een Full clip nodig met d'r ijscovacht (echt mega lange vacht), maar wil niet dat ze ziek wordt dus alleen halsje en hoofd. Ze was echt super braaf! Tussendoor nog even geoefend en oh oh ze kan bewegen hoor! Hopelijk laat ze dat zaterdag ook zien!
Daarna nog even door naar Nour voor n knuffel. En ja, toch ook maar even uit de stal getrokken voor wat halter en showtraining. Ikzelf moest er ookasn geloven; eerste keer en tis wel anders dan SHOWmanship maar ik vond t LEUK!!!! En gruwelijk zwaar wat betreft rengedeelte, ik lig nu nog aan de beademing Hahaha! :D
Maar ik ben om! Ga nog eens Amateur meepakken! Nour loopt ook zooooooo gaaf, rrrrrrrr......!!!!!! *\%/* (nu t baasje nog >;) )

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:23

Canis ik app je wel ff voor die chaps.

Haha Yildiz dus nog niet clean genoeg. Showtraining valt mij idd ook erg tegen en zeker het rennen vandaar dat pat nu mag rennen. Maar ben blij dat ik niet bij jou in de ring sta dan met de amateur. Yacky gaat momenteel alleen maar galoperen dus dat wordt nog heel hard trainen voor de 18de.

Nancy gefeliciteerd met Scarlet wat gaat de tijd toch hard.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 11:05

Even hoed opgeduikeld: Tony Lama, 5 x fur en maat 67/8, best kleintje dus.

Scheelt dat Nour ook 2 maanden in showtraining is geweest en dat de knopjes (weliswaar onder laagje stof) er opzitten. Nu weet ik dus waar ze zitten en kunnen we lekker gaan oefenen. Rennen is ook kwestie vsn conditie bij mij haha, als ik inhou houdt Nour ook in, dus Yil moet maar gaan joggen ofzo om langere asem te krijgen haha! :=
Galopperen aan de hand, aaaaai daar wil ik foto's, nee beter filmpjes van zien vooral als jij dan op je gezicht gaat whahahaha!!! _O- Heb je wel weer goed geregeld, arme Pat! :P

Hier klein fotootje van gister (gelukkig wazig zodat je niet zo goed ziet hoe smerig Nour is haha)
Afbeelding

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:13

Haha dat ga je niet mee maken dat ik op me gezicht ga. De amateur van vorig jaar waar dit door de mama van Yacky wel gebeurde staat nog iets te fris in het geheugen.
Bij wie heb jij Nour in training gehad?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 12:36

He wat jammer nou! :D

Bij Stijn. Hij stond toen bij Sven en Sofie.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:08

En al stress yil?
Nog 3 nachtjes slapen.... :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 21:01

>;) .... Nee helemaaaaaaal niet! _-:(

T wordt echt een zware show voor d'r, maar hopelijk is ze net zo showy als thuis, en ach... Al worden we laatste... It's the fun that counts! :D

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:33

Zo de veearts is geweest voor Raven om te kijken hoe die ervoor staat met zijn benen. Ik mag hem dmv een trainingsschema weer rustig aan op gaan bouwen. Ik zit alleen met een dilemma hij mag eigenlijk nog niet het land op maar in de paddock gaat die als een malle te keer, en duikt die constant op zijn voorbenen. Gaan nu kijken op de wei met alleen de drie van ons of dat beter gaat aangezien die dan zijn beste hobby kan uitoefenen eten.

Na het weekend in Deurne op de Tulp cup ga ik Kerihm weer oppakken met rijden en bij me zelf conditie opbouwen.

Met Yacky zijn we aan het trainen geweest voor de 18de, bij Pat loopt die mega te kloten. En als ik hem over pak kan die het in eens wel hahah. Hij kan super bewegen maar springt nog graag over in galop.

Yil heb je Yazz niet bij de rest op stal staan dan?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 10:53

Kijk dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk vanuit hier verder opbouwen.

Yazzy staat bij Tie en Zaartje vlakbij mijn huis. Yanour staat bij D'n Dries omdat ik daar alle faciliteiten en luxe heb om hem te trainen én, niet onbelangrijk, zo de bossen inrij. Om te fokken is het minder geschikt dus vandaar dat de meiden nu ergens anders staan.

Whoop, whoop, m'n blanket is binnen!
Afbeelding
Kleur is Navy en dus wat donkerder als op de foto. Nu nog n showblouse erbij shoppen hihi!

bensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:57

vind western rijden er altijd stoer en mooi uit zien :j :#

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:55

Oeeh die is gaaf Yil! Voor op Nour?
Op marktplaats staat nog wel een gave donker/lichtblauw gemêleerde blouse, dient wel nog wat opgepimpd te worden maar ala.

Ik ben mijn blauw alweer zat haha :x maar zit het nog even uit tot ik cap af ben haha, daarna verdien ik pas een nieuwe look vind ik.

Goed nieuws Joyce!! *\o/*

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 13:22

Wow Yil die is idd erg gaaf. Dat is idd wel erg fijn zo het bos in. Vindt je dat niet heel lastig dan dat ze op een andere stal staan?

haha ik heb gister nog een nieuwe show jas gekocht voor de in hand onderdelen in het room wit hahah die kleur had ik nog niet.

verder ga ik mijn zoektocht nu zetten op aarde tinten dus mochten jullie wat tegen komen hoor ik het graag

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 17:37

Joyce nog onwijs bedankt! Ik heb zojuistde beige Alcantara show chaps van 'nevada' op bokt overgekocht, evenals een beige Stetson hoed van haar *\%/* Nog wel onder voorbehoud dat het past, maar de maten zouden precies moeten kloppen! Oooh ik hoop het zoooo dat ze passen!

Nu geen geld meer voor nog een nieuwe blouse en had net nog een leuke op marktplaats zien staan, bruin tinten met paarse bloemen erop. Maar ala heb ook al een net nieuwe groen kleurige blouse dus mag niet klagen :=

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 18:58

@ Nancy

Ja ik had het filmpje gespot, want ik volg hem al lang, ik wou toen over 4jaar zaad van hem kopen, maar we kregen geen gehoor, aan de andere kant, en toen was hij nog jong en onervaren en Martine Hable die shiney muscalena gefokt heeft en der mama manavka (lang eigenares van geweest ). en Ze trainde mening arabieren in de western met hele goede resultaten!

Wou ook, maar omdat we geen contact kregen, hielden we maar op en toen kwam ik Tdr White stone op het oog!

Nu tijdje geleden zag ik zijn weke rug terug, en nu met het trainen is hij toch terug in mooie conditie, doet me meer op quarter denken hem zo te zien, maar hij doet het allemaal zo met het gemak, en in alle rust!

Mss ooit nog veulentje van hem, eerst de lottoboom vinden! :) wat is zijn dektarief enzo,?? want op de site was zijn page under construction laatste keer dat ik er op keek! en Mhr muscateal, mooie lijnen, maar mijn KWIJLLIJNEN "VERSACE" (mooie kleindochter gezien, met goede body voor de sport, en heel luxe hoofdje en nek voor de show een totaal pakketje maar de lotto heb ik nog niet gewonnen haha)

maar ja we zien wel, eerst de locatie wat aanwerken en dan bekijken we voor de paardjes, en nu focussen op shameless en het aanstaande veulen!

Wow Yil dat Nourtje zo goed gaat, dat komt super goed, in reining en pleasure, .... show,

MOOIE showpad dat gaat bling bling geven, je mooie showhoofdstel, ik heb een gewone mayatax, maar royal blue staat heel mooi op een bay! Nu nog een mega bling zadel en dan is je hele set compleet :-)

Maar de blanket dat op WHAT IT TAKES ligt is ook heel mooi, en het zadel ook, juist liever wat bleker!!

nieuwe foto's van de twee JAZZ dochters ;-),,,???

morgen naar Shameless, en ik normaal rijden, en dan moeder afzetten aan het station brecht en dan terug Nederland, Deurne (Tulip Cup) helpen met team Johanna!

zo Sublimo blijkt dus een allergie te hebben, dus halsoverkoop, had geen lucht meer maandag avond, dus veearts geroepen om 23u, spuiten gegeven, en moest dan de dag nadien, de stal leeg halen, staat nu op vlas, geen hooi , dus voordroog, en dat moeten we nu bekijken 3 weken, en dan zien of het daar aan te wijten was, of andere zaken, had al water op de longen enzo gekregen, ... ;(

en voor de benen heb ik nu groene leem, , dus ja we weten weer wat doen, maar hij hoest toch al veel minder, maar dat kan effe duren eer de longen herstellen!
Mijn grote trouwe vriend Sublimo, blij dat hij er langzaam doorkomt!!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 20:29

Jeetje Glenn! Wat heftig met Sublimo! Ik duim echt dat al die narigheid nu eindelijk achter de rug is!

Tulip?!! Ga je komen? Ga we dan eindelijk meeten? *\o/* :D *\o/*
Zou tof zijn! Zaartje doet ook mee! Dat grote merrieveulen, kan niet missen haha! :P

Tja, pics....Wellicht van de zomer als ik Maris en/of Reindert kan strikken?
Jazzy is prachtig maar ik ga niet zomaar foto's op internet pleuren. Ze is niet van mij he? Maar wie weet binnenkort? ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 20:49

Nou... Met toestemming, toch een stal fotootje van lieve Jazzy:
Afbeelding

En als we toch bezig zijn van d'r zusje, ook n snapshot:

Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:28

ah super, ja dan kunnen we eindelijk eens meaten!! Ik weet niet of we veulens hebben , ik zie meestal de dag zelf welke paarden en de planning omdat ik niet vastwerk bij Johanna maar gewoon af en toe kom helpen! Ik hoop dat we elkaar daar dan tegen het lijf lopen of elkaar herkennen! Veel succes voor de show!!! dat ze het goed mag doen!! GO ZAARTJE!!! Dan zie ik Zaartje ook eens in real en Tie ook is, want haar heb ik ook nog niet in real gezien!

ziet een hele mooie snoet op Jazzy zo te zien! Benieuwd naar meer!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 21:34

Ik denk dat als je n button opspelt met: " Ik ben Glenn en ik wil Yildiz meeten", het wel goed komt! :P
Hahaha! Ik zit bij Tal aan tafel, dus dat gaat zeker goed komen! ;)

xinram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 23:34

gewoon laten omroepen in de pauze Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 23:54

_O-

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 08:42

voordeel, Zowel TAL als Stijn hebben me al paar keer gezien, dus die herkennen me wel ;-)! zoek met hen mee dan, je zal me wel vinden!!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:57

Heel veel succes iedereen morgen te Deurne. Wordt een leuke meeting ook zo te lezen. Hoe laat zij de veulens? misschien krijg ik hubbie nog wel zo gek om gezellig langs te komen.

Die Glenn die kent ook elke reining arabier over de hele wereld. whaha, ik dacht het al hoor. Maar ja, onthoud niet zo veel he, das mij probleem ;-). De site is inmiddels bijgewerkt. Dekgeld uit mijn hoofd $2000,--

Maar jeetje wat een verhaal weer over sublimo ;( ....sterkte en hopen dat het beter blijft gaan. _/-\o_

Poeh hey, mooi koppie zeg die jazzy!!! :P
Laatst bijgewerkt door CounTree op 02-05-14 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt