Wat gaaf Maaike! En nog gefeli!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook het liefst zo veel mogelijk het halster af heb 
Me luf it!
Gelukkig is strand maar 5 min met de auto ofzo, dus toch maar weer naar huis gegaan. Net rond half 6 kwam er een bui over met allemaal rommelen van het onweer en na 5 min was het weer over 
) maar als je er zo veel binnen moet halen is touw aanklikken een stuk sneller dan halster om dien dus zodoende dat ik toch mn best wil doen. Al zie ik het somber in omdat ze zelfs van de vliegenkap met bont enorme plekken kreeg in 2 dagen
las wel ergens dat biotine bijvoeren schijnt te helpen en dat deed ik toevallig net een week dus ben benieuwd! Oh had ook vitaminespuit gegeven en ogen zien er nu stuk rustiger uit
Morgen hoefsmid, woensdag tandarts voor Dos en donderdag oefenen met trailerladen met Dos. Druk weekje voor de boeg! 

.

zal straks eens kijken, denk dat het 6,75 is dan?
Zoals ze er dan uitzag bij aankoop
Maar ze is zooo leuk! En volgens mij alweer gegroeid, jippie! 

die van Blue is alleen erg ruim bij de keel, ze had m na een halve dag alweer verloren. Twijfel of ik het halster er overdag overheen zal doen de volgende keer. Nu met de regen is ie sowieso af! En een beetje tegen verbranding ook trouwens hoewel ze niet echt verbrandt maar wel iets rozer wordt dan in de winter 

en goed te zien wat er na de hitte ineens aan regen viel, hallo hee!