Dat komt helemaal goed met haar, weet het zeker!Dat uitzicht op Fuego
Te schattig!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat komt helemaal goed met haar, weet het zeker!
Te schattig!!
heb een Mitsubishi l400
heerlijk groot, kan straks alle spullen makkelijk meenemen naar show. Niet heel achterlijk groot dus kan ook nog normaal mee naar de supermarkt, en ik mag trailer trekken
ik ben blij iig!!
DMHorses schreef:Ik ben fan van wow, wil niet anders meer!

Omdat alles anders te lang is.. Dan zakt ook wel even de moed in je schoenen hoor
Ik heb overal al naar zitten kijken, massimo, kn, wow.... Wow vind ik ontzettend lelijk.. Zou er bijna nachtmerries van krijgen.. Plus de slechte ervaringen (funest) die mensen er al mee hebben gehad, ga ik dat risico voor DAT geld ook niet lopen..
Ik was al moedeloos, maar als ik het allemaal zo hoor bij jou, dan is het nog eens erger
Maar heb nu een 17 inch voor Pas gekocht, kleiner gaat Kieffer niet (niet die ze 2e hands verkopen iig) en dat is tot nu toe het enige zadelmerk in mijn prijsklasse dat goed ligt. Hij moet alleen even opgevuld worden, want het is net allemaal wat te plat waardoor zijn schoft niet helemaal vrij ligt..
) en is al 30 jaar zadelmaker bij de bereden politie in Amsterdam.
Moet gewoon huilen als ik bedenk dat hij gewoon doorloopt zonder te mokken, voor mij gewoon...
Hij loopt maar en doet maar en dat allemaal omdat ik dat zo graag wil.. Zonder ook maar een onvertogen woord..
Ik kan me goed voorstellen dat je hier flink van baalt. 
Je doet zo je best voor je paardje, het komt allemaal wel goed. Maar ik begrijp dat je baalt van de hele toestand en bijkomende kosten, terwijl je het juist alleen maar goed wilt doen.
Zij heeft mij destijds geholpen toen Day net terug was van weggeweest met zijn atrofie. Heeft 3 behandelingen geduurd, maar daarna liep hij weer als een zonnetje.
Ben al minder overstuur, haha.
In die tijd zou je natuurlijk een onafhankelijk persoon er nog eens naar laten kijken als je dat meer zekerheid geeft.
Gelukkig dat er een topic als dit is, waar je ervaringen kan uitwisselen. Als Jessica het niet had gezegd, waren we misschien veel minder snel bij Adrie uitgekomen en misschien sowieso zonder dit topic niet zo snel bij een Massimo. Het was voor mij een redelijk onbekend merk namelijk.
We hebben 8 juni een fotoshoot en een nieuwe outfit hoort daarbij hè? 
lekker even dressuur gereden, hij was heerlijk buigzaam. Met de middendraf helaas wel steeds z'n onderhals er op, hoop dat we daar echt aan kunnen werken met de les. Kreeg van een stalgenoot complimenten dat hij zo lekker liep!
MirandaFuego schreef:Vervelend hoor dat het allemaal zo loopt Jolin...
Maar je hoeft je niet te schamen hoor, je doet er toch alles aan en let op de signalen van je paard!
Beter dan dit..![]()
[RT-P] Paard wil niet lopen in de bak, en is buiten niet te houden.