Pfioei ik kan het allemaal ff niet bijhouden?
Zit ook op m'n Phone dus even uit m'n geheugen en bij voorbaat solly als ik iemand vergeet!
Hihi nog meer varkenbieren lotgenoten dus!
Echt errug en ja idd Gelske best de hoge drukreiniger erop!
Jee wat n uberlieve plaat zeg zo om de gup heen!
En ja merries....
Tie wilde vandaag perse voorop, heb d'r nog nooit zo hard zien draven en zelfs bokken omdat ze d'r zin niet kreeg van Lisanne.
Aaah wat n lief snoetje Joyce, jaaaaaa natuurlijk is ze nu nog te jong maar ooit wordt ze ouder he en wellicht dan? Geen idee hoor, ken hun pedigrees ook niet zo uit m'n hoofd. Zou t mooi aansluiten? En ja eens met Gelske, zo een lekker onder je kont! Is ie trouwens wel bereden?
Oooooh Roma wat een viespeukje!
Met die varkenbiergenen van Tie en nu met n schimmel dekken, als dat maar goed komt!
Ja d'r date is gaaf he? Idd hele mooie moederlijn Gelske, probeer altijd voor sterke moederlijn te gaan.
Roma, ja jij dekt idd altijd vroeg maar nu ff pas op de plaats dus mooi tijd om te bezinnen toch? Ben dan wel altijd bang dat als het dan niet meteen lukt (zoals vorig jaar met Tie) dat ik dan te laat in het seizoen kom, maar goed hou maar april aan das mooie tijd.
Benieuwd of de verkoop door gaat. Zouden ze binnen bepaalde tijd iets laten horen? En ja soms kun je het mis hebben, zelfde met mensen voor dekkingen. Kei enthousiast, tig mailtjes en bezoekjes en ja we zijn helemaal weg van m en dan uiteindelijk hoor je er niks meer van. Tegenover mensen die komen en beetje gereserveerd zijn, dat je echt denkt dit wordt niks en hoppa binnen paar dagen overeenkomst getekend en geld overgeschreven. Je weet het nooit... Time will tell!
Belangrijker: had jij bij hun een goed gevoel als toekomstige eigenaren?
Miran, mooie periode voor Aquatraining?
Eline al tijdje niks gehoord? Hoe gaat het met de meidjes?
Wat n weer weer he?! Net de horsies voor de storm binnen gezet. Nour z'n paddock is nog niet klaar maar kon hem er toch inzetten ondanks de vele bergen! Echt hilarisch net, stond ie als de lion king op zon berg haha. Er heeft iemand foto van gemaakt maar nog niet doorgestuurd dus die houden jullie tegoed!
Verder wind en regen getrotseerd voor trainingsrit met Ron, Lisanne en ondergetekende. Was echt super fijn, ook al hebben we t niet droog gehouden op t laatst. Erg gezellig en mooie 15 km volgens schema gereden. Steeds gewisseld van koppositie en stik trots op Nour die ik lekker op los teugeltje kon rijden in t groepje. En ja Tie... Die was erg bazig hihi!

Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 29-11-15 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt