Tam balen van Noah! Hoop dat het een beetje meevalt.
Kitty

Tiene wat balen! Ik snap tegenwoordig ook niks meer van sollicitatie rondes ben al tijdje bezig en echt wel op banen waar ik de ervaring voor heb maar word niet eens uitgenodigd. Aan mn brieven kan het niet liggen dus waar dan wel aan? Het is toch maar een raar zooitje als jij betere kwalificaties had maar het niet krijgt. Zuur.
Vanille ploft zowat

Chippen geen ervaring mee maar ik hoor wel meer dat het erg lang duurt. Voor Nas duurde het toen ook een tijd en uiteindelijk is die man misschien 5 minuten bezig geweest.
Nas gisteren verhuisd

Trailer was alleen lager dan Nas gewend was... ik ben gewend dat ik moet rennen om er eerder in te staan dan zij dus de subtiele aarzeling negeerde ik, kroop onder de stang door.....en Nas spurtte achteruit en trok het touw door mn handen. Zeer! Dikke blaar op mn pink kan m nog steeds niet strekken

Ze vond het maar wat spannend maar het is een kanjer hoor al snuivend toch braaf naast me blijven lopen. Op stal meteen rust en dikke vrienden met de nieuwe buurman dus dat ging helemaal goed. Vanmorgen bij geweest om haar buiten te zetten en dat ging ook prima. Staat met nog 2 merries en een heel oude ruin. Ging top, geen enkel probleem dus ik ben blij. Nu tijd om te gaan genieten en verdriet een plekje te geven. Al dringt het nog steeds niet door hoor. Gisteren hoorde ik een liedje op de radio en dacht: leuk voor een kür op muziek in de toekomst met umoyax! Zo bizar.