Tiene, wat ontzettend lief van je. Hou jezelf ook in acht he.❤️
Kan t logo nie vinden Joyce....
Andere Joyce, hihi, herkenbaar! Misschien clubje voor lotgenoten eigenaren van varkenbieren oprichten?

Zie ook zulke funny pics van je kleine meisje opduiken. Wat kan die rare gezichten trekken!

Oh wat lekker Annika morgen naar Ely! Wat n eekhoorn zeg met d'r notenzucht hihi!

Karbonade?!!!

Hoe gaat het met het aankomen Marlijn?
Miran, vind het zo klote voor je! Hond is echt n maatje, een gezinslid en dan zo plotseling, pfff....

Gelske, wat geniet ik toch steeds van je paardenplaten!

En fijn dat Sjaak het zo goed doet!
Katja, ga zo je Iltopic lezen! Gewoon lekker blijven spammen hoor, toch heerlijk om zo flieft te zijn?!

Hier ja... Durf t bijna niet te zeggen maar genoeg te doen zeg maar. Loop ook al heel de week met zon kop waar de griep net niet doorzet en tussendoor heel heftig op m'n werk geweest met ondersteunen van jongeren die voor hele grote problemen staan. Daarbij ook kids ziek thuis gehad en de paarden natuurlijk erbij. En klote weer, blegh alles zon natte zooi!

Zahra zie ik bijna aankomen en dacht echt dat ze gegroeid was maar dat bleek maar een halve cm te zijn. Misschien omdat ze gewoon zoveel groter oogt dan Tie met hogere halshouding en dat hoogbenige.
Ze had als veulen echt n tijd n korte hals en tot mijn intense vreugde (I like some neck!) zie ik dat ze dezelfde vorm en lengte als mama en broer Nour aan het krijgen is! Over flieft zijn gesproken....

Beetje slechte plaat maar ja hopelijk wel te zien?
Vandaag super SUPER les gehad van Irene. Irene had Nour gereden, daarna ik en deze les was echt een eyeopener voor mij! Paarden zijn ook zo een spiegel voor ons, voor mij, en kort samen gevat: dit was ook een wijze levensles buiten de paarden om. Blij met haar als juf!
Wat plaatjes:

Netjes wachten op gepaste afstand totdat de juf klaar is met vorige les. (Niksnie merrie uitstraling meer he Annika

En via laterale buiging naar mooi ontspannen gedragen houding! Vind m erg fijn lopen hier.