Nour gaat ook eind vh jaar in training bij Krista. Zat heel erg te dubben tussen twee trainers maar idd het elke dag naar buiten komen vind ik ontzettend belangrijk en heeft mede de doorslag gegeven! Nour komt nu ook minimaal 3 uur buiten met maatjes en wat is nou heerlijker, zeker voor n hengst, als het zo kan?
Ik opteer voor n wedstrijdlocatie tussen Brabant en Rotterdam! Kan Jes ook n keertje komen!
En jee, dat dog & horse! Zo cool! Zou er bijna n hond voor aanschaffen Hahaha!
En verder weet ze exact hoe een paard anatomisch in elkaar zit en kijkt ze super goed naar welke oefeningen ieder paard nodig heeft en ook daadwerkelijk aankan. Overigens zweren wij ook bij Paulette, wauwie wat heeft zij veel kennis over jou eigen lichaam en dat van je paard. Paulette en Krista sluiten ook heel fijn bij elkaar aan vind ik, dus top combo!
We boffen allemaal maar met die arabieren instructeurs om ons heen
Maar na wat opstart frustraties uiteindelijk weer heerlijk getrained en gooide mevrouw er ineens een onwijs soepele dansende schouder binnenwaarts uit
Iets waar ze normaal heel veel moeite mee heeft. Geen idee waardoor het kwam, misschien toch omdat ik veel rustiger met me handen aan het worden ben en veel meer op me zit begin te rijden, maar ik voelde met net anky

Gaat echt helemaal goed komen, dat hek achterwaarts draaide Daan z'n hoef toch ook niet voor om haha!

Jullie houden t tegoed!