Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonjoy schreef:dakhilah schreef:hoi allemaal,
De beste wensen ook allemaal voor 2010...
Ik heb m'n 1e zelf gemaakte "showhalstertje " af en voor een aller 1e is het wel ok gelukt...foto's volgen nog wel een keer ....ben niet zo'n handige daar in!
Hij is iig voor m'n vos merrie Extasia bestemd ,het is een en al BLING, het past haar prima en staat haar ook beeldig!
gr,sas.
Ben benieuwd naar foto's van Extasia met het halster!
zoralena schreef:woehoew, eindelijk heb ik mijn eigen site gemaakt voor de arabische showhalsters enzo!![]()
Ik ben er nog druk aan bezig, maar voor de nieuwsgierigen kan je gerust al eens een kijkje nemen![]()
http://www.everyoneweb.com/Faras
reacties en opmerkingen zijn zeker welkom ( en ik weet dat er nog foto's op moeten en meer uitleg maar daar werk ik dus nog aan)
Hoe gaat het voor de rest nog met iedereen zijn creaties?
Het is hier namelijk erg stilletjes![]()
Groetjes!
Oliiviia schreef:zoralena schreef:woehoew, eindelijk heb ik mijn eigen site gemaakt voor de arabische showhalsters enzo!![]()
Ik ben er nog druk aan bezig, maar voor de nieuwsgierigen kan je gerust al eens een kijkje nemen![]()
http://www.everyoneweb.com/Faras
reacties en opmerkingen zijn zeker welkom ( en ik weet dat er nog foto's op moeten en meer uitleg maar daar werk ik dus nog aan)
Hoe gaat het voor de rest nog met iedereen zijn creaties?
Het is hier namelijk erg stilletjes![]()
Groetjes!
Je site doet het bij mij niet?
Spijtig
Bonjoy schreef:Oke dat kan inderdaad. Maar ik heb ergens liever geen foto bij staan, dan dat het een foto van een ander is. Het kan eventuele klanten op het verkeerde been brengen, en dat zou jammer zijn. En daarbij zit je ook met auteursrecht en dat hele feest.
toeka schreef:Sommige mensen waarderen dat idd niet als je geen toestemming hebt gevraagd om er zomaar foto's van te posten.
Verder ziet je website er leuk uit hoor! Zet je nog foto's van je eigen creaties neer?