Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:15

Ga er ook maar eentje proberen te maken!
Er zitten echt super leuke tussen!

jokari

Re: Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:47

ow jee, moet ik jullie ook nog beste wensen voor 2010 wensen. :D
Bij deze...

nog meer blingbling Jalenka ? Jij gebruikte toch al swarovski ?

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:50

Op dat leren halster zitten hotfix rhinestones, dat is geen swarovski. Bij andere halsters gebruik ik van alles, heb ook wel eens swarovski gebruikt bij versiering maar niet veel.
Ik heb mooie steentjes besteld in een zilverkleurig huisje die je in nylon of leer kan slaan, ik had alleen niet goed naar de maat gekeken. Ze zijn 6 mm maar ik had niet gedacht dat dat zo klein was :P Ik ga kijken of ik ze nog ga gebruiken of misschien bij bestel want heb er nu niet genoeg vind ik.

http://www.boomsma.nl/popup.php?/pictur ... p/3071.jpg
http://www.boomsma.nl/popup.php?/pictur ... p/3070.jpg
Deze steentjes heb ik in een zilveren kastje. Ze zijn echt heel mooi en glimmen erg, maar als ik er
echt genoeg wil hebben om de neusriem zo te versieren net als met hotfix dan ben je wel een vermogen kwijt.

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:28

Bonjoy schreef:
dakhilah schreef:
hoi allemaal,
De beste wensen ook allemaal voor 2010...
Ik heb m'n 1e zelf gemaakte "showhalstertje " af en voor een aller 1e is het wel ok gelukt...foto's volgen nog wel een keer ....ben niet zo'n handige daar in!
Hij is iig voor m'n vos merrie Extasia bestemd ,het is een en al BLING, het past haar prima en staat haar ook beeldig!
gr,sas.

Ben benieuwd naar foto's van Extasia met het halster! :D

Hoi Bonjoy,
Jaaaaaaa dat begrijp ik , ze was je knuffelbeertje he toendertijd bij Marion +:)+ ...
Ik zal van de week eens kijken of ze wil blijven plakken op foto en dan stuur ik het tzt wel even door om te laten plaatsen :+
gr,sas.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:47

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:53

Zohee die is inderdaad lekker blingbling!!! :D

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:41

:D DANK JE WEL VOOR HET PLAAAAAATSEN :D

Nee hoor dit is niet geplakt , dit zijn 4 strengen op rij om de beurt erop genaait steentje voor steentje := }:0 en wat een klus zeg _O-... maar irl heel gaaf en het staat haar ook heel tof ...ondanks dat het alleen bling is is het toch heel smaakvol en chique op het hoofdje *-:) :wow:
Ik heb dit van de markt , het is een zwaardere en sterke kwaliteit ...'t was ook niet echt "goedkoop"...maar goed ,het is voor Extasia , het is haaaaar halstertje dus dan moet het meteen goed he *D ..
Ik heb iig heel veel schik gehad met freubelen en weer veel geleerd *\o/* +:)+ ....op naar de volgende :x +:)+

@ Bonjoy wat heb je leuke foto's van je sneeuw knuffels :+:
gr,sas.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:29

GRAAG GEDAAN :D

Tjee Sas wat een werk! Maar het ziet er wel heel erg mooi uit! Ik kan me voorstellen juist doordat alles BLING is dat het een mooi effect geeft. Ik ben erg benieuwd hoe het op je merrie staat, dus als ik weer wat foto's voor je moet plaatsen dan geef je maar een gil!

Edit: Jalenka_Kiya @ [ITP] Arabische merrie in de sneeuw
We vervelen ons soms zo met de sneeuw dus een vriendin heeft weer mooie plaatjes geschoten van Kiya, dit keer met een heleboel halsters die ik hier thuis heb liggen.

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:12

Reply gegeven in dat topic ;) vindt ze super hoor je creaties ;)

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:35

Ik zou graag zo'n showhalster maken.
Maar ik kan de foto's niet zien? ;(

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:36

Verspreid door het topic staan gigantisch veel foto's ;).

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:41

Bonjoy schreef:
Verspreid door het topic staan gigantisch veel foto's ;).

Maar ik heb het over de uitleg
:D

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 23:35

zoralena schreef:
woehoew, eindelijk heb ik mijn eigen site gemaakt voor de arabische showhalsters enzo! :D
Ik ben er nog druk aan bezig, maar voor de nieuwsgierigen kan je gerust al eens een kijkje nemen ;)

http://www.everyoneweb.com/Faras

reacties en opmerkingen zijn zeker welkom ( en ik weet dat er nog foto's op moeten en meer uitleg maar daar werk ik dus nog aan :o )

Hoe gaat het voor de rest nog met iedereen zijn creaties?
Het is hier namelijk erg stilletjes :z

Groetjes!

Je site doet het bij mij niet?
Spijtig ;)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:42

Nou dames, wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt! Ik heb de afgelopen dagen het gehele topic doorgelezen. Het gefröbel werkt bij mij altijd aanstekelijk, vooral met zulke mooie voorbeelden.

Wat altijd een klein beetje jammer is, is dat er inmiddels een hoop foto's niet meer actief zijn of dat er verwijzingen naar online albums staan die niet meer bestaan. :o Maar er staan er gelukkig nog genoeg om van te genieten!

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:31

Oliiviia schreef:
zoralena schreef:
woehoew, eindelijk heb ik mijn eigen site gemaakt voor de arabische showhalsters enzo! :D
Ik ben er nog druk aan bezig, maar voor de nieuwsgierigen kan je gerust al eens een kijkje nemen ;)

http://www.everyoneweb.com/Faras

reacties en opmerkingen zijn zeker welkom ( en ik weet dat er nog foto's op moeten en meer uitleg maar daar werk ik dus nog aan :o )

Hoe gaat het voor de rest nog met iedereen zijn creaties?
Het is hier namelijk erg stilletjes :z

Groetjes!

Je site doet het bij mij niet?
Spijtig ;)

Hoi,
Ik heb een nieuwe site aangemaakt, ziet er ietsje beter uit nu;
www.faras.weebly.com
je helpt me er enorm mee want ik spaar voor een paardje terug te kopen dat ik 2 jaar terug onder mijn hoede nam toen hij bijna dood was.
Toen het weer beter ging werd hij in een trailer gestampt en weggevoerd..
vandaag zag ik hem opnieuw te koop staan, maar ik moet dus eerst genoeg gespaard hebben..
groetjes

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:37

Ik vind je site er leuk uitzien, maar ik zou foto's van je eigen werk erop zetten, niet van werk dat door anderen is gemaakt ;)

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:39

Bonjoy schreef:
Ik vind je site er leuk uitzien, maar ik zou foto's van je eigen werk erop zetten, niet van werk dat door anderen is gemaakt ;)

er staan er 2 op die niet van mij zijn inderdaad, omdat ik mijn eigen foto's op enkele na kwijt ben..
pc crash :(

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:43

Oke dat kan inderdaad. Maar ik heb ergens liever geen foto bij staan, dan dat het een foto van een ander is. Het kan eventuele klanten op het verkeerde been brengen, en dat zou jammer zijn ;). En daarbij zit je ook met auteursrecht en dat hele feest.

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:45

Bonjoy schreef:
Oke dat kan inderdaad. Maar ik heb ergens liever geen foto bij staan, dan dat het een foto van een ander is. Het kan eventuele klanten op het verkeerde been brengen, en dat zou jammer zijn ;). En daarbij zit je ook met auteursrecht en dat hele feest.

Hmm je hebt wel gelijk, ik verander ze zodra ik nieuwe heb ( na mijn laatste examen donderdag begin ik opnieuw te knutselen:D )

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:56

Oke :D Ik bedoel het niet als aanval hoor, het is een tip :D

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:57

Bonjoy schreef:
Oke :D Ik bedoel het niet als aanval hoor, het is een tip :D

Uhu, ik weet het, dankje ;)

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:22

Mooie site!
En mooie halsters voorbij zien komen *D
Mooi die sneeuwfoto's jalenka! En zo met je halsters erop. Geeft een ontzettend leuke uitstraling.

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:31

dank je toeka. Heb er wel 2 foto's mogen afhalen omdat ik de eigenaar pisnijdig op mijn dak heb gekregen. Iemand had hier geen geduld om te wachten tot ze ervan waren wat binnen de komende weken ging gebeuren. Nou goed, ze zijn ervan.

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:36

Sommige mensen waarderen dat idd niet als je geen toestemming hebt gevraagd om er zomaar foto's van te posten.
Verder ziet je website er leuk uit hoor! Zet je nog foto's van je eigen creaties neer?

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:38

toeka schreef:
Sommige mensen waarderen dat idd niet als je geen toestemming hebt gevraagd om er zomaar foto's van te posten.
Verder ziet je website er leuk uit hoor! Zet je nog foto's van je eigen creaties neer?

Nee dat weet ik en ik heb ook tegen elke persoon eerlijk gezegd dat dat niet mijn creatie was, maar goed. Ja ik begin na mijn laatste examen (morgen) met de bestellingen te maken. Er komt van elke set dan een foto op de site te staan. Midden maart ga ik naar een arabische stoeterij voor foto's, dus ze komen eraan :o