[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:27

Ik zal er eens werk van maken :D Later :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:54

Allbreed is heel gemakkelijk! :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 09:26

Ah set, sneu dat het zo warm wordt voor dr maar zoals je zelf al zei, de laatste loodjes wegen het zwaarst.. :=

Haha Fuego en zn knuffelshet :D

Lekker ritje hoor nicky! Ben jaloers op al die mooie routes haha.

Ik heb gister ook een avondritje gemaakt samen met geisha. Super lekker zo met zonsondergang!
Lekker even een flink galopje gemaakt. Zo machtig voel ik me dan!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 09:37

Fijn dat het met Geisha beter gaat, Kelly, ik hoor goede verhalen over die Equilin!

Het kon gewoon veel handiger met chippen, volgens mij hebben we dezelfde man gehad als jij, Lisa. Ik had het AVS gebeld waar de chipper bleef aangezien Euforio in september naar de Eiffel gaat en het dan wel handig is als hij een paspoort heeft :+ Toen belde hij gelukkig vlot om een afspraak te maken.

Lieve foto van Zos en Fuego!

Arme Set, het is ook niet niks om drachtig te zijn met dit warme weer :(:)

Gaaf hoor, zo'n lekker avondritje!

Gelukkig vond Eufje me nog lief gisteren <3 Lief, makkelijk kind, zo blij met hem!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:24

Hmm lekker hapje manen denk Fuego :+

Set krijgt het zwaar komende dagen...

Euf wordt knap! Ze worden altijd zo mooi als ze de babyharen loslaten!

Niet schrikken maar ik ga dinsdagochtend met Dayem naar Utrecht. Ik ga hem helemaal binnenste buiten laten keren. Had vandaag les en zijn na 5 min gestopt. Hij was zo extreem aan het knarsen, er zit iets echt niet lekker... Al die vage klachten (hoesten, suf, kortademig, nog lang staan pompen na licht werk, etc) erbij opgeteld hebben mij doen beslissen hem mee te nemen. M'n nieuwe verzekeringsjaar gaat toch volgende maand in, haal ik ook nog eens wat geld terug uit die verzekering :+

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:29

Jeetje, wat vervelend, Nicky, maar dan kan je hem beter maar helemaal door laten lichten!

Afbeelding

Afbeelding

Eufje gister <3

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:46

Knappe Euf :D

Vervelend Nicky. Hoop dat ze wat kunnen vinden. Hij is al een hele tijd net niet helemaal in orde toch? Lees steeds van die kleine klachtjes. Hoop voor je dat er wat uit komt waar je wat mee kan!

Zat op fb al mee te genieten van je avondritje, ik wil ook! :D

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:49

Vervelend nicky! Maar wel goed dat je hem even helenaal na laat checken. Ben benieuwd! Is het de ene keer wel en de andere keer niet?

Annika wat is euffie knap! Zal ik binnekort nog wat foto's komen maken voor dat die naar de eiffel gaat? :D
Ja die equilin is super. Daar zit schijnbaar alles in wat de meeste paarden die hooi en brok krijgen, tekort komen. Bij ons op stal krijgen veel paarden het. Blijven ze lekker vol van ook. Het is wel duur.. := . € 43,00 voor een zak waar ik een week of 4 tot 6 mee doe.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:20

Het gekke is dat hij het op buitenrit helemaal niet doet (afgeleid, plezier, .....). Dat knarsen heeft ie idd al een hele tijd. Ik denk dat het echt begon in november ofzo. Maar het wordt steeds erger. Ik neem hem dinsdag ook nuchter mee, mochten ze een maagscopie willen maken. Arm paard mag geen bodembedekking in z'n stal, vanaf 21:00 niet meer eten en vanaf 6:00 niet meer drinken :(:) Maar ja, liever een keertje te veel naar de kliniek dan te weinig.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:23

Aghossie. In een kale stal.. maar gelukkig is het maar voor 1 nachtje. Beter te veel inderdaad dan te weinig.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 14:02

Lastig Nicky! Wel slim om hem dan eens helemaal door te halen :j vond je filmpje met de koeien zo leuk, helemaal aan het knorren :))
Set lijkt het zwaar te hebben, arm meisje :(:) gaat het de komende dagen daar ook zo ontzettend warm worden?
Euffie wordt steeds leuker, lekker bekkie heeft ie toch :+:
Fu en Zos lekker aan het knuffelen, aaaah <3

Noah gaat goed met zn wondjes, de kleine hebben al heel veel haartjes er op! :D
De springwedstrijd was een beetje een aanfluiting vorige week := parcours donderdag was ik er bijna af gevallen _O- hij stopte in zn afzet, met zn voorbenen dwars door de hindernis. Ik zat ergens tussen z'n oren, gelukkig ging hij niet aan de kletter := mezelf terug het zadel in gekregen (wonderbaarlijk genoeg :") ) daarna nog een stop op een hindernis verderop, en op de laatste nog een stop dus uitgebeld.
Vrijdag ging wat beter maar nog steeds ging het voor geen ene meter := ene hindernis kroop hij bijna onder, andere sprong hij veel te vroeg af, dan weer een keer dwars er doorheen, dan weer veeeeel te hoog er over, weg sprinten na de hindernis... maf beest :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 16:03

maagscope :r super naar!! Hoop dat alles mee valt met je mannetje

Zodra Zaraar mag gaan draven met z'n pees laat ik hem door de osteopaat eens goed bekijken, hij heeft ook allemaal vage dingetjes zoals spontaan vocht voor z'n koker, schommelende temperatuur, ineens groene klodders uit z'n neus, dan weer helemaal niets. En dat alles terwijl hij wel fit is en er goed uit ziet...Klopt dus ook ergens in z'n huishouding iets niet.

Arie was super snel gechipt. Oortje vast en hoppa. Paarden zijn verplicht binnen 6 maanden een eigen paspoort te hebben dus ze hebben bij jou niet gek lang meer Yildiz ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 16:43

oh vervelend Nicky :( succes

Euf petebaby <3 wat was hij toch nog klein toen hij in mijn schoot landde _O-

Ha Tam af en toe mag het wel minder gaan toch :D jullie gaan meestal zo lekker!

Vervelend ook van Zaar

Set nu 307 dagen, schiet al op, hittegolf straks achter de kiezen haha. Vandaag was ze heel vrolijk, in Groningen is het nog goed te doen met een lekkere wind.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 16:49

nog 2 weekjes Katja :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 16:53

Ja maar ik weet niet hoe lang het nog echt duurt :D uier en banden laten nog te wensen over! Gelukkig kan dat heel hard gaan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 16:56

geduld is een hele schone zaak :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:00

heb ik ook wel hoor, mijn merrietje is gewoon nog niet af :P (al voelt het als een hengst grr)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:27

ik zeg niet meer hopen of verwachten, kan het ook niet tegenvallen :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:45

dat snap ik ook wel :+ ik verwacht ook niks

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:55

Laatste loodjes... Al nesteldrang Katja? ;) Wil je graag n merrie?

Vreemde vage klachten Zaraar, nie fijn nie... Heb je zelf enig idee wat t zou kunnen zijn?

Ja ze moeten idd voortmaken. Dalijk krijg ik nog n boete! >;) Dus heb maar mailtje gestuurd..

Jazzy vandaag laatste keer gescand op 53 dagen....check baby check! +:)+ :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:58

fijn dat jazzy nog drachtig is! voorkeur voor merrie ja maar zolang alles goed gaat en gezond is ga ik niet klagen :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 18:11

Zaraar gekke kwaaltjes, slim om hem ook even na te laten kijken :j Noah moet binnenkort ook weer naar de osteopaat.
Jazzy nog drachtig, en Set alweer bijna klaar met veulie :D gezond boven alles inderdaad :)

Kat klopt hoor, en gisteren liep hij echt als een zonnetje met dressuren dus ach :+ je kan niet alles hebben he :Y)

Ik ga vanavond een bank en 4 eettafelstoelen ophalen! :D nu alleen nog een tv en dan zijn mn woonkamer en eethoek compleet!

Nadeel is dat ik alles voorlopig thuis in de woonkamer heb staan want ik krijg 4 augustus de sleutel, en moet dan eerst de slaapkamer keuken en woonkamer schilderen :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 22:00

Super van Jazzy :)

Hij heeft klachten waar ik geen pepernoot van kan maken. Ineens slappe schijt, vocht in z'n koker of been, schommelende temperatuur etc etc. Maar wel super mooi in z'n vacht, glimt, is fit, eet goed drinkt goed slaapt goed. Dus geen idee ;)

Geen schuur waar je spullen in kunnen Tamara?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 22:07

set_elkol schreef:
dat snap ik ook wel :+ ik verwacht ook niks

Jawel toch?? Een veulentje <3
:D

Ben benieuwd of en wat er uit komt Nicky, denk dat het geen gek besluit is, succes!

Ook voor jou Lisa: nooit verkeerd om het even te laten controleren! Djuun gaat volgende maand ook weer :)

Gefeliciteerd Yildiz! :)

Hmm Noah had een off momentje dus :\ En je hebt niet eens ene merrie :') Hopelijk volgende keer weer vol enthousiasme Tam! :)

Ooh als straks dat muisgrijze vachtje van Euf af is, is het helemaal een knappe kerel <3

Wat een heerlijke Miranda foto weer Miran, leuke pic van je mannen 8-)

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 22:31

Goed dat je hem meeneemt naar de kliniek Nicky! Sharif is als jaarling ook naar kliniek geweest (knarsetande oa ook) en bij hem hebben ze toen ook maagscopie gedaan.

Annika wat is Eufje leuk <3, begint ook goed te verkleuren :)!

Ik heb vandaag enkele foto's genomen van Vanille haar buik, die staat echt ZO dik :wow:
Terwijl ze toch echt maar in februari haar beeb krijgt :'). En heb besloten van volgende week toch de DA te laten komen voor haar en Bieke te scannen.

Zij-aanzicht :

Afbeelding

Bovenaanzicht :

Afbeelding

En ook nog een foto gemaakt van knappe Sheitan :D

Afbeelding

Hij begint rond zijn oogjes en neusje ook al mooi zwart te kleuren :)