[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:30

Kelly, jij ook van harte met je huisje. Vandaag de sleutel las ik? :D Heb je foto's? Waar ga je ergens wonen?

Fijn dat Euforio zo braaf was :) Wel jammer dat sommige mensen zo weinig geduld hebben met paarden... maakt het zoveel makkelijker.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:31

Even terug gelezen. Miranda jij vroeg het haha. Ja er zit zeker meer spier op. Ruggengraat is nog wel zichtbaar maar al veel minder. Ik zag vd week een foto op me telefoon van 4 maanden geleden. Ik schrok me rot := . Bizar hoe ze er uit zag. Durf hem ook niet te plaatsen haha. Dat zie je dan achteraf pas he! :=
Ook haar bovenste bilspieren zijn al flink aan het groeien. vooral na het werk ziet ze er goed uit. Dan zijn alle spiertjes nog zichtbaar hihi.

kellaxy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:35

Dankjewel! In Vlaardingen heel dichtbij mijn moeder. Is voor mij vooral handig omdat alledrie de honden die bij mijn moeder zitten, eigenlijk van mij zijn. :=

Is makkelijk met uitlaten, kunnen we verdelen nu :j
Het is een drie, voorheen vier, kamer flatje. Grote huiskamer en 2 relatief kleine slaapkamers. Met balkonnetje. Is even wennen, wij hebben hier voor twee keer particulier gehuurd en dat waren geweldig mooie huizen. Maar goed, wij zaten bij mijn moeder dus ik ben allang blij! Ik zal later foto's plaatsen. Jouw huisje ziet er ook leuk uit zeg! Ligt al een vloer in ook zag ik?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:43

Yup, is een woonkamer+keuken, slaapkamer en badkamer, met een brede galerij die aan onze kant doodloopt (heb ook maar 1 buurvrouw), dus is eigenlijk een ruim balkon. Vloer ligt er al in en de muren hoeven vermoedelijk maar 1 laagje verf te hebben, dus dat is ook niet zo'n bijster groot probleem :)

Klinkt leuk hoor. Jullie hebben twee keer eerder gehuurd al? Waarom ben je daar weggegaan dan?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:51

Oh lekker hoor! Ziet er leuk uit. Wij moeten wel verven, wat behangen en de vloer leggen.
En het huis schijnt gehorig te zijn helaas.

Het eerste huis was maar voor max twee jaar en met dat vooruitzicht wilde ik me eigenlijk niet nog meer hechten aan dat huis. Achteraf veel spijt hoor! Tweede huis bleek dat de verhuurder helemaal geen vergunningen had om het huis te verbouwen en te splitsen waardoor wij ons niet konden inschrijven en er dus zo achter kwamen. Ging allemaal via een makelaar en met contract uiteraard dus totaal geen vermoeden. Toen we zagen dat we 12 bulgaarse buren in 1 woning boven ons hadsen, wel natuurlijk haha :')

We kregen de tijd om een woning te zoeken maar naarmate de tijd verstreek ging de verhuurder dreigen met uitzetting. We stonden machteloos want de gemeente kon ook niks doen. Toen besloten dat we maar bij mijn moeder gingen wonen. Pff 2 valkparkieten tijdelijk bij een kennis en de poes mee naar mn ma. Die heeft het erg naar haar zin hier buiten. Ik ben bang dat die trouwens ons nieuwe huis niet als haar huis gaat zien. Het is werkelijk 20 sec. Lopen :=

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:55

Wellicht helpt het bij de poes om haar een poosje binnen te houden? Zodat ze eerst aan het huis zelf kan wennen?

Nare situaties zeg bij dat tweede huis, gelukkig alles op zijn pootjes terecht gekomen. En nu weer lekker op jezelf, fijn toch. Hopen dat het jullie gaat bevallen.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:59

Ja ik hoop het ook. Lief dat je het vroeg :D

Jullie al een planning over wanneer jullie er in willen zitten?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:01

:)

Nou, ik hoop eigenlijk begin augustus al over te zijn, zodat de nieuwe huurder dan in mijn kamer kan. Het duurt dan nog wel even voordat het echt bewoonbaar is hoor, want Desiree moet dan ook nog verhuisd en er zal dan nog zat moeten gebeuren, maar mijn kamer zal dan in elk geval leeg zijn.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:12

Ahh oke. Ben benieuwd, spannend hoor!
Wij hopen er niet a.s. weekend maar het weekend er op wel in te zitten. :j

:')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:22

Wauw, dat gaat ook wel hard dan! En dan moet je voor die tijd alles geklust hebben? Jij gaat het nog druk krijgen dus :=

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:23

Gaaf je huisje Kel!

Volgens mij heb ik die man ook wel eens gehad om een veulen te chippen en schetsen Annika. Ging allemaal een beetje grof :+

Zoals jullie waarschijnlijk wel op FB hebben gezien hebben wij gister echt heerlijk gereden! Wat een mooie brede harde paden daar zeg! :) En de koetjes, die waren echt geinig.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 17:17

Nicky, de kerel die vorig jaar bij jullie schetste heeft Arie ook gedaan. Hele rustige man juist heel duidelijk gewoon doen wat gedaan moest. Meneer Dubbeldam was dat.
Heb nog geen telefoontje gehad ervoor...hoop wel dat ze een beetje bijtijds kan worden gedaan, mevrouw wordt steeds sterker en feller...

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 17:31

Aah wat is Adje leuk Tieneke! Hij doet me wel een beetje aan Jas denken! Handige harry met zijn schram :+ Die foto van de beide mannen heeft wel iets speciaals!

Balen dat meneer de chipper niet zo handig was! Hier is oor Moyo en Jas een heel rustige meneer geweest die ook New Forest of Welsh pony's o.i.d. deed, geen idee verder wie dat was. Toch fijn dat Euf wel braaf was!

Wat goed dat Geisha zich zoveel beter voelt Kelly, ik vind haar er ook beter uit zien!

Gefeliciteerd met jullie huisjes Eline en Kelly (en Tam had geloof ik ook een huisje hè?) Heel tof! Zo te lezen krijgen jullie het nog wel druk maar dan heb je ook wat!

Leuk leuk Nicky!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:33

Maaike, wat een lieffie!

En Sahn, wat een knap duo zijn jullie! :))

Lekker hoe Dayem bezig is met die bal! :P

Djuun heft een sportieve coupe!
Gaat ze nu ook sneller lopen? :P

Mish is lekker kamelig.. :+

Goed hè Jessica, die knol van je is een topper!

Yus kan zo lekker genieten van haar eten..
En die kleine kijkt al over de deur!!

Leuk hoor Tieneke, mooie paardjes!

Mooi zo Kelly!
Blijf wel opletten dat ze niet té druk wordt want dan gaat het tegenwerken.
Succes met je huis!

Hier gaat alles z'n gangetje, de paarden hebben een heel groot stuk want het is gemaaid, ze gingen even lekker uit hun dak..had Fuego toch nog even aan zijn conditie gewerkt want met rijden ben ik eerder uitgeput dan hem. :')
Ze houden nog steeds van elkaar!
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:39

Lijkt Fu nou slank of houdt hij zijn buik in? :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:58

Bij jouw paard vergeleken lijkt alles slank. :P
Hij is misschien iets slanker maar heeft nog steeds gewoon een bierbuik. :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:02

Zosja helpt hem verhullen :D

Set heeft het erg zwaar : Ze viel enorm uit tegen Blue en had echt een humeurtje. Stampen, kont tegen de muur gooien. Op de laatste foto is wel haar gespannen strakke bekkie te zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leuk je buitenritje in het Amsterdamse bos nicky!

Lekker die appartementjes, verhuizen is veel gedoe maar ook best leuk en opruimend

Ik vind Adrahil echt knap, helemaal mijn smaak. Wat is nou de afstamming?

Arme Eufie, tis ook wat dat chippen!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:07

Arme Set, maar misschien gaat het morgen weer wat beter..wel niet zo fijn dat het weer zo heet wordt, het kan ook nooit eens normaal..

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:09

Woogy schreef:
Nicky, de kerel die vorig jaar bij jullie schetste heeft Arie ook gedaan. Hele rustige man juist heel duidelijk gewoon doen wat gedaan moest. Meneer Dubbeldam was dat.
Heb nog geen telefoontje gehad ervoor...hoop wel dat ze een beetje bijtijds kan worden gedaan, mevrouw wordt steeds sterker en feller...

Mijn februarimeisje is nog steeds niet geschetst! Maar soi, omdat Jazzy naar AVS overgeschreven moet worden en dus ook geschetst moet worden zal dat wel gelijk lopen, maar toch... Meisje mag onderhand d'r eigen paspoort! :P

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten op west! *\o/* Ook heel trots op de DAWRA kanjers die zich liberty champion én reserve champion mochten noemen!

Leuke foto van Fuego! Net of ie 'n knuffelbeest vast heeft, maar dat is feitelijk ook zo toch? :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:15

Haha, nouwwww Zosja is meer een soort Chucky.. :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:16

MirandaFuego schreef:
Arme Set, maar misschien gaat het morgen weer wat beter..wel niet zo fijn dat het weer zo heet wordt, het kan ook nooit eens normaal..

Vandaag was het weer ook prima, wat koeler, klein beetje regen. Heb het erg met haar te doen, vooral omdat je niks uit kan richten!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:18

Adje is een Aja Justified zoontje en uit een dochter van een Sanadik el Shaklan :-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:19

staat hij op allbreedpedigree?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:20

Nee nog niet denk ik, wel in de database van het Baps (Eccentric Joy).

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:26

:D oke