2 maanden lang alleen maar gestapt en gegaloppeerd, maar gisteravond draafde ze de hele paddock rond, met haar plumeau-staartje omhoog natuurlijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kellaxy schreef:Oh misschien zie ik het in reallife!![]()
Ik kom trouwens met een vriendin, me auto is kaduuk en staat bij de garage!
Ik heb trouwens druppels gehad van de osteopaat voor dr lever.. homeopatisch! Iemand wel is van gehoord?
kellaxy schreef:Oh misschien zie ik het in reallife!![]()
Ik kom trouwens met een vriendin, me auto is kaduuk en staat bij de garage!
Ik heb trouwens druppels gehad van de osteopaat voor dr lever.. homeopatisch! Iemand wel is van gehoord?
ShamalArabs schreef:joysjuh1987 schreef:@shamal hoeveel kun je er thuis stallen dan als ik vragen mag
Thuis nietsmaar waar we nu huren kan ik verbouwen en doen wat ik wil, we mogen 50 paarden houden zonder vergunning daar met alleen meldingsplicht, alles boven de 50 moet ik even een vergunning voor hebben, die ik zonder meer krijg
maar daar is het land gewoon niet genoeg voor vind ik
met 20 - 24 die overdag buiten zijn en 's nachts op stal, het jaarrond en met bijvoeren in de wintermaanden op het land als het gras op is, dan zit het wel een beetje vol
![]()
Nu met 16 waarvan 4 veulens ben ik nog niet aan bijvoeren toe, er staat nog flink gras op
Ze hebben uiteraard wel de volle binnen-tijd hooi tot hun beschikking. ze kunnen dus onbeperkt eten.
barbaras schreef:Wij hebben zo'n rek voor de paarden buiten staan, voor de stallen heb ik een groot afdak dus staan ze ook lekker droog te eten en ik vind het veiliger dan in stal.Ik zou ook niet meer paarden willen hoor maar wij willen in de toekomst toch het liefst ooit nog een oud boerderijtje met wat land zodat ook wij de paardjes thuis kunnen hebben....scheelt een hoop heen en weer gecross naar stal....wil van de winter in de stallen eens slowfeeders proberen, bij paardendrogist hebben ze er waar 50 kg in kan....dan hoef ik iig twee voerbeurten minder en wil ik digitale camera's zodat ik ze wel kan zien om te checken....hoe doen jullie dat? ik ga met dit weer ongeveer vier keer per dag naar stal. wil ze niet buiten hebben voordat ze een flinke portie hooi binnen hebben dus rij me soms de blubbers, maar straks met de sneeuw en die kleine meid moet wel eens mee toch maar wat anders proberen...