2 maanden lang alleen maar gestapt en gegaloppeerd, maar gisteravond draafde ze de hele paddock rond, met haar plumeau-staartje omhoog natuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Laatst al een heel gaaf huis + grond gezien, maar eerst nog effe sparen en kijken of we het met elkaar uithouden
(Vast wel).
. Maar hoe verder weg, hoe goedkoper het word.. 
Faciliteiten zijn fijn, maar welzijn van m'n paard staat toch echt ver bovenop. Hier dan ook erg blij met onze stal
Op basis van DHZ, heeeerlijk trouwens, en paard die 's zomers 24/7 op de wei staat en 's winters overdag op de wei en 's nachts op stal. Zou nooit meer anders willen

De osteo is nu in die 2 jaar, 2x geweest. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Vind het een fijne wetenschap of je paard iets mankeert of niet qua rug etc.
Tis een fijne check-up!
Ontzettend linksgebogen. Bij de 1e behandeling werd het voor ons eigenlijk ook duidelijk dat daar veel problemen uit voort kwamen met longeren en nageven. Na die behandeling wat huiswerk gekregen, maar osteo zag het somber in dat we haar nog echt een stuk rechter konden krijgen. Paar maandjes terug 2e behandeling gehad, en ze vond Shief al 75% rechter geworden haha had ze nooit verwacht.. Zo zie je maar wat een behandeling kan doen, het werken en longeren etc is zoveel makkelijker sinds die 1e behandeling
Ik zeg doen 

Ben benieuwd naar een filmpje hoor!
En hopen dat zowel zij als Umoyax niet flippen door het weer
Gister en eergister ook al weinig kunnen doen dus eigenlijk staan ze al sinds woensdag ''stil'' en daar worden ze beide niet even vrolijk van

kellaxy schreef:Oh misschien zie ik het in reallife!![]()
Ik kom trouwens met een vriendin, me auto is kaduuk en staat bij de garage!
Ik heb trouwens druppels gehad van de osteopaat voor dr lever.. homeopatisch! Iemand wel is van gehoord?
kellaxy schreef:Oh misschien zie ik het in reallife!![]()
Ik kom trouwens met een vriendin, me auto is kaduuk en staat bij de garage!
Ik heb trouwens druppels gehad van de osteopaat voor dr lever.. homeopatisch! Iemand wel is van gehoord?
Welke druppels heb je gekregen? Paard bij mij op stal krijgt ook zulke druppels voor z'n lever, doet hij het goed op.
ShamalArabs schreef:joysjuh1987 schreef:@shamal hoeveel kun je er thuis stallen dan als ik vragen mag
Thuis nietsmaar waar we nu huren kan ik verbouwen en doen wat ik wil, we mogen 50 paarden houden zonder vergunning daar met alleen meldingsplicht, alles boven de 50 moet ik even een vergunning voor hebben, die ik zonder meer krijg
maar daar is het land gewoon niet genoeg voor vind ik
met 20 - 24 die overdag buiten zijn en 's nachts op stal, het jaarrond en met bijvoeren in de wintermaanden op het land als het gras op is, dan zit het wel een beetje vol
![]()
Nu met 16 waarvan 4 veulens ben ik nog niet aan bijvoeren toe, er staat nog flink gras op
Ze hebben uiteraard wel de volle binnen-tijd hooi tot hun beschikking. ze kunnen dus onbeperkt eten.
Dat is toch allemaal zwart zand, of zie ik dat verkeerd?
Kan wezen hoor, rij af en toe langs aangezien ik nu haast in Hardenberg woon. barbaras schreef:Wij hebben zo'n rek voor de paarden buiten staan, voor de stallen heb ik een groot afdak dus staan ze ook lekker droog te eten en ik vind het veiliger dan in stal.Ik zou ook niet meer paarden willen hoor maar wij willen in de toekomst toch het liefst ooit nog een oud boerderijtje met wat land zodat ook wij de paardjes thuis kunnen hebben....scheelt een hoop heen en weer gecross naar stal....wil van de winter in de stallen eens slowfeeders proberen, bij paardendrogist hebben ze er waar 50 kg in kan....dan hoef ik iig twee voerbeurten minder en wil ik digitale camera's zodat ik ze wel kan zien om te checken....hoe doen jullie dat? ik ga met dit weer ongeveer vier keer per dag naar stal. wil ze niet buiten hebben voordat ze een flinke portie hooi binnen hebben dus rij me soms de blubbers, maar straks met de sneeuw en die kleine meid moet wel eens mee toch maar wat anders proberen...

Ik heb een heleboel gezien op dat schermpje behalve een stukje veulen, maar de dierenarts heeft zich echt enorm uitgesloofd om het te vinden dus no blame.

Dacht dat haar hyperactieve dagen alweer voorbij waren maar nee haha wat een muts. Ging even simpel rondslingeren in de bak, Shief ging liever scheuren. Hoe ouder hoe gekker he
En uitsloven dan haha had 't moeten filmen, zit ze steeds van: 'Pak me dan!' 'Wat moet je nou, ehh'