Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Proficiat alvast! Jullie zijn toppertjes!
Ze is inmiddels dominant over haar moeder en steelt haar eten, echt errug!

, wilde hij nog steeds liever niet gevijld dus probeerde hij nog steeds weg te komen en op z'n achterpootjes te gaan staan, maar Martijn was er ook bij dus was het een kwestie van lomp met kracht vasthouden.
Arme Fu! Mijn DA kwam met handschoentjes op Nour af, vind ie ook niks!
Vandaar dat ze nu al mooi mee mag naar tante Irene.

of nja bruin. En lekker een wintervakantie ook wel fijn. Tandendokters zijn ook niet leuk....
heb er toch maar een topicje van gemaakt...ben nooit zo topic achtig. Vind Yus er altijd zo vredig uitzien..lijkt goed is dr vel te zitten
Prefereer ook klassieke dressuur boven de moderne, is ook grondlegger voor de western natuurlijk dus veel komt overeen. Zo vindt ik ook cowboy dressage en western dressage echt heel toffe manier van rijden! Kennen jullie dat? Is in de States, zeker bij de Arabs, enorm aan het opkomen. Mooie ontwikkeling!
)
en qua western inderdaad ook van de rijstijl die daar het dichtst nog bij ligt. Met western dressage ben ik niet echt bekend. Is dat vergelijkbaar met de Californische stijl van westernrijden die ze daar kennen? Dat spreekt mij dan wel weer enorm aan namelijk.
Are you kidding me?
vertel!!